Dostawa sprzętu komputerowego

Publication date 2017-07-05
End date 2017-07-13 00:00:00
Instytucja Politechnika Warszawska Filia w Płocku
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544897-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: „Dostawa sprzętu komputerowego”, z podziałem na zadania: Zadanie 1: komputery osobiste, monitory ekranowe. Zadanie 2: komputery przenośne. Zadanie 3: drukarki laserowe, drukarki wielofunkcyjne, części, akcesoria i wyroby do komputerów.
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5d896e07-e5a8-4bb4-8f35-cd1f3596aa87
Biuletyn 544897-N-2017
Zamawiajacy nazwa Politechnika Warszawska Filia w Płocku
Regon 000001554
Zamawiajacy adres ulica ul. Łukasiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 24 36 72 221,
Zamawiajacy fax 24 36 72 221
Zamawiajacy email zamowienia.plock@pw.edu.pl,
Adres strony url www.pw.edu.pl, www.pw.plock.pl, www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Warszawska Filia w Płocku, ul. Łukasiewicza 17, 09-400 Płock, pokój nr 5
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny BZP.261.12.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: „Dostawa sprzętu komputerowego”, z podziałem na zadania: Zadanie 1: komputery osobiste, monitory ekranowe. Zadanie 2: komputery przenośne. Zadanie 3: drukarki laserowe, drukarki wielofunkcyjne, części, akcesoria i wyroby do komputerów. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Okres w dniach 50
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że oświadczenie to Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa wart. 86 ust 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Nie jest wymagane. Zamawiający nie stawia żadnych warunków.
Inne dokumenty niewymienione 1. formularz Oferta stanowiący załącznik nr 1 do Rozdziału II SIWZ wraz z Opisem przedmiotu zamówienia oferowanego urządzenia wypełnione i podpisane przez osobę/-y upełnomocnioną/-e do reprezentowania Wykonawcy. 2. Pełnomocnictwo, lub inny dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub ewidencji lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, winni oni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo do pełnienia tej funkcji podpisane być musi przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców i winno być dołączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Warunki zmiany treści umowy: 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy - zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, za zgodą obu stron. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) wykonanie zamówienia w określonym terminie nie leży w interesie Zamawiającego; 2) działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie; 3) w następstwie wydłużonych (wykraczających poza terminy określone w KPA) procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych; 4) wprowadzenie urzędowej zmiany stawki podatku VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na realizację Umowy; 5) konieczność przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy; 6) gdy zaistnieje potrzeba zmiany sposobu świadczenia – na skutek niedostępności na rynku urządzeń wskazanych w ofercie spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń lub pojawienia się na rynku urządzeń nowej generacji albo nowych technologii –w tym przypadku Wykonawca może zaoferować inny model urządzenia o parametrach nie gorszych niż złożone w ofercie. 7) inne niż wymieniona siła wyższa zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) czy zmiany danych teleadresowych. 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest przedłożenie przez jedną ze Stron niniejszej umowy drugiej Stronie wniosku o dokonanie zmiany wraz z pisemnym uzasadnieniem i/lub stosownym dokumentem potwierdzającym zasadność dokonania tej zmiany.
IV 4 4 data 2017-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki j.polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Komputery osobiste, monitory ekranowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dostawa komputerów osobistych i monitorów ekranowych. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Komputery przenośne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dostawa komputerów przenośnych. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Drukarki laserowe, drukarki wielofunkcyjne, części, akcesoria i wyroby do komputerów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dostawa drukarek laserowych, drukarek wielofunkcyjnych, części, akcesoriów i wyrobów do komputerów. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)