„Dostawę środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego” dla pracowników Oddziału w Czeladzi Centralny Zakład Odwadniania Kopalń na 2018r. Część I: Dostawa środków ochrony indywidualnej Część II: Dostawa odzieży i obuwia roboczego

Publication date 2017-07-07
End date 2017-07-18 00:00:00
Instytucja Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547198-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 181000000, 351134003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Oddziału w Czeladzi Centralny Zakład Odwadniania Kopalń na 2018 r.
Część I – Dostawa środków ochrony indywidualnej
Część II – Dostawa odzieży i obuwia roboczego
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres wraz z uwarunkowaniami techniczno-organizacyjnymi zawiera załącznik nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3ef335f4-8697-4b5f-ae9a-22c73c7f049b
Biuletyn 547198-N-2017
Zamawiajacy nazwa Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
Regon 276902504
Zamawiajacy adres ulica Strzelców Bytomskich
Zamawiajacy adres numer domu 207
Zamawiajacy miejscowosc Bytom
Zamawiajacy kod pocztowy 41-914
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48323513364,
Zamawiajacy fax +48323513369
Zamawiajacy email przetargi@srk.com.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego w Bytomiu, ul. Strzelców Bytomskich 207 – Sekretariat Spółki ( II piętro).
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawę środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego” dla pracowników Oddziału w Czeladzi Centralny Zakład Odwadniania Kopalń na 2018r. Część I: Dostawa środków ochrony indywidualnej Część II: Dostawa odzieży i obuwia roboczego
Numer referencyjny CZOK/03/17/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Oddziału w Czeladzi Centralny Zakład Odwadniania Kopalń na 2018 r. Część I – Dostawa środków ochrony indywidualnej Część II – Dostawa odzieży i obuwia roboczego 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres wraz z uwarunkowaniami techniczno-organizacyjnymi zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2018-12-15T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Zamawiający nie wprowadza żadnych ograniczeń odnośnie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 2. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy: 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców oddzielnie zobowiązany jest do złożenia ww. dokumentu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Oświadczenie Wykonawcy zawarte w druku oferta odnośnie udzielonej gwarancji, zgodnie z opisem w pkt. II ppkt.1 załącznika nr 2 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 - 22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2 i 4 ustawy Pzp. - załącznik nr 1 do druku „OFERTA”. 1. 1. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 - 22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2 i 4 ustawy Pzp. - załącznik nr 1 do druku „OFERTA”.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia jak powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Formularz cenowy – załączniki nr 2 do druku „OFERTA”. 4. Formularz cenowy – załączniki nr 2a do druku „OFERTA”. 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 – wzór dokumentu.
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla części I – 2 900,00 zł ( słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych) Dla części II – 9 800,00 zł ( słownie: dziewięć tysięcy osiemset złotych,)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem okoliczności w zakresie: 1) zmiany postanowień umowy, gdy nastąpi zmiana w wysokościach i sposobie płatności należności publiczno – prawnych, poprzez dostosowanie treści umowy do obowiązujących przepisów, 2) zmiany terminu realizacji umowy będąca następstwem okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności: - wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego ze względów technologicznych, administracyjnych, organizacyjnych, ekonomicznych i atmosferycznych, 3) zmiany zakresu rzeczowego umowy: a) zmniejszenie zakresu rzeczowego umowy: - poprzez jego dostosowanie do aktualnej sytuacji Zamawiającego w związku z dokonanymi u Zamawiającego zmianami ze względów technologicznych, organizacyjnych, ekonomicznych i restrukturyzacyjnych. 4) zmiany sposobu spełnienia części świadczenia w przypadku udokumentowania przez Wykonawcę niemożliwości jego spełnienia, w związku z zaprzestaniem lub wstrzymaniem produkcji poszczególnych produktów, pod warunkiem, iż nowy produkt posiada parametry techniczne i funkcjonalność nie gorszą niż produkt wskazany w umowie,
IV 4 4 data 2017-07-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa środków ochrony indywidualnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Hełm ochronny górniczy - ze stałą osłoną oczu i paskiem szt. 251 Gogle ochronne szt. 200 Osłona twarzy szt. 100 Rękawice ochronne spawalnicze, pięciopalcowe, skórzane, długie typ "A" para 160 Rękawice ochronne, pięciopalcowe, skórzano - tkaninowe para 8 808 Rękawice ochronne, pięciopalcowe do ochrony przed zagrożeniami chemicznymi para 97 Ochronniki słuchu - nauszniki przeciwhałasowe szt. 139 Wkładki przeciwhałasowe jednorazowego użytku para 360 Półmaska filtrująca klasy P2 jednorazowego użytku szt. 3 000 Ręcznik szt. 1 570 Mydło toaletowe szt. 25 560 Krem ochronny szt. 1 328
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa odzieży i obuwia roboczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Koszula flanelowa szt. 1 508 Spodnie długie - kalesony szt. 1 468 Onuce flanelowe szt. 3 016 Bluza i spodnie wzmacniane robocze para 1 186 Bluza i spodnie dla osób dozoru para 322 Ubranie ochronne dla spawaczy para 7 Ubranie ochronne dla ratowników górniczych szt. 4 Bluza ocieplana i spodnie ocieplane para 219 Bezrękawnik szt. 35 Kurtka szybowa i spodnie szybowe szt. 150 Kurtka ocieplana i spodnie ocieplane szt. 45 Buty ciepłoochronne zawodowe szt. 219 Trzewiki bezpieczne z podnoskiem szt. 933 Buty specjalistyczne z cholewami szt. 45 Trzewiki spawalnicze szt. 7 Buty wodoochronne bezpieczne szt. 575 Buty "wodery" szt. 152 Klapki kąpielowe szt. 774 Pasek skórkowy szt. 671 Fartuch damski roboczy szt. 16
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa odzieży i obuwia roboczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Koszula flanelowa szt. 1 508 Spodnie długie - kalesony szt. 1 468 Onuce flanelowe szt. 3 016 Bluza i spodnie wzmacniane robocze para 1 186 Bluza i spodnie dla osób dozoru para 322 Ubranie ochronne dla spawaczy para 7 Ubranie ochronne dla ratowników górniczych szt. 4 Bluza ocieplana i spodnie ocieplane para 219 Bezrękawnik szt. 35 Kurtka szybowa i spodnie szybowe szt. 150 Kurtka ocieplana i spodnie ocieplane szt. 45 Buty ciepłoochronne zawodowe szt. 219 Trzewiki bezpieczne z podnoskiem szt. 933 Buty specjalistyczne z cholewami szt. 45 Trzewiki spawalnicze szt. 7 Buty wodoochronne bezpieczne szt. 575 Buty "wodery" szt. 152 Klapki kąpielowe szt. 774 Pasek skórkowy szt. 671 Fartuch damski roboczy szt. 16
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zleceń
Znaczenie 7,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 93,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)