GuidZP400 |
39df7d20-a78b-4134-a1f1-32fadd2e03a0
|
Biuletyn |
548281-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Opolski
|
Regon |
138200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Kopernika
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11 A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-040
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
077 5 415977,
|
Zamawiajacy fax |
775 415 930
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@uni.opole.pl,
|
Adres strony url |
http://www.zamowienia.uni.opole.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zamowienia.uni.opole.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zamowienia.uni.opole.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, 45-040 Opole, Pl. Kopernika 11A, pokój nr 2-3
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia pierwotnego segmentu R – budynku Collegium Medicum Uniwersytetu Opolskiego
|
Numer referencyjny |
D/18/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia pierwotnego segmentu R – budynku Collegium Medicum Uniwersytetu Opolskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ (folder zawierający kompletną i zbiorczą dokumentację dotyczącą przedmiotowego zamówienia w odniesieniu do wszystkich części) z podziałem na części:
1. Część nr 1: Dostawa wraz z montażem mebli gotowych i na wymiar.
2. Część nr 2: Dostawa rolet i drobnego wyposażenia gospodarczego obiektu.
3. Część nr 3: Dostawa sprzętu elektronicznego i multimedialnego.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy, tj.: braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda dostarczenia przez Wykonawcę: Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku jeżeli Wykonawca nie dostarczy Zamawiającemu tegoż oświadczania zgodnie z pkt 7. SIWZ)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dostarczenia od Wykonawcy:
DOTYCZY CZĘSCI NR 1:
Opisu przedmiotu zamówienia, tj.: danych technicznych proponowanego przedmiotu zamówienia sporządzonego odpowiednio na podstawie załącznika nr 1A do SIWZ
wraz z wzornikiem kolorów - odpowiednio do części nr 1.
DOTYCZY CZĘSCI NR 2:
Opisu przedmiotu zamówienia, tj.: danych technicznych proponowanego przedmiotu zamówienia sporządzonego odpowiednio na podstawie załącznika nr 1A do SIWZ
wraz z wzornikiem kolorów - odpowiednio do części nr 2.
DOTYCZY CZĘSCI NR 3:
Opisu przedmiotu zamówienia, tj.: danych technicznych proponowanego przedmiotu zamówienia sporządzonego odpowiednio na podstawie załącznika nr 1A do SIWZ
- odpowiednio do części nr 3.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ).
2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.2. SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ).
3. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy).
4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
* Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
|
IV 4 4 data |
2017-07-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wraz z montażem mebli gotowych i na wymiar
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
193784,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
PKT SIWZ:
4.1. Planowany termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia w każdej części: do dnia piętnastego września dwa tysiące siedemnastego [ 15.09.2017 ] roku od dnia zawarcia umowy – odpowiednio do części.
4.2. Termin zawarcia umowy zostanie wyznaczony przez Zamawiającego, niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty (zgodnie z art. 94 ustawy). Miejscem zawarcia umowy będzie siedziba Zamawiającego.
4.3. W przypadku niestawiennictwa Wykonawcy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie i miejscu, umowa (podpisana ze strony Zamawiającego) zostanie przesłana Wykonawcy za pośrednictwem poczty tradycyjnej. Jednocześnie data zawarcia umowy pozostanie niezmienna, zgodna z terminem zawarcia umowy wyznaczonym przez Zamawiającego (zgodnie z pkt. 4.2. SIWZ).
4.4. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze.
4.5. Z uwagi na charakter przedmiotowego zamówienia oraz tego, iż wszystkie części postępowania dotyczą jednego miejsca realizacji (segmentu R – budynku Collegium Medicum Uniwersytetu Opolskiego), Zamawiający zastrzega, iż planowane dostawy będą następowały w bezpośredniej kolejności poszczególnych części (Zamawiający określi, w jakiej kolejności będą dokonywane dostawy) i odbywać się będą zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, które wynikną na etapie wykonania całości przedmiotowego postępowania. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia dopiero na wezwanie Zamawiającego (drogą elektroniczną).
4.6. Termin dostawy (dzień i przedział godzinowy) zostanie pisemnie wskazany przez Zamawiającego z minimum dwudniowym [ 2 ] (dni robocze) wyprzedzeniem przed planowaną dostawą.
4.7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy w terminie dostawy, który zostanie wskazany przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. 4.6 SIWZ.
4.8. W przypadku, gdy ostatni dzień czasu dostawy przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym
w rozumieniu Zamawiającego dniem roboczym, wówczas czasem dostawy przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym w rozumieniu Zamawiającego.
