Dostawa wraz z instalacją wyposażenia do SPIML w ramach projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce II – Działanie 10.2 RPO

Publication date 2017-07-07
End date 2017-07-17 00:00:00
Instytucja Szkoła Policealna Integracyjna Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546658-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391600001, 331900008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do SPIML w ramach projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce II – Działanie 10.2 RPO.
Wykonawca dostarczy wyposażenie i dokona jego instalacji w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz przeprowadzi instruktaż pracowników w zakresie obsługi sprzętu.
Zamówienie podzielone jest na trzy części:
część 1: wyposażenie pracowni komunikacji w języku obcym
część 2: wyposażenie pracowni masażu oraz sal wykładowych
część 3: pomoce dydaktyczne do pracowni kształcenia zawodowego

Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części spośród opisanych wyżej (może złożyć jedną, dwie lub trzy oferty częściowe).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cc4aec65-545b-4ad2-bd3c-a178b23e0d77
Biuletyn 546658-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szkoła Policealna Integracyjna Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie
Regon 29756600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Królewska
Zamawiajacy adres numer domu 86
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30079
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 386 561,
Zamawiajacy fax 126 385 661
Zamawiajacy email spiml@kki.pl,
Adres strony url www.spiml.edu.pl
Adres strony internetowej www.spiml.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spiml.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spiml.edu.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta powinna być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Policealna Integracyjna Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie ul. Królewska 86, 30-079 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z instalacją wyposażenia do SPIML w ramach projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce II – Działanie 10.2 RPO
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do SPIML w ramach projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce II – Działanie 10.2 RPO. Wykonawca dostarczy wyposażenie i dokona jego instalacji w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz przeprowadzi instruktaż pracowników w zakresie obsługi sprzętu. Zamówienie podzielone jest na trzy części: część 1: wyposażenie pracowni komunikacji w języku obcym część 2: wyposażenie pracowni masażu oraz sal wykładowych część 3: pomoce dydaktyczne do pracowni kształcenia zawodowego Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części spośród opisanych wyżej (może złożyć jedną, dwie lub trzy oferty częściowe).
Cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia na każdą z części opisanych w części I SIWZ może ubiegać się Wykonawca, który: 1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonał co najmniej jedną dostawę wyposażenia o wartości dostawy co najmniej 40 000,00 zł,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy, a w szczególności: 1) aktualizacji danych Wykonawcy, 2) zmianę dostarczanego wyposażenia za zgodą Zamawiającego na wyposażenie o parametrach porównywalnych lub wyższych niż wynikające z Załącznika 1, pod warunkiem że cena nie ulegnie podwyższeniu, 3) zmianę terminów realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności z przyczyn organizacyjnych powstałych u Zamawiającego lub wystąpienia siły wyższej,
IV 4 4 data 2017-07-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa wyposażenie pracowni komunikacji w języku obcym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku A.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa wyposażenie pracowni masażu oraz sal wykładowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku A
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa pomoce dydaktyczne do pracowni kształcenia zawodowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku A
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)