Dostawa sprzętu komputerowego i multimediów – 5 Części

Publication date 2017-06-30
End date 2017-07-10 00:00:00
Instytucja Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542083-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu komputerowego
i multimediów – 5 Części”.
Zamówienie zostało podzielone na 5 następujących Części:

1. 1 CZĘŚĆ I: „DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH”
Przedmiot zamówienia Części I opisany został w:
● Specyfikacji technicznej dla I części zamówienia - Załącznik Nr 5A do SIWZ.

1.2 CZĘŚĆ II:
„DOSTAWA MULTIMEDIÓW”
Przedmiot zamówienia Części II opisany został w:
● Specyfikacji technicznej dla II części zamówienia - Załącznik Nr 5B do SIWZ.

1.3 CZĘŚĆ III:
„DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO POWIĘKSZALNIKA STACJONARNEGO DLA CZYTELNIKÓW SŁABOWIDZĄCYCH I NIEDOWIDZĄCYCH”
Przedmiot zamówienia Części III opisany został w:
● Specyfikacji technicznej dla III części zamówienia - Załącznik Nr 5C do SIWZ.

1.4. CZĘŚĆ IV:
„DOSTAWA ZEWNĘTRZNEGO EKRANU MULTIMEDIALNEGO”
Przedmiot zamówienia Części IV opisany został w:
● Specyfikacji technicznej dla IV części zamówienia - Załącznik Nr 5D do SIWZ.

1.5 CZĘŚĆ V:
„DOSTAWA KIOSKU MULTIMEDIALNEGO”
Przedmiot zamówienia Części V opisany został w:
● Specyfikacji technicznej dla V części zamówienia - Załącznik Nr 5E do SIWZ.

Określone w specyfikacjach technicznych zawartych w powyższych załącznikach wymogi techniczne oferowanego sprzętu mają charakter wymogów minimalnych.

2. Zakres zamówienia obejmuje wraz z dostawą przeprowadzenie instruktażu stanowiskowego oraz przekazanie instrukcji obsługi (zapis dotyczy dostaw w Części II, Części III, Części IV i Części V). *
3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje instalacji dostarczonego sprzętu.

4. Wykonawca dostarczy sprzęt fabrycznie nowy. Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie:
1) produkty nie używane, nie uszkodzone, wolne od wad fizycznych lub prawnych,
w oryginalnych opakowaniach producenta, z widoczną nazwą producenta urządzenia do którego produkt jest przeznaczony, z symbolem produktu i numerem katalogowym,
które będą spełniały parametry techniczne wskazane:
A) dla CZĘŚCI I w Załączniku Nr 5 A do SIWZ
B) dla CZĘŚCI II w Załączniku nr 5B do SIWZ
C) dla CZĘŚCI III w Załączniku nr 5C do SIWZ
D) dla CZĘŚCI IV w Załączniku nr 5D do SIWZ
E) dla CZĘŚCI V w Załączniku nr 5E do SIWZ
i które będą mogły być użytkowane zgodnie z przeznaczeniem.

5. Miejscem dostaw dla: CZĘŚCI I , CZĘŚCI II, CZĘŚCI III, CZĘŚCI IV i CZĘŚCI V jest siedziba Zamawiającego.
6. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

30213000-5
30232110-8
30232100-5
30216130-6
30216000-6
30231000-7
38652100-1
38653400-1
32322000-6

7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
7.1 Wykonawcy zainteresowani udziałem w nin. postępowaniu mogą złożyć ofertę do wybranej przez siebie Części postępowania, jednej lub kilku, max. 5 (wszystkie) Części.



