Dostawa pościeli i bielizny medycznej jednorazowego użytku, poduszek i kołder medycznych z filtrem ochronnym na rok 2017/ 2018

Publication date 2017-07-05
End date 2017-07-13 00:00:00
Instytucja 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Wyroby meblarskie,
  • Bielizna szpitalna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544869-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 395180006, 395161209
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pościeli i bielizny medycznej jednorazowego użytku, poduszek i kołder medycznych z filtrem ochronnym na rok 2017/ 2018– wg 3 pakietów:
Pakiet 1: Dostawa pościeli i bielizny medycznej jednorazowego użytku;
Pakiet 2: Dostawa poduszek i kołder jednorazowego użytku;
Pakiet 3: Dostawa pościeli medycznej z filtrem ochronnym

Dodatkowe informacje

GuidZP400 acd822ad-ca4b-451e-a184-52058a0fd79d
Biuletyn 544869-N-2017
Zamawiajacy nazwa 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 93009024000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Weigla
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50981
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 717 660 119,
Zamawiajacy fax 717 660 630
Zamawiajacy email zam.pub@4wsk.pl,
Adres strony url www.4wsk.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.4wsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.4wsk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.4wsk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie - forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ, ul. Weigla 5, 50-981 Wrocław, budynek Wydziału Administracji Ogólnej - pokój 18 kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pościeli i bielizny medycznej jednorazowego użytku, poduszek i kołder medycznych z filtrem ochronnym na rok 2017/ 2018
Numer referencyjny 46/Log./2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pościeli i bielizny medycznej jednorazowego użytku, poduszek i kołder medycznych z filtrem ochronnym na rok 2017/ 2018– wg 3 pakietów: Pakiet 1: Dostawa pościeli i bielizny medycznej jednorazowego użytku; Pakiet 2: Dostawa poduszek i kołder jednorazowego użytku; Pakiet 3: Dostawa pościeli medycznej z filtrem ochronnym
Cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Do oferty należy załączyć w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, b) Wykonawca wskaże stronę internetową (Załącznik nr 5 do SIWZ), z której można pobrać odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru 2) Oświadczenie wykonawcy wg Załącznika nr 4 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca przekaże zamawiającemu (bez dodatkowego wezwania) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 PZP (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu), 3) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 PZP). Za podmioty występujące wspólnie uważa się spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (art. 23 ust. 2 PZP). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność względem Zamawiającego za należyte wykonanie umowy oraz żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają jedną ofertę, przy czym: a) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w Rozdz. IV pkt 1 ppkt 1) SIWZ składa osobno każdy z Wykonawców, b) oświadczenia i dokumenty wskazane w Rozdz. IV pkt 2 SIWZ składają Wykonawcy wspólnie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Wymagane dokumenty dla Pakietu 1, a) - Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy, że będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy), zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 poz. 221 z późn. zm.). b) - Karty charakterystyki tkanin zawierające ich parametry, a w szczególności wymienione w SIWZ, użytych do produkcji przedmiotu zamówienia wystawione przez producenta tkanin z opisem do uszycia, których pozycji pakietów tkanina będzie przeznaczona. c) - Dokument w języku polskim, potwierdzający spełnienie parametrów określonych w SIWZ oferowanych produktów w postaci wizualizacji produktu lub opisu jego parametrów np.: katalog, folder, prospekt, broszura, itp. Powyższe dokumenty i oświadczenia– należy dostarczyć na wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni od daty wezwania (dotyczy Wykonawcy, którego ofertę oceniono za najkorzystniejszą); w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP). Uwaga! Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca w trakcie realizacji umowy ma obowiązek udostępnić dokumenty wymienione w ppkt. 1)a) w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania, pod rygorem odstąpienia od umowy. 2) Wymagane dokumenty dla Pakietu 2 a) - Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy, że będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy), zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 poz. 221 z późn. zm.). b) - Dokument w języku polskim, potwierdzający spełnienie parametrów określonych w SIWZ oferowanych produktów w postaci wizualizacji produktu lub opisu jego parametrów np.: katalog, folder, prospekt, broszura, itp. Powyższe dokumenty i oświadczenia– należy dostarczyć na wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni od daty wezwania (dotyczy Wykonawcy, którego ofertę oceniono za najkorzystniejszą); w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP). Uwaga! Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca w trakcie realizacji umowy ma obowiązek udostępnić dokumenty wymienione w ppkt. 2)a) w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania, pod rygorem odstąpienia od umowy. . 3) Wymagane dokumenty dla Pakietu 3 a) - Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy, że będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy), zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 poz. 221 z późn. zm.) - wyroby medyczne w klasie I oraz że, proponowana pościel spełnia wymagania bezpieczeństwa wobec ognia: zgodnie z normą PN-EN 597-1. b) - Dokument w języku polskim, potwierdzający spełnienie parametrów określonych w SIWZ oferowanych produktów w postaci wizualizacji produktu lub opisu jego parametrów np.: katalog, folder, prospekt, broszura, itp. Powyższe dokumenty i oświadczenia– należy dostarczyć na wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni od daty wezwania (dotyczy Wykonawcy, którego ofertę oceniono za najkorzystniejszą); w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP). Uwaga! Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca w trakcie realizacji umowy ma obowiązek udostępnić dokumenty wymienione w ppkt. 3)a) w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania, pod rygorem odstąpienia od umowy.
Inne dokumenty niewymienione POZOSTAŁE DOKUMENTY: 1) Pełnomocnictwo w przypadku, gdy umocowanie do złożenia oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z właściwego rejestru – należy złożyć wraz z ofertą. 2) Wypełniony bez wyjątku formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ – należy złożyć wraz z ofertą. 3) Zaleca się dołączyć do oferty zaakceptowany wzór umowy. 4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i stosowania poprzez załączenie do oferty dokumentów potwierdzających ten stan rzeczy wydanych przez podmioty niezależne które stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust.3 PZP . 5) Jeżeli Wykonawca powoła się na rozwiązania równoważne to, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymogi/parametry Zamawiającego poprzez załączenie do oferty dokumentów potwierdzających ten stan rzeczy wydanych przez podmioty niezależne np. Ekspertyz Rzeczoznawczych, które stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust.3 PZP . 6) Uzasadnienie zastrzeżenia dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa lub/i załączenie stosownych dokumentów/oświadczeń na tę okoliczność w przypadku zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa - należy złożyć wraz z ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art. 144 PZP Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku: 1. Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, może zastąpić nowy Wykonawca – zmiana możliwa tylko na podstawie sukcesji uniwersalnej w myśl art. 492 kodeksu spółek handlowych (przez przeniesienie całego majątku spółki przejmowanej na inną spółkę przejmującą) oraz przejęcie przedsiębiorstwa na postawie art. 551 i nast. k.c. pod warunkiem, że nowy Wykonawca nie będzie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP. Zmiana ta wymaga aneksu do umowy. 2. Wszystkie wartości netto określone przez Wykonawcę są ustalone na okres obowiązywania umowy i nie wzrosną. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku, gdy wartości netto przedmiotu umowy obniżą się, przy czym konsekwencje rachunkowe stosuje się odpowiednio. 3. Urzędowa zmiana stawek podatku VAT obowiązuje z mocy prawa, w takim przypadku Zamawiający dopuszcza zmianę zapisów umowy w formie aneksu. W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena (wartość) brutto umowy, a cena (wartość) netto pozostanie niezmienna. Zamawiający będzie realizował zamówienie tylko do wysokości brutto umowy. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zmiany będą konieczne i korzystne dla Zamawiającego. Za zmiany korzystne należy uznać wszelkiego rodzaju nowe postanowienia, które wzmacniają pozycję Zamawiającego jako wierzyciela z tytułu świadczenia niepieniężnego (np. wydłużenie okresu rękojmi, skrócenie terminu wykonania zamówienia, obniżenie ceny, podwyższenie kar umownych), oraz te zmiany, które prowadzą do wzmocnienia jego pozycji jako dłużnika z tytułu świadczenia pieniężnego (np. wydłużenie terminu zapłaty). 5. Możliwość wydłużenia terminu dostawy, możliwość wydłużenia ostatecznego terminu odbioru. 6. Zmiana siedziby Wykonawcy nie stanowi zmiany treści umowy i nie wymaga aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2017-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa pościeli i bielizny medycznej jednorazowego użytku
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39516120-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa poduszek i kołder jednorazowego użytku
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39516120-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania: rozpoczęcie – od daty zawarcia umowy zakończenie – 31.12.2017r. (dostawa jednorazowa)
Zalacznik krotki opis Dostawa pościeli medycznej z filtrem ochronnym
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)