4.9. Dniem roboczym w rozumieniu Zamawiającego są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej
[ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego, jako dni wolne od pracy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z montażem mebli gotowych i na wymiar
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa rolet i drobnego wyposażenia gospodarczego obiektu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224300-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
44510,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
PKT SIWZ:
4.1. Planowany termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia w każdej części: do dnia piętnastego września dwa tysiące siedemnastego [ 15.09.2017 ] roku od dnia zawarcia umowy – odpowiednio do części.
4.2. Termin zawarcia umowy zostanie wyznaczony przez Zamawiającego, niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty (zgodnie z art. 94 ustawy). Miejscem zawarcia umowy będzie siedziba Zamawiającego.
4.3. W przypadku niestawiennictwa Wykonawcy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie i miejscu, umowa (podpisana ze strony Zamawiającego) zostanie przesłana Wykonawcy za pośrednictwem poczty tradycyjnej. Jednocześnie data zawarcia umowy pozostanie niezmienna, zgodna z terminem zawarcia umowy wyznaczonym przez Zamawiającego (zgodnie z pkt. 4.2. SIWZ).
4.4. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze.
4.5. Z uwagi na charakter przedmiotowego zamówienia oraz tego, iż wszystkie części postępowania dotyczą jednego miejsca realizacji (segmentu R – budynku Collegium Medicum Uniwersytetu Opolskiego), Zamawiający zastrzega, iż planowane dostawy będą następowały w bezpośredniej kolejności poszczególnych części (Zamawiający określi, w jakiej kolejności będą dokonywane dostawy) i odbywać się będą zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, które wynikną na etapie wykonania całości przedmiotowego postępowania. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia dopiero na wezwanie Zamawiającego (drogą elektroniczną).
4.6. Termin dostawy (dzień i przedział godzinowy) zostanie pisemnie wskazany przez Zamawiającego z minimum dwudniowym [ 2 ] (dni robocze) wyprzedzeniem przed planowaną dostawą.
4.7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy w terminie dostawy, który zostanie wskazany przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. 4.6 SIWZ.
4.8. W przypadku, gdy ostatni dzień czasu dostawy przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym
w rozumieniu Zamawiającego dniem roboczym, wówczas czasem dostawy przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym w rozumieniu Zamawiającego.
4.9. Dniem roboczym w rozumieniu Zamawiającego są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej
[ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego, jako dni wolne od pracy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa rolet i drobnego wyposażenia gospodarczego obiektu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu elektronicznego i multimedialnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
191200,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
PKT SIWZ:
4.1. Planowany termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia w każdej części: do dnia piętnastego września dwa tysiące siedemnastego [ 15.09.2017 ] roku od dnia zawarcia umowy – odpowiednio do części.
4.2. Termin zawarcia umowy zostanie wyznaczony przez Zamawiającego, niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty (zgodnie z art. 94 ustawy). Miejscem zawarcia umowy będzie siedziba Zamawiającego.
4.3. W przypadku niestawiennictwa Wykonawcy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie i miejscu, umowa (podpisana ze strony Zamawiającego) zostanie przesłana Wykonawcy za pośrednictwem poczty tradycyjnej. Jednocześnie data zawarcia umowy pozostanie niezmienna, zgodna z terminem zawarcia umowy wyznaczonym przez Zamawiającego (zgodnie z pkt. 4.2. SIWZ).
4.4. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze.
4.5. Z uwagi na charakter przedmiotowego zamówienia oraz tego, iż wszystkie części postępowania dotyczą jednego miejsca realizacji (segmentu R – budynku Collegium Medicum Uniwersytetu Opolskiego), Zamawiający zastrzega, iż planowane dostawy będą następowały w bezpośredniej kolejności poszczególnych części (Zamawiający określi, w jakiej kolejności będą dokonywane dostawy) i odbywać się będą zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, które wynikną na etapie wykonania całości przedmiotowego postępowania. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia dopiero na wezwanie Zamawiającego (drogą elektroniczną).
4.6. Termin dostawy (dzień i przedział godzinowy) zostanie pisemnie wskazany przez Zamawiającego z minimum dwudniowym [ 2 ] (dni robocze) wyprzedzeniem przed planowaną dostawą.
4.7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy w terminie dostawy, który zostanie wskazany przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. 4.6 SIWZ.
4.8. W przypadku, gdy ostatni dzień czasu dostawy przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym
w rozumieniu Zamawiającego dniem roboczym, wówczas czasem dostawy przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym w rozumieniu Zamawiającego.
4.9. Dniem roboczym w rozumieniu Zamawiającego są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej
[ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego, jako dni wolne od pracy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu elektronicznego i multimedialnego
|
| |