GuidZP400 |
238d37a9-9d2a-45a4-8b1b-a54ee10f2083
|
Biuletyn |
546511-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Krosno Odrzańskie
|
Regon |
97077026700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Parkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Krosno Odrzańskie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
66600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
683 835 017,
|
Zamawiajacy fax |
683 835 122
|
Zamawiajacy email |
r.slupski@krosnoodrzanskie.pl,
|
Adres strony url |
http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Lubuskie 2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie/zamowienia_publiczne/284/status/rodzaj/wzp/zwr/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pocztą, kurierem lub osobiście. Zamawijący wymaga złożenia oferty w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie - Biuro Obsługi Interesanta
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku OHP na przedszkole wraz z rozbudową o zewnętrzny szyb windy dz. nr 603/1, ul. Piastów w m. Krosno Odrzańskie - „Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sal, placu zabaw i kuchni przedszkola
|
Numer referencyjny |
IR.271.1.9.2017.RS
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli i wyposażenia kuchennego, zwanych dalej „przedmiotem zamówienia". Oferowane meble i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe
i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji: 2016-2017), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty (w tym certyfikaty PZH, certyfikaty gazowe) dopuszczające meble do sprzedaży
i użytkowania na terenie RP. Zakres zamówienia obejmuje: zakup mebli i wyposażenia wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montaż. Przez montaż należy rozumieć: instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli oraz wyposażenia kuchennego w pomieszczeniach w których będą użytkowane oraz (jeżeli zajdzie konieczność) do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Montaż będzie polegał w szczególności na: ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia, podłączenia do instalacji sieci elektrycznej, gazowej oraz wod.-kan. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny mebli i wyposażenia kuchennego oraz do przeszkolenia przedstawicieli Zamawiającego w zakresie użytkowania dostarczonych sprzętów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na zakup, dostawę i montaż sprzętu kuchennego stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-08-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Opis techniczny (np. karty katalogowe) oferowanego wyposażenia i mebli i urządzeń wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych, spełniający wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SIWZ, w celu umożliwienia Zamawiającemu jednoznacznej oceny jakie wyposażenie zostało zaoferowane. Wykonawca powinien określić parametry oferowanych części meblowych w sposób jednoznacznie określony. Oferowane parametry nie powinny być podane w formie np. tolerancji, zakresów od... do..., min., max
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Poza przypadkami określonymi w projekcie umowy, zmiany będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: 1) o charakterze niezależnym od stron, 2) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
3) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, 4) której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
d) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – zmianie może ulec termin realizacji Umowy e) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy,
w szczególności terminu realizacji zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2017-07-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup, dostawa i montaż sprzętu kuchennego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39141000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi zakup, dostawa i montaż w budynku zlokalizowanym przy ul. Piastów 2 w Krośnie Odrzańskim mebli i sprzętu kuchenne, w tym: szafka dwudzielna na odzież, krzesła, regał, chłodziarki, podest, szafa chłodnicza, zlew na mopa, szafka na środki czystości, zlewozmywak, naświetlacz do jaja, szafka kuchenna z blatem, obieraczka do ziemniaków/ warzyw z separatorem obierzyn, stół ze zlewem, chłodziarka na jajka, pojemnik na odpady, stół ze zlewem, półka z szufladami i lodówką podblatową, maszynka do mielenia mięsa i ryb, półka wisząca zamykana, stół ze zlewem, półka z szufladami, patelnia elektryczna przechylna, kocioł warzelny gazowy, kuchnia gazowa, piec konwekcyjno – parowy z oprzyrządowaniem, taboret gazowy; okap centralny z oświetleniem, stół roboczy, regał na brudne naczynia, stół z basenem, regał z półkami gretingowymi na czyste naczynia, spryskiwacz z wysięgnikiem, wózek kelnerski, stół z szufladami prawy, szafa przelotowa, zmywarka, wyparzarka, młynek do odpadów, spryskiwacz z wysięgnikiem, stół ze zlewem, pojemnik na odpady papierowe zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ i poniższymi wymaganiami
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sal przedszkolnych, zaplecza socjalnego i placu zabaw
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39161000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż w budynku zlokalizowanym przy ul. Piastów 2 w Krośnie Odrzańskim mebli, krzeseł, szaf, regałów, stolików, biurek, pomocy dydaktycznych do poszczególnych oddziałów przedszkola, sprzętu RTV, projektora i urządzeń interaktywnych, wyposażenie pokoju socjalnego, zakup i montaż rolet przeciwsłonecznych oraz wyposażenie placu zabaw zgodnie z opisem i zestawieniem zawartym w SIWZ.
|
| |