1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia żłobka dla zadania: „Utworzenie w 2017r. nowych miejsc w instytucjach opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 i zapewnienie ich funkcjonowania, w tym w zakresie wydatków inwestycyjnych: Rozbudowa, przebudowa budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Opolu Lubelskim z dostosowaniem na potrzeby żłobka oraz zakup pierwszego wyposażenia nowoutworzonych miejsc”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę następujących elementów wyposażenia żłobka:
1) meble do sal żłobkowych,
2) pościel, koce dla dzieci,
3) wyposażenie sal żłobkowych,
4) zabawki i pomoce dydaktyczne,
5) zastawa stołowa,
6) naczynia i przybory kuchenne,
7) maszyna do mielenia mięsa,
8) wózki do przewożenia żywności.
oraz wykonanie dostawy wyposażenia dla zadania: „Adaptacja pomieszczeń w obiekcie Zespołu Szkół Nr 1 w Opolu Lubelskim na potrzeby oddziałów przedszkolnych” – zgodnie z załącznikiem nr 6a -6c do SIWZ.
Dostawy mogą być realizowane sukcesywnie, w częściach. Każda część dostawy winna posiadać załączoną listę elementów wchodzących w skład dostawy, pozwalającą na sprawdzenie kompletności elementów. W przypadku kiedy dostawy realizowane będą sukcesywnie w częściach, Strony umowy każdorazowo potwierdzą na piśmie kompletność tych dostaw zgodnie z listą elementów.
3. Przedmiot zamówienia jest dzielony na części. Zamawiający dzieli niniejsze zamówienie na następujące części:
CZĘŚĆ I - wyposażenie żłobka – zgodnie z załącznikiem nr 6a do SIWZ,
CZĘŚĆ II - meble biurowe i kuchenne - zgodnie z załącznikiem nr 6b do SIWZ,
CZĘŚĆ III - sprzęt komputerowy - zgodnie z załącznikiem nr 6c do SIWZ.
Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia bądź też na wybrane części zamówienia, Każda z części będzie oceniana odrębnie.
UWAGA: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
Przedmiot umowy będzie zgodny z Polskimi Normami, jak również z normami bezpieczeństwa (BHP i P-Poż.), bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi.
Do dostawy przedmiotu umowy Wykonawca załączy Zamawiającemu niezbędne dokumenty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami, jak również z normami bezpieczeństwa (BHP i P-Poż.), bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi.
4. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje opis przedmiotu zamówienia stanowiący załączniki nr 6a-6c do SIWZ, Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
6. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. W takiej sytuacji Wykonawca:
a) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców;
b) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca będzie zawiadamiał zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy prawo zamówień publicznych.
c) Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy.
|
GuidZP400 |
2dd45a11-84ba-460b-aa73-26762e696d64
|
Biuletyn |
545355-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Opole Lubelskie
|
Regon |
43102002600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lubelska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole Lubelskie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
24300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
brak
|
Zamawiajacy telefon |
81 827 72 01,
|
Zamawiajacy fax |
81 827 72 00
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@opolelubelskie.pl,
|
Adres strony url |
http://umopolelubelskie.bip.lubelskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Zadanie jest współfinansowane w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH plus” 2017.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://umopolelubelskie.bip.lubelskie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://umopolelubelskie.bip.lubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie, zgodnie zasadami określonymi w Części XI i XII SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Opolu Lubelskm ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie w Punkcie Obsługi Klienta (parter UM)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia żłobka dla zadania: „Utworzenie w 2017 r. nowych miejsc w instytucjach opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 i zapewnienie ich funkcjonowania, w tym w zakresie wydatków inwestycyjnych: Rozbudowa, przebudowa budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Opolu Lubelskim z dostosowaniem na potrzeby żłobka oraz zakup pierwszego wyposażenia nowoutworzonych miejsc”
|
Numer referencyjny |
IPR.271.14.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia żłobka dla zadania: „Utworzenie w 2017r. nowych miejsc w instytucjach opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 i zapewnienie ich funkcjonowania, w tym w zakresie wydatków inwestycyjnych: Rozbudowa, przebudowa budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Opolu Lubelskim z dostosowaniem na potrzeby żłobka oraz zakup pierwszego wyposażenia nowoutworzonych miejsc”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę następujących elementów wyposażenia żłobka:
1) meble do sal żłobkowych,
2) pościel, koce dla dzieci,
3) wyposażenie sal żłobkowych,
4) zabawki i pomoce dydaktyczne,
5) zastawa stołowa,
6) naczynia i przybory kuchenne,
7) maszyna do mielenia mięsa,
8) wózki do przewożenia żywności.