Dodatkowe informacje

GuidZP400 36880dd1-ff21-4424-b436-a3de18d03ad5
Biuletyn 542083-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie
Regon 27635700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 081 5287430, 5287400,
Zamawiajacy fax 815 287 406
Zamawiajacy email zamowienia@hieronim.wbp.lublin.pl,
Adres strony url http://hl.wbp.lublin.pl/wbp/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Dostawa sprzętu komputerowego i multimediów – 5 Części
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://hl.wbp.lublin.pl/wbp/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesłanie ofert pisemnie na adres Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 20-950 Lublin, ul. Narutowicza 4
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i multimediów – 5 Części
Numer referencyjny WBP-ZP/1/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci wszystkie części
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5 (wszystkie) Części
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu komputerowego i multimediów – 5 Części”. Zamówienie zostało podzielone na 5 następujących Części: 1. 1 CZĘŚĆ I: „DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH” Przedmiot zamówienia Części I opisany został w: ● Specyfikacji technicznej dla I części zamówienia - Załącznik Nr 5A do SIWZ. 1.2 CZĘŚĆ II: „DOSTAWA MULTIMEDIÓW” Przedmiot zamówienia Części II opisany został w: ● Specyfikacji technicznej dla II części zamówienia - Załącznik Nr 5B do SIWZ. 1.3 CZĘŚĆ III: „DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO POWIĘKSZALNIKA STACJONARNEGO DLA CZYTELNIKÓW SŁABOWIDZĄCYCH I NIEDOWIDZĄCYCH” Przedmiot zamówienia Części III opisany został w: ● Specyfikacji technicznej dla III części zamówienia - Załącznik Nr 5C do SIWZ. 1.4. CZĘŚĆ IV: „DOSTAWA ZEWNĘTRZNEGO EKRANU MULTIMEDIALNEGO” Przedmiot zamówienia Części IV opisany został w: ● Specyfikacji technicznej dla IV części zamówienia - Załącznik Nr 5D do SIWZ. 1.5 CZĘŚĆ V: „DOSTAWA KIOSKU MULTIMEDIALNEGO” Przedmiot zamówienia Części V opisany został w: ● Specyfikacji technicznej dla V części zamówienia - Załącznik Nr 5E do SIWZ. Określone w specyfikacjach technicznych zawartych w powyższych załącznikach wymogi techniczne oferowanego sprzętu mają charakter wymogów minimalnych. 2. Zakres zamówienia obejmuje wraz z dostawą przeprowadzenie instruktażu stanowiskowego oraz przekazanie instrukcji obsługi (zapis dotyczy dostaw w Części II, Części III, Części IV i Części V). * 3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje instalacji dostarczonego sprzętu. 4. Wykonawca dostarczy sprzęt fabrycznie nowy. Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie: 1) produkty nie używane, nie uszkodzone, wolne od wad fizycznych lub prawnych, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widoczną nazwą producenta urządzenia do którego produkt jest przeznaczony, z symbolem produktu i numerem katalogowym, które będą spełniały parametry techniczne wskazane: A) dla CZĘŚCI I w Załączniku Nr 5 A do SIWZ B) dla CZĘŚCI II w Załączniku nr 5B do SIWZ C) dla CZĘŚCI III w Załączniku nr 5C do SIWZ D) dla CZĘŚCI IV w Załączniku nr 5D do SIWZ E) dla CZĘŚCI V w Załączniku nr 5E do SIWZ i które będą mogły być użytkowane zgodnie z przeznaczeniem. 5. Miejscem dostaw dla: CZĘŚCI I , CZĘŚCI II, CZĘŚCI III, CZĘŚCI IV i CZĘŚCI V jest siedziba Zamawiającego. 6. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30213000-5 30232110-8 30232100-5 30216130-6 30216000-6 30231000-7 38652100-1 38653400-1 32322000-6 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 7.1 Wykonawcy zainteresowani udziałem w nin. postępowaniu mogą złożyć ofertę do wybranej przez siebie Części postępowania, jednej lub kilku, max. 5 (wszystkie) Części.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow 1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia obowiązywania umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert pn. ”Termin dostawy”. Punkty za kryterium „Termin dostawy” będą przyznane w skali punktowej do 20 pkt. zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale XIII.4 SIWZ.
Okreslenie warunkow Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie
Zakresie warunkow udzialu Nie
Zakresie kryteriow selekcji Nie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie
