Dostawa wyposażenia do sali projekcyjnej oraz do seansów plenerowych kina Kinematograf w Muzeum Kinematografii w Łodzi w postaci zestawu oświetleniowego, sprzętu nagłośnieniowego, laptopa z oprogramowaniem, mobilnych projektorów oraz przenośnego ekranu

Publication date 2017-07-05
End date 2017-07-12 00:00:00
Instytucja Muzeum Kinematografii w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545080-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 386520000, 310000006, 323424006, 386534001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do sali projekcyjnej oraz do seansów plenerowych kina Kinematograf w Muzeum Kinematografii w Łodzi w postaci zestawu oświetleniowego, sprzętu nagłośnieniowego, laptopa z oprogramowaniem, mobilnych projektorów oraz przenośnego ekranu.


Zadanie 1: zestaw oświetleniowy

1. reflektor oświetleniowy typu fresnel LED 160W, ilość sztuk w zamówieniu: 4

2. reflektor oświetleniowy typu PAR LED COBE 80W, ilość sztuk w zamówieniu: 2

3. Uchwyt do reflektorów oświetleniowych typu PAR LED COBE 80W z możliwością kotwienia do ściany, czarny mat., ilość sztuk w zamówieniu: 2

4. reflektor punktowy LED 120W, ilość sztuk w zamówieniu: 1

5. reflektor typu PAR LED IP65 100W, ilość sztuk w zamówieniu: 6

6. statyw do reflektorów oświetleniowych ujętych w specyfikacji, ilość sztuk w zamówieniu: 4

7. nakładki na statyw oświetleniowy (kielich) do reflektorów oświetleniowych ujętych w specyfikacji, ilość sztuk w zamówieniu: 4

8. Przewód DMX 3 pin z uziemieniem długość: 100m

9. Przewód zasilający 3x1.5 linka gumowana długość: 20 m

10. komplety wtyczek DMX 5 pin, ilość kompletów w zamówieniu: 6

11. przejściówka DMX 5 pin/3pin, ilość sztuk w zamówieniu: 1

12. komplety wtyczek DMX 3 pin, ilość kompletów w zamówieniu: 15



Zadanie 2: sprzęt nagłaśniający

1. cyfrowy mikser audio (konsoleta), ilość sztuk w zamówieniu: 1

2. tablet, ilość sztuk w zamówieniu: 1

3. kompletu nagłośnieniowego składający się: z subwoofera (ilość sztuk w zamówieniu: 2), z moduł głośnikowego (ilość sztuk w zamówieniu: 2)

4. mikrofon bezprzewodowy, ilość sztuk w zamówieniu: 4

5. mikrofon pojemnościowy, kardioidalny na gęsiej szyi, ilość sztuk w zamówieniu: 1

6. statyw mikrofonowy z wyłącznikiem, ilość sztuk w zamówieniu: 1

7. di box, ilość sztuk w zamówieniu: 2

8. access point Wi-Fi, ilość sztuk w zamówieniu: 1

9. statyw mikrofonowy, ilość sztuk w zamówieniu: 4

10. Przewody dostosowane do wyżej wymienionych urządzeń, tworzących kompatybilny zestaw nagłośnieniowy, wyposażone w odpowiednie złącza, nie przelotki, ilość w zamówieniu: 1 komplet

Zadanie 3: laptop z oprogramowaniem, projektory

1. laptop z oprogramowaniem, ilość w zamówieniu: 1 sztuka
2. projektor 1, ilość w zamówieniu: 1 sztuka
3. projektor 2, ilość w zamówieniu: 1 sztuka



