Dostawa sprzętu komputerowego i multimediów – 5 Części

Data publikacji 2017-06-30
Data zakończenia 2017-07-10 00:00:00
Instytucja Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542083-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu komputerowego
i multimediów – 5 Części”.
Zamówienie zostało podzielone na 5 następujących Części:

1. 1 CZĘŚĆ I: „DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH”
Przedmiot zamówienia Części I opisany został w:
● Specyfikacji technicznej dla I części zamówienia - Załącznik Nr 5A do SIWZ.

1.2 CZĘŚĆ II:
„DOSTAWA MULTIMEDIÓW”
Przedmiot zamówienia Części II opisany został w:
● Specyfikacji technicznej dla II części zamówienia - Załącznik Nr 5B do SIWZ.

1.3 CZĘŚĆ III:
„DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO POWIĘKSZALNIKA STACJONARNEGO DLA CZYTELNIKÓW SŁABOWIDZĄCYCH I NIEDOWIDZĄCYCH”
Przedmiot zamówienia Części III opisany został w:
● Specyfikacji technicznej dla III części zamówienia - Załącznik Nr 5C do SIWZ.

1.4. CZĘŚĆ IV:
„DOSTAWA ZEWNĘTRZNEGO EKRANU MULTIMEDIALNEGO”
Przedmiot zamówienia Części IV opisany został w:
● Specyfikacji technicznej dla IV części zamówienia - Załącznik Nr 5D do SIWZ.

1.5 CZĘŚĆ V:
„DOSTAWA KIOSKU MULTIMEDIALNEGO”
Przedmiot zamówienia Części V opisany został w:
● Specyfikacji technicznej dla V części zamówienia - Załącznik Nr 5E do SIWZ.

Określone w specyfikacjach technicznych zawartych w powyższych załącznikach wymogi techniczne oferowanego sprzętu mają charakter wymogów minimalnych.

2. Zakres zamówienia obejmuje wraz z dostawą przeprowadzenie instruktażu stanowiskowego oraz przekazanie instrukcji obsługi (zapis dotyczy dostaw w Części II, Części III, Części IV i Części V). *
3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje instalacji dostarczonego sprzętu.

4. Wykonawca dostarczy sprzęt fabrycznie nowy. Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie:
1) produkty nie używane, nie uszkodzone, wolne od wad fizycznych lub prawnych,
w oryginalnych opakowaniach producenta, z widoczną nazwą producenta urządzenia do którego produkt jest przeznaczony, z symbolem produktu i numerem katalogowym,
które będą spełniały parametry techniczne wskazane:
A) dla CZĘŚCI I w Załączniku Nr 5 A do SIWZ
B) dla CZĘŚCI II w Załączniku nr 5B do SIWZ
C) dla CZĘŚCI III w Załączniku nr 5C do SIWZ
D) dla CZĘŚCI IV w Załączniku nr 5D do SIWZ
E) dla CZĘŚCI V w Załączniku nr 5E do SIWZ
i które będą mogły być użytkowane zgodnie z przeznaczeniem.

5. Miejscem dostaw dla: CZĘŚCI I , CZĘŚCI II, CZĘŚCI III, CZĘŚCI IV i CZĘŚCI V jest siedziba Zamawiającego.
6. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

30213000-5
30232110-8
30232100-5
30216130-6
30216000-6
30231000-7
38652100-1
38653400-1
32322000-6

7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
7.1 Wykonawcy zainteresowani udziałem w nin. postępowaniu mogą złożyć ofertę do wybranej przez siebie Części postępowania, jednej lub kilku, max. 5 (wszystkie) Części.