Inne dokumenty niewymienione 1. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Złożenie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na postawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: a) dla CZĘŚCI I „DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH” w wysokości: 3500,00 zł (słownie : trzy tysiące pięćset 00/100 zł) b) dla CZĘŚCI II „DOSTAWA MULTIMEDIÓW” w wysokości: 200,00 zł (słownie: dwieście 00/100 zł) c) dla CZĘŚCI III „DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO POWIĘKSZALNIKA STACJONARNEGO DLA CZYTELNIKÓW SŁABOWIDZĄCYCH I NIEDOWIDZĄCYCH” w wysokości 300,00 zł (słownie: trzysta 00/100 zł) d) dla CZĘŚCI IV „DOSTAWA ZEWNĘTRZNEGO EKRANU MULTIMEDIALNEGO” w wysokości 400,00 zł (słownie: czterysta 00/100 zł) e) dla CZĘŚCI V „DOSTAWA KIOSKU MULTIMEDIALNEGO” w wysokości 300,00 zł (słownie: trzysta 00/100 zł) 2. Wadium może być wniesione w: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 2.3 Gwarancjach bankowych, 2.4 Gwarancjach ubezpieczeniowych 2.5 Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: PKO SA o/Lublin 03 1240 5497 1111 0000 5012 3951 4. Skuteczne wniesienia wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt VIII.3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1 pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 5.2 innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienia wadium został złożony w siedzibie Zamawiającego przy ul. Narutowicza 4, a jego kopia załączona do oferty. 6. Z treści gwarancji/ poręczenia powinno wynikać: a) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/ poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/ poręczenia) oraz adresy ich siedzib. b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwota gwarancji/ poręczenia d) termin ważności gwarancji/ poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert, e) bezwarunkowe, nieodwołalne oraz płatne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa Pzp. 9. Wykonawca przy wnoszeniu wadium powinien jednoznacznie określić do której Części postępowania jest ono wnoszone.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy na warunkach określonych w SIWZ. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień treści umowy w sprawie zamówienia publicznego. Szczegółowy opis warunków dokonania takich zmian znajduje się we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia obowiązywania umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert pn. ”Termin dostawy”. Punkty za kryterium „Termin dostawy” będą przyznane w skali punktowej do 20 pkt. zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale XIII.4 SIWZ.
Zalacznik krotki opis 1. 1 CZĘŚĆ I: „DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH” Przedmiot zamówienia Części I opisany został w: ● Specyfikacji technicznej dla I części zamówienia - Załącznik Nr 5A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa DOSTAWA MULTIMEDIÓW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia obowiązywania umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert pn. ”Termin dostawy”. Punkty za kryterium „Termin dostawy” będą przyznane w skali punktowej do 20 pkt. zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale XIII.4 SIWZ.
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ II: „DOSTAWA MULTIMEDIÓW” Przedmiot zamówienia Części II opisany został w: ● Specyfikacji technicznej dla II części zamówienia - Załącznik Nr 5B do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO POWIĘKSZALNIKA STACJONARNEGO DLA CZYTELNIKÓW SŁABOWIDZĄCYCH I NIEDOWIDZĄCYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia obowiązywania umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert pn. ”Termin dostawy”. Punkty za kryterium „Termin dostawy” będą przyznane w skali punktowej do 20 pkt. zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale XIII.4 SIWZ.
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ III: „DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO POWIĘKSZALNIKA STACJONARNEGO DLA CZYTELNIKÓW SŁABOWIDZĄCYCH I NIEDOWIDZĄCYCH” Przedmiot zamówienia Części III opisany został w: ● Specyfikacji technicznej dla III części zamówienia - Załącznik Nr 5C do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa DOSTAWA ZEWNĘTRZNEGO EKRANU MULTIMEDIALNEGO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia obowiązywania umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert pn. ”Termin dostawy”. Punkty za kryterium „Termin dostawy” będą przyznane w skali punktowej do 20 pkt. zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale XIII.4 SIWZ.
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ IV: „DOSTAWA ZEWNĘTRZNEGO EKRANU MULTIMEDIALNEGO” Przedmiot zamówienia Części IV opisany został w: ● Specyfikacji technicznej dla IV części zamówienia - Załącznik Nr 5D do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa DOSTAWA KIOSKU MULTIMEDIALNEGO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia obowiązywania umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert pn. ”Termin dostawy”. Punkty za kryterium „Termin dostawy” będą przyznane w skali punktowej do 20 pkt. zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale XIII.4 SIWZ.
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ V: „DOSTAWA KIOSKU MULTIMEDIALNEGO” Przedmiot zamówienia Części V opisany został w: ● Specyfikacji technicznej dla V części zamówienia - Załącznik Nr 5E do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena (brutto)
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)