GuidZP400 |
5d896e07-e5a8-4bb4-8f35-cd1f3596aa87
|
Biuletyn |
544897-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Warszawska Filia w Płocku
|
Regon |
000001554
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Łukasiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Płock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
09-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
24 36 72 221,
|
Zamawiajacy fax |
24 36 72 221
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.plock@pw.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.pw.edu.pl, www.pw.plock.pl, www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Warszawska Filia w Płocku, ul. Łukasiewicza 17, 09-400 Płock, pokój nr 5
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego
|
Numer referencyjny |
BZP.261.12.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: „Dostawa sprzętu komputerowego”, z podziałem na zadania: Zadanie 1: komputery osobiste, monitory ekranowe. Zadanie 2: komputery przenośne. Zadanie 3: drukarki laserowe, drukarki wielofunkcyjne, części, akcesoria i wyroby do komputerów.
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Okres w dniach |
50
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której
mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że oświadczenie to Wykonawca
przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa wart. 86 ust 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może
przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie jest wymagane. Zamawiający nie stawia żadnych warunków.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. formularz Oferta stanowiący załącznik nr 1 do Rozdziału II SIWZ wraz z Opisem przedmiotu
zamówienia oferowanego urządzenia wypełnione i podpisane przez osobę/-y upełnomocnioną/-e do
reprezentowania Wykonawcy. 2. Pełnomocnictwo, lub inny dokument potwierdzający, iż oferta
została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika
to z innych dokumentów załączonych do oferty. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje
Pełnomocnik, do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane
przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy
określoną w dokumencie rejestrowym lub ewidencji lub w innym dokumencie, właściwym dla
formy organizacyjnej. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do
wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, winni oni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo do pełnienia tej funkcji
podpisane być musi przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców i
winno być dołączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii
poświadczonej notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Warunki zmiany treści umowy:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy - zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, za zgodą obu stron.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) wykonanie zamówienia w określonym terminie nie leży w interesie Zamawiającego;
2) działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie;
3) w następstwie wydłużonych (wykraczających poza terminy określone w KPA) procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych;
4) wprowadzenie urzędowej zmiany stawki podatku VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na realizację Umowy;
5) konieczność przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy;
6) gdy zaistnieje potrzeba zmiany sposobu świadczenia – na skutek niedostępności na rynku urządzeń wskazanych w ofercie spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń lub pojawienia się na rynku urządzeń nowej generacji albo nowych technologii –w tym przypadku Wykonawca może zaoferować inny model urządzenia o parametrach nie gorszych niż złożone w ofercie.
7) inne niż wymieniona siła wyższa zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ.
3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) czy zmiany danych teleadresowych.
4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest przedłożenie przez jedną ze Stron niniejszej umowy drugiej Stronie wniosku o dokonanie zmiany wraz z pisemnym uzasadnieniem i/lub stosownym dokumentem potwierdzającym zasadność dokonania tej zmiany.
|
IV 4 4 data |
2017-07-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
j.polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Komputery osobiste, monitory ekranowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dostawa komputerów osobistych i monitorów ekranowych. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Komputery przenośne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dostawa komputerów przenośnych. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Drukarki laserowe, drukarki wielofunkcyjne, części, akcesoria i wyroby do komputerów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dostawa drukarek laserowych, drukarek wielofunkcyjnych, części, akcesoriów i wyrobów do komputerów. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III SIWZ.
|
| |