GuidZP400 |
bfaab480-d08c-4525-8f36-681d8b56535a
|
Biuletyn |
542443-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Firlej
|
Regon |
53522100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Firlej
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21136
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
818 575 041,
|
Zamawiajacy fax |
818 575 081
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@firlej.pl,
|
Adres strony url |
www.firlej.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Szkoła kompetencji kluczowych” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.2 Kształcenie ogólne.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamawiajacy powierzyl |
nie dotyczy
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.firlej.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830) lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Firlej, ul. Rynek 1, 21-136 Firlej
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby Zespołu Szkół w Firleju
|
Numer referencyjny |
SZASz.DW.331/2/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby Zespołu Szkół w Firleju.
część I – Pomoce dydaktyczne do wyposażenia pracowni tematycznych oraz przeprowadzenia zajęć edukacyjnych
W ramach realizacji części 1 zamówienia Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do realizacji:
Zadania 1 – Tworzenie warunków uczenia się obejmujące:
- pomoce dydaktyczne do wyposażenia pracowni przyrodniczej,
- pomoce dydaktyczne do wyposażenie pracowni biologicznej,
- pomoce dydaktyczne do wyposażenia pracowni chemicznej,
- pomoce dydaktyczne do wyposażenie pracowni geograficznej,
- pomoce dydaktyczne do wyposażenie pracowni fizycznej.
Zadania 3 – Kompetencje kluczowe uczniów gimnazjum:
- pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „ Great Britain is really great”
- pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Laboratorium geografii”
- pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Nie tylko dla mistrzów”
- pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Fizyka wokół nas”
- pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Bliżej natury”
- materiały do powielania materiałów
Zadania 4 – Kompetencje kluczowe uczniów szkoły podstawowej
- pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Easy english”
- pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Klub młodego przyrodnika”
- pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Z matematyką przez życie”
- pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Cyferki pod lupą”
- pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Matematyka w kuchni”
- pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Możesz lepiej, możesz więcej”
- pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Matematyka nie gryzie”
- pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Matmistrze”
- pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Badam, odkrywam i poznaję”
- materiały do powielania materiałów
Zadania 5 – Doradztwo edukacyjno – zawodowe
- pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć z doradztwa edukacyjno – zawodowego
- materiały do powielania materiałów
Łączna ilość 381 pozycji pomocy dydaktycznych i materiałów
Szczegółowe wymagania w zakresie dostarczanych pomocy dydaktycznych zawiera złącznik nr 1a do SIWZ
część II – Sprzęt komputerowy i multimedialny
W ramach realizacji części 2 zamówienia Wykonawca dostarczy sprzęt komputerowy i multimedialny ( laptopy, oprogramowanie biurowe, pakiet oprogramowania do zarządzania pracownią, drukarka laserowa, projektory multimedialne, tablice interaktywne z oprogramowaniem, kamera cyfrowa, statyw do kamery cyfrowej, nawigacja GPS, cyfrowy aparat fotograficzny ) do realizacji:
Zadania 1 – Tworzenie warunków uczenia się obejmujące:
- pomoce dydaktyczne do wyposażenia pracowni przyrodniczej,
- pomoce dydaktyczne do wyposażenia pracowni geograficznej,
- pomoce dydaktyczne do wyposażenia ICT.
Zadania 3 – Kompetencje kluczowe uczniów gimnazjum:
- pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Fizyka wokół nas”
Łączna ilość 9 pozycji rodzajowych sprzętu
Szczegółowe wymagania w zakresie dostarczanego sprzętu zawiera złącznik nr 1b do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
nie dotyczy
|
Okres w dniach |
60
|
Informacje na temat katalogow |
nie dotyczy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że:
a) w zakresie części 1 zamówienia:
- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł,
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 PLN.
b) w zakresie części 2 zamówienia:
- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł,
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 50 000,00 PLN.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie:
w zakresie części 1 zamówienia:
co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie pomocy dydaktycznych o wartości co najmniej 70 000,00zł brutto,
w zakresie części 2 zamówienia:
co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego i/lub multimedialnego o wartości co najmniej 40 000,00zł brutto.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
- zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
- zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcje 6.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
- informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
- dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego,
- wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
nie dotyczy
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
dla części 1 zamówienia: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych),
dla części 2 zamówienia: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych).
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
nie dotyczy
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
nie dotyczy
|
Elementy aukcji elektronicznej |
nie dotyczy
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
nie dotyczy
|
Informaje przebiegu aukcji |
nie dotyczy
|
Warunki do licytacji |
nie dotyczy
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
nie dotyczy
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
nie dotyczy
|
Warunki zamkniecia aukcji |
nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
IV 4 6 |
nie dotyczy
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2017-07-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
nie dotyczy
|