Dostawa wyposażenia żłobka dla zadania: „Utworzenie w 2017 r. nowych miejsc w instytucjach opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 i zapewnienie ich funkcjonowania, w tym w zakresie wydatków inwestycyjnych: Rozbudowa, przebudowa budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Opolu Lubelskim z dostosowaniem na potrzeby żłobka oraz zakup pierwszego wyposażenia nowoutworzonych miejsc”

Publication date 2017-07-05
End date 2017-07-14 00:00:00
Instytucja Gmina Opole Lubelskie
Miejscowość Opole Lubelskie
Województwo brak
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Meble biurowe,
  • Meble różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545355-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 391510005, 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia żłobka dla zadania: „Utworzenie w 2017r. nowych miejsc w instytucjach opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 i zapewnienie ich funkcjonowania, w tym w zakresie wydatków inwestycyjnych: Rozbudowa, przebudowa budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Opolu Lubelskim z dostosowaniem na potrzeby żłobka oraz zakup pierwszego wyposażenia nowoutworzonych miejsc”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę następujących elementów wyposażenia żłobka:
1) meble do sal żłobkowych,
2) pościel, koce dla dzieci,
3) wyposażenie sal żłobkowych,
4) zabawki i pomoce dydaktyczne,
5) zastawa stołowa,
6) naczynia i przybory kuchenne,
7) maszyna do mielenia mięsa,
8) wózki do przewożenia żywności.

oraz wykonanie dostawy wyposażenia dla zadania: „Adaptacja pomieszczeń w obiekcie Zespołu Szkół Nr 1 w Opolu Lubelskim na potrzeby oddziałów przedszkolnych” – zgodnie z załącznikiem nr 6a -6c do SIWZ.

Dostawy mogą być realizowane sukcesywnie, w częściach. Każda część dostawy winna posiadać załączoną listę elementów wchodzących w skład dostawy, pozwalającą na sprawdzenie kompletności elementów. W przypadku kiedy dostawy realizowane będą sukcesywnie w częściach, Strony umowy każdorazowo potwierdzą na piśmie kompletność tych dostaw zgodnie z listą elementów.

3. Przedmiot zamówienia jest dzielony na części. Zamawiający dzieli niniejsze zamówienie na następujące części:
CZĘŚĆ I - wyposażenie żłobka – zgodnie z załącznikiem nr 6a do SIWZ,
CZĘŚĆ II - meble biurowe i kuchenne - zgodnie z załącznikiem nr 6b do SIWZ,
CZĘŚĆ III - sprzęt komputerowy - zgodnie z załącznikiem nr 6c do SIWZ.

Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia bądź też na wybrane części zamówienia, Każda z części będzie oceniana odrębnie.

UWAGA: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.

Przedmiot umowy będzie zgodny z Polskimi Normami, jak również z normami bezpieczeństwa (BHP i P-Poż.), bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi.
Do dostawy przedmiotu umowy Wykonawca załączy Zamawiającemu niezbędne dokumenty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami, jak również z normami bezpieczeństwa (BHP i P-Poż.), bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi.

4. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje opis przedmiotu zamówienia stanowiący załączniki nr 6a-6c do SIWZ, Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
6. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. W takiej sytuacji Wykonawca:
a) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców;
b) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca będzie zawiadamiał zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy prawo zamówień publicznych.
c) Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2dd45a11-84ba-460b-aa73-26762e696d64
Biuletyn 545355-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Opole Lubelskie
Regon 43102002600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lubelska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Opole Lubelskie
Zamawiajacy kod pocztowy 24300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo brak
Zamawiajacy telefon 81 827 72 01,
Zamawiajacy fax 81 827 72 00
Zamawiajacy email sekretariat@opolelubelskie.pl,
Adres strony url http://umopolelubelskie.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Zadanie jest współfinansowane w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH plus” 2017.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://umopolelubelskie.bip.lubelskie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://umopolelubelskie.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, zgodnie zasadami określonymi w Części XI i XII SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Opolu Lubelskm ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie w Punkcie Obsługi Klienta (parter UM)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia żłobka dla zadania: „Utworzenie w 2017 r. nowych miejsc w instytucjach opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 i zapewnienie ich funkcjonowania, w tym w zakresie wydatków inwestycyjnych: Rozbudowa, przebudowa budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Opolu Lubelskim z dostosowaniem na potrzeby żłobka oraz zakup pierwszego wyposażenia nowoutworzonych miejsc”
Numer referencyjny IPR.271.14.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia żłobka dla zadania: „Utworzenie w 2017r. nowych miejsc w instytucjach opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 i zapewnienie ich funkcjonowania, w tym w zakresie wydatków inwestycyjnych: Rozbudowa, przebudowa budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Opolu Lubelskim z dostosowaniem na potrzeby żłobka oraz zakup pierwszego wyposażenia nowoutworzonych miejsc”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę następujących elementów wyposażenia żłobka: 1) meble do sal żłobkowych, 2) pościel, koce dla dzieci, 3) wyposażenie sal żłobkowych, 4) zabawki i pomoce dydaktyczne, 5) zastawa stołowa, 6) naczynia i przybory kuchenne, 7) maszyna do mielenia mięsa, 8) wózki do przewożenia żywności. oraz wykonanie dostawy wyposażenia dla zadania: „Adaptacja pomieszczeń w obiekcie Zespołu Szkół Nr 1 w Opolu Lubelskim na potrzeby oddziałów przedszkolnych” – zgodnie z załącznikiem nr 6a -6c do SIWZ. Dostawy mogą być realizowane sukcesywnie, w częściach. Każda część dostawy winna posiadać załączoną listę elementów wchodzących w skład dostawy, pozwalającą na sprawdzenie kompletności elementów. W przypadku kiedy dostawy realizowane będą sukcesywnie w częściach, Strony umowy każdorazowo potwierdzą na piśmie kompletność tych dostaw zgodnie z listą elementów. 3. Przedmiot zamówienia jest dzielony na części. Zamawiający dzieli niniejsze zamówienie na następujące części: CZĘŚĆ I - wyposażenie żłobka – zgodnie z załącznikiem nr 6a do SIWZ, CZĘŚĆ II - meble biurowe i kuchenne - zgodnie z załącznikiem nr 6b do SIWZ, CZĘŚĆ III - sprzęt komputerowy - zgodnie z załącznikiem nr 6c do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia bądź też na wybrane części zamówienia, Każda z części będzie oceniana odrębnie. UWAGA: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. Przedmiot umowy będzie zgodny z Polskimi Normami, jak również z normami bezpieczeństwa (BHP i P-Poż.), bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi. Do dostawy przedmiotu umowy Wykonawca załączy Zamawiającemu niezbędne dokumenty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami, jak również z normami bezpieczeństwa (BHP i P-Poż.), bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi. 4. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje opis przedmiotu zamówienia stanowiący załączniki nr 6a-6c do SIWZ, Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. W takiej sytuacji Wykonawca: a) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; b) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca będzie zawiadamiał zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy prawo zamówień publicznych. c) Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7. Zamówienia będą polegały na zwiększeniu bieżących dostaw maksymalnie do 20 % wartości zamówienia podstawowego.
Data zakonczenia 2017-08-18T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - Do oferty prosimy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (np. dokumenty rejestrowe itp).; -Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksu, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zamawiający oprócz przypadków opisanych w art. 144 ustawy przewidział katalog zmian umowy, na które mogą powoływać się strony niniejszej umowy. 2. Katalog zmian umowy w zakresie terminu przewidzianego na zakończenie dostaw. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonał wyboru Wykonawcy, o którym mowa w umowie w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności w trakcie realizacji przedmiotowej umowy: a) siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności; b) zmiany będących następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury, na które zarówno Wykonawca jak i Zamawiający nie ma wpływu w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma – typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; c) innych przyczyn zewnętrznych niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, 3. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) zmiana osób wskazanych do kontaktu ze strony Wykonawcy i Zamawiającego; b) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; c) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 4. W przypadku określonym w ust. 3 lit c, zmiany mogą dotyczyć zakresu dostaw i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie poszczególnych elementów dostaw, z których Zamawiający rezygnuje. 5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV 4 4 data 2017-07-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis - wyposażenie żłobka i oddziałów przedszkolnych – zgodnie z załącznikiem nr 6a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis meble biurowe i kuchenne - zgodnie z załącznikiem nr 6b do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis sprzęt komputerowy - zgodnie z załącznikiem nr 6c do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)