GuidZP400 |
fa55b951-77c2-45ab-937c-2cb821f338a2
|
Biuletyn |
545579-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
|
Regon |
102287700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. T. Szeligowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-883
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 452 23 00,
|
Zamawiajacy fax |
81 452 23 06
|
Zamawiajacy email |
ilz@lb.mofnet.gov.pl,
|
Adres strony url |
http://www.lubelskie.kas.gov.pl/web/bip-0601/izba-administracji-skarbowej-w-lublinie
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.lubelskie.kas.gov.pl/web/bip-0601/izba-administracji-skarbowej-w-lublinie
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.lubelskie.kas.gov.pl/web/bip-0601/izba-administracji-skarbowej-w-lublinie
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Izba Administracji Skarbowej w Lublinie, ul. T. Szeligowskiego 24, 20-883 Lublin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Administracji Skarbowej w Lublinie
|
Numer referencyjny |
0601-ILZ.260.24.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Administracji Skarbowej w Lublinie. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części. Część Nr 1: Dostawa 18 szt. zasilaczy do serwerów i 12 szt. dysków 2TB do sieciowych magazynów danych NAS. Część Nr 2: Dostawa 20 szt. drukarek kodów kreskowych oraz 20 szt. czytników kodów kreskowych i 10 szt. skanerów sieciowych. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30237280-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt l ustawy PZP - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do SIWZ) – w formie oryginału. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisywana przez osobę inną niż umocowana w dokumencie rejestracyjnym (odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej). Dokument pełnomocnictwa powinien określać jego zakres i powinien być podpisany przez osoby umocowane w dokumencie rejestracyjnym. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Nie dopuszcza się kopii pełnomocnictwa potwierdzonej przez osobę, na rzecz, której pełnomocnictwo jest ustanowione. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 4. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ - w formie oryginału. Oświadczenie powyższe wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, określa projekt umowy zawarty w Załączniku Nr 5 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty, w przypadku wystąpienia okoliczności lub zaistnienia warunków opisanych w § 6 projektu umowy (wg Załącznika Nr 5 do SIWZ), to jest: 1) zmiany terminu końcowego realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli nastąpią jakiekolwiek opóźnienia spowodowane okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, 2) zmiany miejsca dostawy, 3) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności gdy obniży to koszty dostawy albo spowoduje skrócenie terminu realizacji dostaw, 4) pozostałe zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie w oparciu o przesłanki określone w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. Ich ewentualne zastosowanie zależeć będzie od okoliczności faktycznych i prawnych dokonania zmiany. 3. Zmiany umowy wymagają zgody obu Stron. 4. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
|
IV 4 4 data |
2017-07-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa zasilaczy do serwerów i dysków 2TB do sieciowych magazynów NAS
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30237280-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia w zakresie Części Nr 1 obejmuje dostawę: 18 szt. zasilaczy do serwerów i 12 szt. dysków 2TB do sieciowych magazynów NAS. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarta jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa drukarek kodów kreskowych, czytników kodów kreskowych i skanerów sieciowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia w zakresie Części Nr 2 obejmuje w szczególności dostawę: 20 szt. drukarek kodów kreskowych, 20 szt. czytników kodów kreskowych oraz 10 szt. skanerów sieciowych. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarta jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
|
| |