Zadanie 4: ekran mobilny

1. Mobilny ekran pneumatyczny, ilość sztuk w zamówieniu: 1



Dodatkowe informacje

GuidZP400 dbe13d7b-db66-4f81-8bad-e7fdc0016134
Biuletyn 545080-N-2017
Zamawiajacy nazwa Muzeum Kinematografii w Łodzi
Regon 001237170
Zamawiajacy adres ulica Plac Zwycięstwa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-312
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 674 09 57,
Zamawiajacy fax 42 674 90 06
Zamawiajacy email muzeum@kinomuzeum.pl,
Adres strony url www.kinomuzeum.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://kinomuzeum.pl/?page_id=1076
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://kinomuzeum.pl/?page_id=1076
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pocztą tradycyjną
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres pl. Zwycięstwa 1, 90-312 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia do sali projekcyjnej oraz do seansów plenerowych kina Kinematograf w Muzeum Kinematografii w Łodzi w postaci zestawu oświetleniowego, sprzętu nagłośnieniowego, laptopa z oprogramowaniem, mobilnych projektorów oraz przenośnego ekranu
Numer referencyjny 2/MK/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 4
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do sali projekcyjnej oraz do seansów plenerowych kina Kinematograf w Muzeum Kinematografii w Łodzi w postaci zestawu oświetleniowego, sprzętu nagłośnieniowego, laptopa z oprogramowaniem, mobilnych projektorów oraz przenośnego ekranu. Zadanie 1: zestaw oświetleniowy 1. reflektor oświetleniowy typu fresnel LED 160W, ilość sztuk w zamówieniu: 4 2. reflektor oświetleniowy typu PAR LED COBE 80W, ilość sztuk w zamówieniu: 2 3. Uchwyt do reflektorów oświetleniowych typu PAR LED COBE 80W z możliwością kotwienia do ściany, czarny mat., ilość sztuk w zamówieniu: 2 4. reflektor punktowy LED 120W, ilość sztuk w zamówieniu: 1 5. reflektor typu PAR LED IP65 100W, ilość sztuk w zamówieniu: 6 6. statyw do reflektorów oświetleniowych ujętych w specyfikacji, ilość sztuk w zamówieniu: 4 7. nakładki na statyw oświetleniowy (kielich) do reflektorów oświetleniowych ujętych w specyfikacji, ilość sztuk w zamówieniu: 4 8. Przewód DMX 3 pin z uziemieniem długość: 100m 9. Przewód zasilający 3x1.5 linka gumowana długość: 20 m 10. komplety wtyczek DMX 5 pin, ilość kompletów w zamówieniu: 6 11. przejściówka DMX 5 pin/3pin, ilość sztuk w zamówieniu: 1 12. komplety wtyczek DMX 3 pin, ilość kompletów w zamówieniu: 15 Zadanie 2: sprzęt nagłaśniający 1. cyfrowy mikser audio (konsoleta), ilość sztuk w zamówieniu: 1 2. tablet, ilość sztuk w zamówieniu: 1 3. kompletu nagłośnieniowego składający się: z subwoofera (ilość sztuk w zamówieniu: 2), z moduł głośnikowego (ilość sztuk w zamówieniu: 2) 4. mikrofon bezprzewodowy, ilość sztuk w zamówieniu: 4 5. mikrofon pojemnościowy, kardioidalny na gęsiej szyi, ilość sztuk w zamówieniu: 1 6. statyw mikrofonowy z wyłącznikiem, ilość sztuk w zamówieniu: 1 7. di box, ilość sztuk w zamówieniu: 2 8. access point Wi-Fi, ilość sztuk w zamówieniu: 1 9. statyw mikrofonowy, ilość sztuk w zamówieniu: 4 10. Przewody dostosowane do wyżej wymienionych urządzeń, tworzących kompatybilny zestaw nagłośnieniowy, wyposażone w odpowiednie złącza, nie przelotki, ilość w zamówieniu: 1 komplet Zadanie 3: laptop z oprogramowaniem, projektory 1. laptop z oprogramowaniem, ilość w zamówieniu: 1 sztuka 2. projektor 1, ilość w zamówieniu: 1 sztuka 3. projektor 2, ilość w zamówieniu: 1 sztuka Zadanie 4: ekran mobilny 1. Mobilny ekran pneumatyczny, ilość sztuk w zamówieniu: 1
Cpv glowny przedmiot 38652000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy nie zalegają z podatkami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Załącznik nr 6 do SIWZ) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) uPzp w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ), Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualny odpis z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (w przypadku wspólnego składania ofert przez kilku Wykonawców, oświadczenie oraz odpis składa każdy z Wykonawców); dokumenty, z których wynikać będzie fakt zrealizowania dostaw oraz ich wartość.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opis oferowanego towaru – w postaci umożliwiającej sprawdzenie, czy towar oferowany spełnia wymagania SIWZ, a w szczególności opis oferowanego towaru musi zawierać: nazwę producenta lub nazwę własną produktu i parametry techniczne odnoszące się bezpośrednio do przedstawionych w załączniku nr 1
