GuidZP400 |
3ef335f4-8697-4b5f-ae9a-22c73c7f049b
|
Biuletyn |
547198-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
|
Regon |
276902504
|
Zamawiajacy adres ulica |
Strzelców Bytomskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
207
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bytom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-914
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48323513364,
|
Zamawiajacy fax |
+48323513369
|
Zamawiajacy email |
przetargi@srk.com.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego w Bytomiu, ul. Strzelców Bytomskich 207 – Sekretariat Spółki ( II piętro).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawę środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego” dla pracowników Oddziału w Czeladzi Centralny Zakład Odwadniania Kopalń na 2018r. Część I: Dostawa środków ochrony indywidualnej Część II: Dostawa odzieży i obuwia roboczego
|
Numer referencyjny |
CZOK/03/17/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Oddziału w Czeladzi Centralny Zakład Odwadniania Kopalń na 2018 r.
Część I – Dostawa środków ochrony indywidualnej
Część II – Dostawa odzieży i obuwia roboczego
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres wraz z uwarunkowaniami techniczno-organizacyjnymi zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-12-15T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamawiający nie wprowadza żadnych ograniczeń odnośnie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy.
2. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy:
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust 1,
w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców oddzielnie zobowiązany jest do złożenia ww. dokumentu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Oświadczenie Wykonawcy zawarte w druku oferta odnośnie udzielonej gwarancji, zgodnie z opisem w pkt. II ppkt.1 załącznika nr 2 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 - 22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2 i 4 ustawy Pzp. - załącznik nr 1 do druku „OFERTA”.
1. 1. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 - 22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2 i 4 ustawy Pzp. - załącznik nr 1 do druku „OFERTA”.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia jak powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie, celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3. Formularz cenowy – załączniki nr 2 do druku „OFERTA”.
4. Formularz cenowy – załączniki nr 2a do druku „OFERTA”.
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 – wzór dokumentu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości:
Dla części I – 2 900,00 zł ( słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych)
Dla części II – 9 800,00 zł ( słownie: dziewięć tysięcy osiemset złotych,)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem okoliczności w zakresie:
1) zmiany postanowień umowy, gdy nastąpi zmiana w wysokościach i sposobie płatności należności publiczno – prawnych, poprzez dostosowanie treści umowy do obowiązujących przepisów,
2) zmiany terminu realizacji umowy będąca następstwem okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności:
- wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego ze względów technologicznych, administracyjnych, organizacyjnych, ekonomicznych
i atmosferycznych,
3) zmiany zakresu rzeczowego umowy:
a) zmniejszenie zakresu rzeczowego umowy:
- poprzez jego dostosowanie do aktualnej sytuacji Zamawiającego w związku z dokonanymi u Zamawiającego zmianami ze względów technologicznych, organizacyjnych, ekonomicznych i restrukturyzacyjnych.
4) zmiany sposobu spełnienia części świadczenia w przypadku udokumentowania przez Wykonawcę niemożliwości jego spełnienia, w związku z zaprzestaniem lub wstrzymaniem produkcji poszczególnych produktów, pod warunkiem, iż nowy produkt posiada parametry techniczne i funkcjonalność nie gorszą niż produkt wskazany w umowie,
|
IV 4 4 data |
2017-07-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków ochrony indywidualnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Hełm ochronny górniczy
- ze stałą osłoną oczu
i paskiem szt. 251
Gogle ochronne szt. 200
Osłona twarzy szt. 100
Rękawice ochronne spawalnicze, pięciopalcowe,
skórzane, długie typ "A" para 160
Rękawice ochronne, pięciopalcowe,
skórzano - tkaninowe para 8 808
Rękawice ochronne, pięciopalcowe
do ochrony przed zagrożeniami chemicznymi para 97
Ochronniki słuchu - nauszniki przeciwhałasowe szt. 139
Wkładki przeciwhałasowe jednorazowego użytku para 360
Półmaska filtrująca klasy P2 jednorazowego użytku szt. 3 000
Ręcznik szt. 1 570
Mydło toaletowe szt. 25 560
Krem ochronny szt. 1 328
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa odzieży i obuwia roboczego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik krotki opis |
Koszula flanelowa szt. 1 508
Spodnie długie - kalesony szt. 1 468
Onuce flanelowe szt. 3 016
Bluza i spodnie wzmacniane robocze para 1 186
Bluza i spodnie dla osób dozoru para 322
Ubranie ochronne dla spawaczy para 7
Ubranie ochronne dla ratowników górniczych szt. 4
Bluza ocieplana i spodnie ocieplane para 219
Bezrękawnik szt. 35
Kurtka szybowa i spodnie szybowe szt. 150
Kurtka ocieplana i spodnie ocieplane szt. 45
Buty ciepłoochronne zawodowe szt. 219
Trzewiki bezpieczne
z podnoskiem szt. 933
Buty specjalistyczne
z cholewami szt. 45
Trzewiki spawalnicze szt. 7
Buty wodoochronne bezpieczne szt. 575
Buty "wodery" szt. 152
Klapki kąpielowe szt. 774
Pasek skórkowy szt. 671
Fartuch damski roboczy szt. 16
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa odzieży i obuwia roboczego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Koszula flanelowa szt. 1 508
Spodnie długie - kalesony szt. 1 468
Onuce flanelowe szt. 3 016
Bluza i spodnie wzmacniane robocze para 1 186
Bluza i spodnie dla osób dozoru para 322
Ubranie ochronne dla spawaczy para 7
Ubranie ochronne dla ratowników górniczych szt. 4
Bluza ocieplana i spodnie ocieplane para 219
Bezrękawnik szt. 35
Kurtka szybowa i spodnie szybowe szt. 150
Kurtka ocieplana i spodnie ocieplane szt. 45
Buty ciepłoochronne zawodowe szt. 219
Trzewiki bezpieczne
z podnoskiem szt. 933
Buty specjalistyczne
z cholewami szt. 45
Trzewiki spawalnicze szt. 7
Buty wodoochronne bezpieczne szt. 575
Buty "wodery" szt. 152
Klapki kąpielowe szt. 774
Pasek skórkowy szt. 671
Fartuch damski roboczy szt. 16
|
| |