GuidZP400 |
36880dd1-ff21-4424-b436-a3de18d03ad5
|
Biuletyn |
542083-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie
|
Regon |
27635700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
081 5287430, 5287400,
|
Zamawiajacy fax |
815 287 406
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@hieronim.wbp.lublin.pl,
|
Adres strony url |
http://hl.wbp.lublin.pl/wbp/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Dostawa sprzętu komputerowego i multimediów – 5 Części
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://hl.wbp.lublin.pl/wbp/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przesłanie ofert pisemnie na adres Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
20-950 Lublin, ul. Narutowicza 4
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i multimediów – 5 Części
|
Numer referencyjny |
WBP-ZP/1/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
wszystkie części
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5 (wszystkie) Części
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu komputerowego
i multimediów – 5 Części”.
Zamówienie zostało podzielone na 5 następujących Części:
1. 1 CZĘŚĆ I: „DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH”
Przedmiot zamówienia Części I opisany został w:
● Specyfikacji technicznej dla I części zamówienia - Załącznik Nr 5A do SIWZ.
1.2 CZĘŚĆ II:
„DOSTAWA MULTIMEDIÓW”
Przedmiot zamówienia Części II opisany został w:
● Specyfikacji technicznej dla II części zamówienia - Załącznik Nr 5B do SIWZ.
1.3 CZĘŚĆ III:
„DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO POWIĘKSZALNIKA STACJONARNEGO DLA CZYTELNIKÓW SŁABOWIDZĄCYCH I NIEDOWIDZĄCYCH”
Przedmiot zamówienia Części III opisany został w:
● Specyfikacji technicznej dla III części zamówienia - Załącznik Nr 5C do SIWZ.
1.4. CZĘŚĆ IV:
„DOSTAWA ZEWNĘTRZNEGO EKRANU MULTIMEDIALNEGO”
Przedmiot zamówienia Części IV opisany został w:
● Specyfikacji technicznej dla IV części zamówienia - Załącznik Nr 5D do SIWZ.
1.5 CZĘŚĆ V:
„DOSTAWA KIOSKU MULTIMEDIALNEGO”
Przedmiot zamówienia Części V opisany został w:
● Specyfikacji technicznej dla V części zamówienia - Załącznik Nr 5E do SIWZ.
Określone w specyfikacjach technicznych zawartych w powyższych załącznikach wymogi techniczne oferowanego sprzętu mają charakter wymogów minimalnych.
2. Zakres zamówienia obejmuje wraz z dostawą przeprowadzenie instruktażu stanowiskowego oraz przekazanie instrukcji obsługi (zapis dotyczy dostaw w Części II, Części III, Części IV i Części V). *
3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje instalacji dostarczonego sprzętu.
4. Wykonawca dostarczy sprzęt fabrycznie nowy. Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie:
1) produkty nie używane, nie uszkodzone, wolne od wad fizycznych lub prawnych,
w oryginalnych opakowaniach producenta, z widoczną nazwą producenta urządzenia do którego produkt jest przeznaczony, z symbolem produktu i numerem katalogowym,
które będą spełniały parametry techniczne wskazane:
A) dla CZĘŚCI I w Załączniku Nr 5 A do SIWZ
B) dla CZĘŚCI II w Załączniku nr 5B do SIWZ
C) dla CZĘŚCI III w Załączniku nr 5C do SIWZ
D) dla CZĘŚCI IV w Załączniku nr 5D do SIWZ
E) dla CZĘŚCI V w Załączniku nr 5E do SIWZ
i które będą mogły być użytkowane zgodnie z przeznaczeniem.
5. Miejscem dostaw dla: CZĘŚCI I , CZĘŚCI II, CZĘŚCI III, CZĘŚCI IV i CZĘŚCI V jest siedziba Zamawiającego.
6. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30213000-5
30232110-8
30232100-5
30216130-6
30216000-6
30231000-7
38652100-1
38653400-1
32322000-6
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
7.1 Wykonawcy zainteresowani udziałem w nin. postępowaniu mogą złożyć ofertę do wybranej przez siebie Części postępowania, jednej lub kilku, max. 5 (wszystkie) Części.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia obowiązywania umowy.
