Dostawa sprzętu komputerowego

Data publikacji 2017-07-05
Data zakończenia 2017-07-13 00:00:00
Instytucja Politechnika Warszawska Filia w Płocku
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544897-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: „Dostawa sprzętu komputerowego”, z podziałem na zadania: Zadanie 1: komputery osobiste, monitory ekranowe. Zadanie 2: komputery przenośne. Zadanie 3: drukarki laserowe, drukarki wielofunkcyjne, części, akcesoria i wyroby do komputerów.
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5d896e07-e5a8-4bb4-8f35-cd1f3596aa87
Biuletyn 544897-N-2017
Zamawiajacy nazwa Politechnika Warszawska Filia w Płocku
Regon 000001554
Zamawiajacy adres ulica ul. Łukasiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 24 36 72 221,
Zamawiajacy fax 24 36 72 221
Zamawiajacy email zamowienia.plock@pw.edu.pl,
Adres strony url www.pw.edu.pl, www.pw.plock.pl, www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Warszawska Filia w Płocku, ul. Łukasiewicza 17, 09-400 Płock, pokój nr 5
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny BZP.261.12.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: „Dostawa sprzętu komputerowego”, z podziałem na zadania: Zadanie 1: komputery osobiste, monitory ekranowe. Zadanie 2: komputery przenośne. Zadanie 3: drukarki laserowe, drukarki wielofunkcyjne, części, akcesoria i wyroby do komputerów. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Okres w dniach 50
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że oświadczenie to Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa wart. 86 ust 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Nie jest wymagane. Zamawiający nie stawia żadnych warunków.
Inne dokumenty niewymienione 1. formularz Oferta stanowiący załącznik nr 1 do Rozdziału II SIWZ wraz z Opisem przedmiotu zamówienia oferowanego urządzenia wypełnione i podpisane przez osobę/-y upełnomocnioną/-e do reprezentowania Wykonawcy. 2. Pełnomocnictwo, lub inny dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub ewidencji lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, winni oni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo do pełnienia tej funkcji podpisane być musi przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców i winno być dołączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Warunki zmiany treści umowy: 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy - zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, za zgodą obu stron. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) wykonanie zamówienia w określonym terminie nie leży w interesie Zamawiającego; 2) działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie; 3) w następstwie wydłużonych (wykraczających poza terminy określone w KPA) procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych; 4) wprowadzenie urzędowej zmiany stawki podatku VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na realizację Umowy; 5) konieczność przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy; 6) gdy zaistnieje potrzeba zmiany sposobu świadczenia – na skutek niedostępności na rynku urządzeń wskazanych w ofercie spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń lub pojawienia się na rynku urządzeń nowej generacji albo nowych technologii –w tym przypadku Wykonawca może zaoferować inny model urządzenia o parametrach nie gorszych niż złożone w ofercie. 7) inne niż wymieniona siła wyższa zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) czy zmiany danych teleadresowych. 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest przedłożenie przez jedną ze Stron niniejszej umowy drugiej Stronie wniosku o dokonanie zmiany wraz z pisemnym uzasadnieniem i/lub stosownym dokumentem potwierdzającym zasadność dokonania tej zmiany.
IV 4 4 data 2017-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki j.polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Komputery osobiste, monitory ekranowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dostawa komputerów osobistych i monitorów ekranowych. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Komputery przenośne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dostawa komputerów przenośnych. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Drukarki laserowe, drukarki wielofunkcyjne, części, akcesoria i wyroby do komputerów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dostawa drukarek laserowych, drukarek wielofunkcyjnych, części, akcesoriów i wyrobów do komputerów. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)