Przetarg nieograniczony na dostawę akcesoriów komputerowych, materiałów i sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych.

Publication date 2012-12-04
End date 2012-12-12 08:00:00
Instytucja Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura L 74/34 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 489040 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 301914008, 301211004, 302361113, 229930007, 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część 1. Zakup i dostawa niszczarek - 3 szt.
Część 2. Zakup i dostawa kopiarek - 4 szt.
Część 3. Zakup i dostawa pamięci RAM - 2 szt.
Część 4. Zakup i dostawa papieru termoczułego - 20 rolek.
Część 5. Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów do drukarek Epson M1400) - 30 szt.

Opis

Wymagane minimalne parametry techniczne:
ilość kartek niszczonych jednorazowo (A4/70g) - min. 9
rodzaj cięcia - ścinki
poziom bezpieczeństwa DIN - 3
dołączony kosz (pojemność w litrach) - min. 15
automatyczny start/stop
funkcja cofania
poziom głośności - max 70 dB
gwarancja na urządzenie - min. 2 lata
gwarancja na noże tnące - min. 5 lat
Oferowany sprzęt musi spełnić wszystkie parametry określone w niniejszym załączniku, być fabrycznie nowym oraz musi być oznakowany symbolem CE. Wykonawca może zaoferować sprzęt o parametrach lepszych niż określone w niniejszym załączniku. Podane parametry należy odczytywać jako parametry minimalne.
Wykonawca winien przedstawić w ofercie nazwę producenta, typ i model oferowanego sprzętu.Wymagane minimalne parametry techniczne:
maksymalny rozmiar oryginału - A3
rozmiar kopii - A4, A3
rozdzielczość - odczyt 600 x 600 dpi, kopiowanie 600 x 600 dpi
szybkość kopiowania - A4 - min. 20 stron/minutę, A3 - min. 15 stron/minutę
powiększenie - 25 - 400%
czas uzyskania pierwszej kopii - max 7 sekund
czas nagrzewania - max 30 sekund
pojemność podajnika - kaseta na min. 250 arkuszy
załączony oryginalny toner pozwalający na wydruk min. 14000 stron do każdej kopiarki
gwarancja na urządzenie - 3 lata
gwarancja na toner - minimum 12 miesięcy
Oferowany sprzęt musi spełnić wszystkie parametry określone w niniejszym załączniku, być fabrycznie nowym oraz musi być oznakowany symbolem CE. Wykonawca może zaoferować sprzęt o parametrach lepszych niż określone w niniejszym załączniku. Podane parametry należy odczytywać jako parametry minimalne.
Wykonawca winien przedstawić w ofercie nazwę producenta, typ i model oferowanego sprzętu.Wymagane minimalne parametry techniczne:
Pamięć RAM DDR2 2GB 800 MHz Dual Chanel, gwarancja wieczysta.

Oferowane akcesoria muszą spełnić wszystkie parametry określone w niniejszym załączniku, być fabrycznie nowym oraz musi być oznakowany symbolem CE. Wykonawca może zaoferować akcesoria o parametrach lepszych niż określone w niniejszym załączniku. Podane parametry należy odczytywać jako parametry minimalne.
Wykonawca winien przedstawić w ofercie nazwę producenta, typ i model oferowanych akcesoriów.Rolka - szerokość 8 cm i długość 250 m.Zakup i dostawa tonerów do drukarek Epson M1400 oryginalnych lub równoważnych, z tym, że za produkty równoważne uważane będą nieregenerowane w ogóle, nie poddane procesowi ponownego napełniania lub wymianie jakichkolwiek elementów.
Gwarancja: minimum 12 miesięcy
W ofercie wykonawca winien podać nazwę towaru (nazwę producenta towaru). Ponadto w przypadku zaproponowania artykułów równoważnych należy przedstawić w ofercie:
1. oświadczenie producenta, że zaproponowany towar jest oryginalny,
2. raporty z testów wydajności przeprowadzonych zgodnie z normami ISO/IEC 19752 dla materiałów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych, ISO/IEC 24711 oraz 24712 dla materiałów do drukarek atramentowych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Ulica ul. Pośpiecha 14
Nr domu 14
Miejscowosc Katowice
Kod poczt 40-852
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 2598263
Fax 032 2599503
Internet www.pup.katowice.pl
Regon 27676581700000
E mail akowaluk@pupkatowice.internetdsl.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 28/12/2012
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Nie dotyczy
Wiedza Nie dotyczy
Potencjal Nie dotyczy
Zdolne Nie dotyczy
Sytuacja Nie dotyczy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty 1 Formularz ofertowy wraz z oświadczeniem wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, jeżeli wykonawca składa ofertę tylko na niektóre części przetargu to te na które nie składa należy wykreślić lub wpisać nie dotyczy. 2 Oświadczenie producenta w przypadku artykułów równoważnych, że zaproponowany towar jest oryginalny - dotyczy części 5. 3 Raporty z testów wydajności przeprowadzonych zgodnie z normami ISO/IEC 19752 dla materiałów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych, ISO/IEC 24711 oraz 24712 dla materiałów do drukarek atramentowych - dotyczy części 5 tylko do materiałów równoważnych. 4 Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: a) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy: - wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, b) zmiana terminu realizacji zamówienia: - zastrzega się możliwość zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na okoliczności niezawinione przez Wykonawcę c) zmiana podwykonawcy; - dopuszcza się zmianę wskazanego podwykonawcy lub wprowadzenie podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w złożonej ofercie; w przypadku, gdy podwykonawca udostępnił Wykonawcy swoje zasoby w celu wykazania spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, nowy podwykonawca musi spełniać podane w SIWZ wymogi w takim samym zakresie, co poprzedni podwykonawca. d) dopuszcza się możliwość zmiany oferowanego produktu na inny o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeżeli produkt wskazany w ofercie nie jest już produkowany.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www http://pup.katowice.ibip.pl/public/
Spec war Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach ul. Pośpiecha 14 40-852 Katowice
Data skl 12/12/2012
Godz skl 08:00
Miejsce Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach ul. Pośpiecha 14 40-852 Katowice BIURO PODAWCZE
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)