2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert pn. ”Termin dostawy”. Punkty za kryterium „Termin dostawy” będą przyznane w skali punktowej do 20 pkt. zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale XIII.4 SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
3. Złożenie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na postawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości:
a) dla CZĘŚCI I „DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH” w wysokości: 3500,00 zł (słownie : trzy tysiące pięćset 00/100 zł)
b) dla CZĘŚCI II „DOSTAWA MULTIMEDIÓW” w wysokości: 200,00 zł (słownie: dwieście 00/100 zł)
c) dla CZĘŚCI III „DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO POWIĘKSZALNIKA STACJONARNEGO DLA CZYTELNIKÓW SŁABOWIDZĄCYCH I NIEDOWIDZĄCYCH” w wysokości 300,00 zł (słownie: trzysta 00/100 zł)
d) dla CZĘŚCI IV „DOSTAWA ZEWNĘTRZNEGO EKRANU MULTIMEDIALNEGO” w wysokości 400,00 zł (słownie: czterysta 00/100 zł)
e) dla CZĘŚCI V „DOSTAWA KIOSKU MULTIMEDIALNEGO” w wysokości 300,00 zł (słownie: trzysta 00/100 zł)
2. Wadium może być wniesione w:
2.1 pieniądzu,
2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
2.3 Gwarancjach bankowych,
2.4 Gwarancjach ubezpieczeniowych
2.5 Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: PKO SA o/Lublin 03 1240 5497 1111 0000 5012 3951
4. Skuteczne wniesienia wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt VIII.3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
5.1 pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony
do oferty,
5.2 innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienia wadium został złożony w siedzibie Zamawiającego przy ul. Narutowicza 4, a jego kopia załączona
do oferty.
6. Z treści gwarancji/ poręczenia powinno wynikać:
a) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/ poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/ poręczenia) oraz adresy ich siedzib.
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
c) kwota gwarancji/ poręczenia
d) termin ważności gwarancji/ poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert,
e) bezwarunkowe, nieodwołalne oraz płatne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa Pzp.
9. Wykonawca przy wnoszeniu wadium powinien jednoznacznie określić do której Części postępowania jest ono wnoszone.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy na warunkach określonych w SIWZ. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień treści umowy w sprawie zamówienia publicznego. Szczegółowy opis warunków dokonania takich zmian znajduje się we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-07-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia obowiązywania umowy.
2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert pn. ”Termin dostawy”. Punkty za kryterium „Termin dostawy” będą przyznane w skali punktowej do 20 pkt. zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale XIII.4 SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
1. 1 CZĘŚĆ I: „DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH”
Przedmiot zamówienia Części I opisany został w:
● Specyfikacji technicznej dla I części zamówienia - Załącznik Nr 5A do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA MULTIMEDIÓW
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia obowiązywania umowy.
2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert pn. ”Termin dostawy”. Punkty za kryterium „Termin dostawy” będą przyznane w skali punktowej do 20 pkt. zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale XIII.4 SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ II:
„DOSTAWA MULTIMEDIÓW”
Przedmiot zamówienia Części II opisany został w:
● Specyfikacji technicznej dla II części zamówienia - Załącznik Nr 5B do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO POWIĘKSZALNIKA STACJONARNEGO DLA CZYTELNIKÓW SŁABOWIDZĄCYCH I NIEDOWIDZĄCYCH
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia obowiązywania umowy.
2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert pn. ”Termin dostawy”. Punkty za kryterium „Termin dostawy” będą przyznane w skali punktowej do 20 pkt. zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale XIII.4 SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ III:
„DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO POWIĘKSZALNIKA STACJONARNEGO DLA CZYTELNIKÓW SŁABOWIDZĄCYCH I NIEDOWIDZĄCYCH”
Przedmiot zamówienia Części III opisany został w:
● Specyfikacji technicznej dla III części zamówienia - Załącznik Nr 5C do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA ZEWNĘTRZNEGO EKRANU MULTIMEDIALNEGO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia obowiązywania umowy.
2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert pn. ”Termin dostawy”. Punkty za kryterium „Termin dostawy” będą przyznane w skali punktowej do 20 pkt. zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale XIII.4 SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ IV:
„DOSTAWA ZEWNĘTRZNEGO EKRANU MULTIMEDIALNEGO”
Przedmiot zamówienia Części IV opisany został w:
● Specyfikacji technicznej dla IV części zamówienia - Załącznik Nr 5D do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA KIOSKU MULTIMEDIALNEGO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia obowiązywania umowy.
2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert pn. ”Termin dostawy”. Punkty za kryterium „Termin dostawy” będą przyznane w skali punktowej do 20 pkt. zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale XIII.4 SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ V:
„DOSTAWA KIOSKU MULTIMEDIALNEGO”
Przedmiot zamówienia Części V opisany został w:
● Specyfikacji technicznej dla V części zamówienia - Załącznik Nr 5E do SIWZ.
|
| |