Dostawa papieru toaletowego, pojemników do papieru i ręczników papierowych dla Szpitali Pomorskich Sp. z o.o.

Publication date 2017-07-07
End date 2017-07-17 00:00:00
Instytucja Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546805-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 337600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru toaletowego, pojemników do papieru i ręczników papierowych dla Szpitali Pomorskich Sp. z o.o., których szacunkową ilość określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ.
2. Zamówienie obejmuje dwa zadania częściowe:
Pakiet nr 1 – Dostawa papieru toaletowego i pojemników do papieru;
Pakiet nr 2 – Dostawa ręczników papierowych.
3. Dostawy świadczone będą dla Szpitali Pomorskich Sp. z o. o. dla lokalizacji Zamawiającego tj.:
a) 81-519 Gdynia ul. Powstania Styczniowego 1,
b) 81-348 Gdynia ul. Wójta Radtkego 1.
4. Dostawy odbywać się będą dwa razy w miesiącu, z podziałem na lokalizacje, w maksymalnym terminie do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia. Zamawiający dopuszcza, w wyjątkowych sytuacjach, możliwość składania dodatkowych zamówień asortymentu, z dostawą w maksymalnym terminie do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.
5. Dostawy odbywać się będą do:
• Magazynu Centralnego Szpitala w lokalizacji przy ul. Powstania Styczniowego 1, w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach między 7:00 a 13:00,
lub
• Magazynu Bielizny Szpitala w lokalizacji przy ul. Wójta Radtkego 1, w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach między 7:00 a 13:00,
na podstawie zamówień składanych drogą mailową przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
6. Dostawa obejmuje transport do magazynu Szpitala wraz z wniesieniem towaru do budynku Magazynu oraz rozładunek do wyznaczonego pomieszczenia.
7. Dostawa obejmuje ubezpieczenie towaru w trakcie transportu do siedziby zamawiającego oraz w trakcie wnoszenia towaru do budynku i rozładunku w wyznaczonym pomieszczeniu.
8. Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wszelkie koszty związane z transportem zamówionego asortymentu do Zamawiającego wraz z kosztami utrzymania pojazdów Wykonawcy, ponosi Wykonawca.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta 75% ilości asortymentu określonej w poszczególnych pozycjach pakietów. Pozostałe 25% ilości asortymentu określonej w poszczególnych pozycjach Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.
10. W przypadku przedmiotu zamówienia lub jego elementu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania Wykonawcy pod kątem spełniania warunków i wymagań określonych w umowie.
12. Nazwa przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 33.76.00.00-5.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f767364d-1a3a-437b-b9bf-05ca70473b75
Biuletyn 546805-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
Regon 19014161200000
Zamawiajacy adres ulica Powstania Styczniowego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-519
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 72 60 124, 58 72 60 467
Zamawiajacy fax 58 72 60 338
Zamawiajacy email zp@szpital-morski.pl,
Adres strony url www.szpitalepomorskie.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka prawa handlowego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalepomorskie.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, budynek nr 6, kancelaria szpitala, pokój nr 4
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa papieru toaletowego, pojemników do papieru i ręczników papierowych dla Szpitali Pomorskich Sp. z o.o.
Numer referencyjny D25P/252/4-36rj/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru toaletowego, pojemników do papieru i ręczników papierowych dla Szpitali Pomorskich Sp. z o.o., których szacunkową ilość określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ. 2. Zamówienie obejmuje dwa zadania częściowe: Pakiet nr 1 – Dostawa papieru toaletowego i pojemników do papieru; Pakiet nr 2 – Dostawa ręczników papierowych. 3. Dostawy świadczone będą dla Szpitali Pomorskich Sp. z o. o. dla lokalizacji Zamawiającego tj.: a) 81-519 Gdynia ul. Powstania Styczniowego 1, b) 81-348 Gdynia ul. Wójta Radtkego 1. 4. Dostawy odbywać się będą dwa razy w miesiącu, z podziałem na lokalizacje, w maksymalnym terminie do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia. Zamawiający dopuszcza, w wyjątkowych sytuacjach, możliwość składania dodatkowych zamówień asortymentu, z dostawą w maksymalnym terminie do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia. 5. Dostawy odbywać się będą do: • Magazynu Centralnego Szpitala w lokalizacji przy ul. Powstania Styczniowego 1, w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach między 7:00 a 13:00, lub • Magazynu Bielizny Szpitala w lokalizacji przy ul. Wójta Radtkego 1, w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach między 7:00 a 13:00, na podstawie zamówień składanych drogą mailową przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 6. Dostawa obejmuje transport do magazynu Szpitala wraz z wniesieniem towaru do budynku Magazynu oraz rozładunek do wyznaczonego pomieszczenia. 7. Dostawa obejmuje ubezpieczenie towaru w trakcie transportu do siedziby zamawiającego oraz w trakcie wnoszenia towaru do budynku i rozładunku w wyznaczonym pomieszczeniu. 8. Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wszelkie koszty związane z transportem zamówionego asortymentu do Zamawiającego wraz z kosztami utrzymania pojazdów Wykonawcy, ponosi Wykonawca. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta 75% ilości asortymentu określonej w poszczególnych pozycjach pakietów. Pozostałe 25% ilości asortymentu określonej w poszczególnych pozycjach Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. 10. W przypadku przedmiotu zamówienia lub jego elementu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania Wykonawcy pod kątem spełniania warunków i wymagań określonych w umowie. 12. Nazwa przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 33.76.00.00-5.
Cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, należycie wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej dwie dostawy jednorazowych papierowych artykułów higienicznych (rozumianych jako papier toaletowy, ręczniki papierowe) o minimalnej wartości 10 000,00 zł brutto każda oraz, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych minimum dwóch dostaw jednorazowych papierowych artykułów higienicznych (rozumianych jako papier toaletowy, ręczniki papierowe) o minimalnej wartości 10 000,00 zł brutto każda, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jego wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wg wzoru na Załączniku nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opisy / etykiety zaoferowanych produktów, jednoznacznie potwierdzające, że oferowane produkty spełniają wymagania opisane w SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania lub zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23), co inni Wykonawcy w tym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.* Oświadczenie, o którym mowa powyżej winno być złożone w oryginale. *Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 - Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, który należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 16818 i 1634) złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykaże, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych we Wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-07-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1– Dostawa papieru toaletowego i pojemników do papieru
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowe ilości podano w formularzu cenowym, który stanowi Załącznik nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 – Dostawa ręczników papierowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowe ilości podano w formularzu cenowym, który stanowi Załącznik nr 1a do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 90,00
  
Kryteria termin dostawy zamówienia częściowego
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)