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy - musi zostać załączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza. Treść dokumentu pełnomocnictwa musi określać zakres czynności, do jakich mocodawca udzielił upoważnienia.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3% ceny całkowitej podanej w ofercie, to jest ceny brutto oferty (z podatkiem VAT) dla tej części Zamówienia, dla której Wykonawca składa ofertę. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część Zamówienia wadium w wysokości wskazanej powyżej powinno być uiszczone odrębnie dla każdej z części Zamówienia. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: a. dopuszczalne są zmiany postanowień zawartej umowy powodujące poprawienie parametrów technicznych, wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów prawnych, mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy bez wpływu na cenę brutto, o której mowa w § 4 niniejszej umowy, b. gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub innych przepisów dotyczących przedmiotowej umowy, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio zmniejszą lub zwiększą kwotę umowną brutto, stałą kwotą jest kwota netto, c. gdy nastąpi zmiana przepisów prawa dotycząca postanowień niniejszej umowy i postanowienia te staną się niezgodne z prawem w całości lub części - stosuje się obowiązujące przepisy prawa, d. zmiana terminów realizacji umowy w następujących sytuacjach: - w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, - jeżeli zmiana terminów realizacji umowy jest konieczna z powodu działania siły wyższej, tj. zewnętrznych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których zaistnienia oraz skutków mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pod pojęciem siły wyższej na potrzeby niniejszego umowy, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne:  o charakterze niezależnym od stron,  którego nie można było przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia,  którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,  którego nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności:  powódź,  silne wiatry, obfite opady atmosferyczne, ekstremalny upał lub mróz, nietypowe dla obszaru, na którym realizowany jest przedmiot umowy, szczególnie w dłuższym okresie, na podstawie prowadzonego przez Wykonawcę dziennika pogody,  inne zdarzenia związane z działaniem sił natury, nietypowe dla tego obszaru. Za przedłużenie terminu realizacji Umowy Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
IV 4 4 data 2017-07-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1: zestaw oświetleniowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. reflektor oświetleniowy typu fresnel LED 160W, ilość sztuk w zamówieniu: 4 2. reflektor oświetleniowy typu PAR LED COBE 80W, ilość sztuk w zamówieniu: 2 3. Uchwyt do reflektorów oświetleniowych typu PAR LED COBE 80W z możliwością kotwienia do ściany, czarny mat., ilość sztuk w zamówieniu: 2 4. reflektor punktowy LED 120W, ilość sztuk w zamówieniu: 1 5. reflektor typu PAR LED IP65 100W, ilość sztuk w zamówieniu: 6 6. statyw do reflektorów oświetleniowych ujętych w specyfikacji, ilość sztuk w zamówieniu: 4 7. nakładki na statyw oświetleniowy (kielich) do reflektorów oświetleniowych ujętych w specyfikacji, ilość sztuk w zamówieniu: 4 8. Przewód DMX 3 pin z uziemieniem długość: 100m 9. Przewód zasilający 3x1.5 linka gumowana długość: 20 m 10. komplety wtyczek DMX 5 pin, ilość kompletów w zamówieniu: 6 11. przejściówka DMX 5 pin/3pin, ilość sztuk w zamówieniu: 1 12. komplety wtyczek DMX 3 pin, ilość kompletów w zamówieniu: 15
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2: sprzęt nagłaśniający
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32342400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. cyfrowy mikser audio (konsoleta), ilość sztuk w zamówieniu: 1 2. tablet, ilość sztuk w zamówieniu: 1 3. kompletu nagłośnieniowego składający się: z subwoofera (ilość sztuk w zamówieniu: 2), z moduł głośnikowego (ilość sztuk w zamówieniu: 2) 4. mikrofon bezprzewodowy, ilość sztuk w zamówieniu: 4 5. mikrofon pojemnościowy, kardioidalny na gęsiej szyi, ilość sztuk w zamówieniu: 1 6. statyw mikrofonowy z wyłącznikiem, ilość sztuk w zamówieniu: 1 7. di box, ilość sztuk w zamówieniu: 2 8. access point Wi-Fi, ilość sztuk w zamówieniu: 1 9. statyw mikrofonowy, ilość sztuk w zamówieniu: 4 10. Przewody dostosowane do wyżej wymienionych urządzeń, tworzących kompatybilny zestaw nagłośnieniowy, wyposażone w odpowiednie złącza, nie przelotki, ilość w zamówieniu: 1 komplet
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3: laptop z oprogramowaniem, projektory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. laptop z oprogramowaniem, ilość w zamówieniu: 1 sztuka 2. projektor 1, ilość w zamówieniu: 1 sztuka 3. projektor 2, ilość w zamówieniu: 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4: ekran mobilny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38653400-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Mobilny ekran pneumatyczny, ilość sztuk w zamówieniu: 1
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 0,10
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 0,60
  
Kryteria Warunki gwarancji
Znaczenie 0,30
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)