oraz wykonanie dostawy wyposażenia dla zadania: „Adaptacja pomieszczeń w obiekcie Zespołu Szkół Nr 1 w Opolu Lubelskim na potrzeby oddziałów przedszkolnych” – zgodnie z załącznikiem nr 6a -6c do SIWZ.
Dostawy mogą być realizowane sukcesywnie, w częściach. Każda część dostawy winna posiadać załączoną listę elementów wchodzących w skład dostawy, pozwalającą na sprawdzenie kompletności elementów. W przypadku kiedy dostawy realizowane będą sukcesywnie w częściach, Strony umowy każdorazowo potwierdzą na piśmie kompletność tych dostaw zgodnie z listą elementów.
3. Przedmiot zamówienia jest dzielony na części. Zamawiający dzieli niniejsze zamówienie na następujące części:
CZĘŚĆ I - wyposażenie żłobka – zgodnie z załącznikiem nr 6a do SIWZ,
CZĘŚĆ II - meble biurowe i kuchenne - zgodnie z załącznikiem nr 6b do SIWZ,
CZĘŚĆ III - sprzęt komputerowy - zgodnie z załącznikiem nr 6c do SIWZ.
Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia bądź też na wybrane części zamówienia, Każda z części będzie oceniana odrębnie.
UWAGA: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
Przedmiot umowy będzie zgodny z Polskimi Normami, jak również z normami bezpieczeństwa (BHP i P-Poż.), bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi.
Do dostawy przedmiotu umowy Wykonawca załączy Zamawiającemu niezbędne dokumenty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami, jak również z normami bezpieczeństwa (BHP i P-Poż.), bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi.
4. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje opis przedmiotu zamówienia stanowiący załączniki nr 6a-6c do SIWZ, Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
6. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. W takiej sytuacji Wykonawca:
a) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców;
b) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca będzie zawiadamiał zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy prawo zamówień publicznych.
c) Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7. Zamówienia będą polegały na zwiększeniu bieżących dostaw maksymalnie do 20 % wartości zamówienia podstawowego.
|
Data zakonczenia |
2017-08-18T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
- Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - Do oferty prosimy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (np. dokumenty rejestrowe itp).; -Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksu, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zamawiający oprócz przypadków opisanych w art. 144 ustawy przewidział katalog zmian umowy, na które mogą powoływać się strony niniejszej umowy.
2. Katalog zmian umowy w zakresie terminu przewidzianego na zakończenie dostaw. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonał wyboru Wykonawcy, o którym mowa w umowie w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności w trakcie realizacji przedmiotowej umowy:
a) siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności;
b) zmiany będących następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury, na które zarówno Wykonawca jak i Zamawiający nie ma wpływu w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma – typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.;
c) innych przyczyn zewnętrznych niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową,
3. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
a) zmiana osób wskazanych do kontaktu ze strony Wykonawcy i Zamawiającego;
b) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
c) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy;
4. W przypadku określonym w ust. 3 lit c, zmiany mogą dotyczyć zakresu dostaw i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie poszczególnych elementów dostaw, z których Zamawiający rezygnuje.
5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
|
IV 4 4 data |
2017-07-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
- wyposażenie żłobka i oddziałów przedszkolnych – zgodnie z załącznikiem nr 6a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
meble biurowe i kuchenne - zgodnie z załącznikiem nr 6b do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ III
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
sprzęt komputerowy - zgodnie z załącznikiem nr 6c do SIWZ.
|
| |