Dodatkowe informacje

GuidZP400 36880dd1-ff21-4424-b436-a3de18d03ad5
Biuletyn 542083-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie
Regon 27635700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 081 5287430, 5287400,
Zamawiajacy fax 815 287 406
Zamawiajacy email zamowienia@hieronim.wbp.lublin.pl,
Adres strony url http://hl.wbp.lublin.pl/wbp/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Dostawa sprzętu komputerowego i multimediów – 5 Części
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://hl.wbp.lublin.pl/wbp/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesłanie ofert pisemnie na adres Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 20-950 Lublin, ul. Narutowicza 4
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i multimediów – 5 Części
Numer referencyjny WBP-ZP/1/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci wszystkie części
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5 (wszystkie) Części
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu komputerowego i multimediów – 5 Części”. Zamówienie zostało podzielone na 5 następujących Części: 1. 1 CZĘŚĆ I: „DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH” Przedmiot zamówienia Części I opisany został w: ● Specyfikacji technicznej dla I części zamówienia - Załącznik Nr 5A do SIWZ. 1.2 CZĘŚĆ II: „DOSTAWA MULTIMEDIÓW” Przedmiot zamówienia Części II opisany został w: ● Specyfikacji technicznej dla II części zamówienia - Załącznik Nr 5B do SIWZ. 1.3 CZĘŚĆ III: „DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO POWIĘKSZALNIKA STACJONARNEGO DLA CZYTELNIKÓW SŁABOWIDZĄCYCH I NIEDOWIDZĄCYCH” Przedmiot zamówienia Części III opisany został w: ● Specyfikacji technicznej dla III części zamówienia - Załącznik Nr 5C do SIWZ. 1.4. CZĘŚĆ IV: „DOSTAWA ZEWNĘTRZNEGO EKRANU MULTIMEDIALNEGO” Przedmiot zamówienia Części IV opisany został w: ● Specyfikacji technicznej dla IV części zamówienia - Załącznik Nr 5D do SIWZ. 1.5 CZĘŚĆ V: „DOSTAWA KIOSKU MULTIMEDIALNEGO” Przedmiot zamówienia Części V opisany został w: ● Specyfikacji technicznej dla V części zamówienia - Załącznik Nr 5E do SIWZ. Określone w specyfikacjach technicznych zawartych w powyższych załącznikach wymogi techniczne oferowanego sprzętu mają charakter wymogów minimalnych. 2. Zakres zamówienia obejmuje wraz z dostawą przeprowadzenie instruktażu stanowiskowego oraz przekazanie instrukcji obsługi (zapis dotyczy dostaw w Części II, Części III, Części IV i Części V). * 3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje instalacji dostarczonego sprzętu. 4. Wykonawca dostarczy sprzęt fabrycznie nowy. Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie: 1) produkty nie używane, nie uszkodzone, wolne od wad fizycznych lub prawnych, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widoczną nazwą producenta urządzenia do którego produkt jest przeznaczony, z symbolem produktu i numerem katalogowym, które będą spełniały parametry techniczne wskazane: A) dla CZĘŚCI I w Załączniku Nr 5 A do SIWZ B) dla CZĘŚCI II w Załączniku nr 5B do SIWZ C) dla CZĘŚCI III w Załączniku nr 5C do SIWZ D) dla CZĘŚCI IV w Załączniku nr 5D do SIWZ E) dla CZĘŚCI V w Załączniku nr 5E do SIWZ i które będą mogły być użytkowane zgodnie z przeznaczeniem. 5. Miejscem dostaw dla: CZĘŚCI I , CZĘŚCI II, CZĘŚCI III, CZĘŚCI IV i CZĘŚCI V jest siedziba Zamawiającego. 6. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30213000-5 30232110-8 30232100-5 30216130-6 30216000-6 30231000-7 38652100-1 38653400-1 32322000-6 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 7.1 Wykonawcy zainteresowani udziałem w nin. postępowaniu mogą złożyć ofertę do wybranej przez siebie Części postępowania, jednej lub kilku, max. 5 (wszystkie) Części.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow 1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia obowiązywania umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert pn. ”Termin dostawy”. Punkty za kryterium „Termin dostawy” będą przyznane w skali punktowej do 20 pkt. zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale XIII.4 SIWZ.
Okreslenie warunkow Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie
Zakresie warunkow udzialu Nie
Zakresie kryteriow selekcji Nie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie
Inne dokumenty niewymienione 1. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Złożenie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na postawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: a) dla CZĘŚCI I „DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH” w wysokości: 3500,00 zł (słownie : trzy tysiące pięćset 00/100 zł) b) dla CZĘŚCI II „DOSTAWA MULTIMEDIÓW” w wysokości: 200,00 zł (słownie: dwieście 00/100 zł) c) dla CZĘŚCI III „DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO POWIĘKSZALNIKA STACJONARNEGO DLA CZYTELNIKÓW SŁABOWIDZĄCYCH I NIEDOWIDZĄCYCH” w wysokości 300,00 zł (słownie: trzysta 00/100 zł) d) dla CZĘŚCI IV „DOSTAWA ZEWNĘTRZNEGO EKRANU MULTIMEDIALNEGO” w wysokości 400,00 zł (słownie: czterysta 00/100 zł) e) dla CZĘŚCI V „DOSTAWA KIOSKU MULTIMEDIALNEGO” w wysokości 300,00 zł (słownie: trzysta 00/100 zł) 2. Wadium może być wniesione w: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 2.3 Gwarancjach bankowych, 2.4 Gwarancjach ubezpieczeniowych 2.5 Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: PKO SA o/Lublin 03 1240 5497 1111 0000 5012 3951 4. Skuteczne wniesienia wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt VIII.3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1 pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 5.2 innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienia wadium został złożony w siedzibie Zamawiającego przy ul. Narutowicza 4, a jego kopia załączona do oferty. 6. Z treści gwarancji/ poręczenia powinno wynikać: a) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/ poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/ poręczenia) oraz adresy ich siedzib. b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwota gwarancji/ poręczenia d) termin ważności gwarancji/ poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert, e) bezwarunkowe, nieodwołalne oraz płatne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa Pzp. 9. Wykonawca przy wnoszeniu wadium powinien jednoznacznie określić do której Części postępowania jest ono wnoszone.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy na warunkach określonych w SIWZ. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień treści umowy w sprawie zamówienia publicznego. Szczegółowy opis warunków dokonania takich zmian znajduje się we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia obowiązywania umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert pn. ”Termin dostawy”. Punkty za kryterium „Termin dostawy” będą przyznane w skali punktowej do 20 pkt. zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale XIII.4 SIWZ.
Zalacznik krotki opis 1. 1 CZĘŚĆ I: „DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH” Przedmiot zamówienia Części I opisany został w: ● Specyfikacji technicznej dla I części zamówienia - Załącznik Nr 5A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa DOSTAWA MULTIMEDIÓW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia obowiązywania umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert pn. ”Termin dostawy”. Punkty za kryterium „Termin dostawy” będą przyznane w skali punktowej do 20 pkt. zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale XIII.4 SIWZ.
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ II: „DOSTAWA MULTIMEDIÓW” Przedmiot zamówienia Części II opisany został w: ● Specyfikacji technicznej dla II części zamówienia - Załącznik Nr 5B do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO POWIĘKSZALNIKA STACJONARNEGO DLA CZYTELNIKÓW SŁABOWIDZĄCYCH I NIEDOWIDZĄCYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia obowiązywania umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert pn. ”Termin dostawy”. Punkty za kryterium „Termin dostawy” będą przyznane w skali punktowej do 20 pkt. zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale XIII.4 SIWZ.
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ III: „DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO POWIĘKSZALNIKA STACJONARNEGO DLA CZYTELNIKÓW SŁABOWIDZĄCYCH I NIEDOWIDZĄCYCH” Przedmiot zamówienia Części III opisany został w: ● Specyfikacji technicznej dla III części zamówienia - Załącznik Nr 5C do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa DOSTAWA ZEWNĘTRZNEGO EKRANU MULTIMEDIALNEGO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia obowiązywania umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert pn. ”Termin dostawy”. Punkty za kryterium „Termin dostawy” będą przyznane w skali punktowej do 20 pkt. zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale XIII.4 SIWZ.
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ IV: „DOSTAWA ZEWNĘTRZNEGO EKRANU MULTIMEDIALNEGO” Przedmiot zamówienia Części IV opisany został w: ● Specyfikacji technicznej dla IV części zamówienia - Załącznik Nr 5D do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa DOSTAWA KIOSKU MULTIMEDIALNEGO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia obowiązywania umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert pn. ”Termin dostawy”. Punkty za kryterium „Termin dostawy” będą przyznane w skali punktowej do 20 pkt. zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale XIII.4 SIWZ.
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ V: „DOSTAWA KIOSKU MULTIMEDIALNEGO” Przedmiot zamówienia Części V opisany został w: ● Specyfikacji technicznej dla V części zamówienia - Załącznik Nr 5E do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena (brutto)
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)