Dostawa, instalacja i uruchomienie (postawienie w stan gotowości) fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia pracowni fryzjerskiej oraz przeszkolenie kadry

Publication date 2017-07-10
End date 2017-07-18 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Krasnymstawie
Miejscowość Krasnystaw
Województwo lubelskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku w bezpośrednim kontakcie z ciałem ludzkim

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548320-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 397122008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa na adres Zamawiającego, instalacja i uruchomienie (postawienie w stan gotowości) fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia pracowni fryzjerskiej oraz przeszkolenie kadry z obsługi sprzętu zakupionego w ramach niniejszego postępowania (co najmniej 4 godz. dla min. 2 osób) na potrzeby Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Krasnymstawie w związku z realizowanym projektem „Nowa Szkoła Zawodowa” współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 – Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe.

Przedmiot zamówienia musi być zgodny z „Opisem przedmiotu zamówienia” zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Urządzenie do mezoterapii bezigłowej skóry głowy - 1 szt.
- Program komputerowy do projektowania fryzur - 1 szt.
- Hoker - 2 szt.
- Suszarka hełmowa - 1 szt.
- Zestawy do przedłużania i zagęszczania włosów z materiałami eksploatacyjnymi - 2 szt.
- Statyw stojący - 2 szt.
- Infrazon do włosów - 1 szt.
- Aparat nawilżający - 1 szt.
- Sauna fryzjerska - 1 szt.
- Falownica - 2 szt.
- Nożyczki termiczne - 2 szt.
- Grzebyki do fal - 3 szt.
- Grzebień do balejażu - 5 szt.
- Szczotka szkieletowa - 5 szt.
- Główki męskie - 4 szt,
- Główki damskie z certyfikatem OMC - 2 szt.
- Maszynka do strzyżenia konturówka - 3 szt.
- Fotel fryzjerski - 7 szt,

Każdy oferowany element wyposażenia musi posiadać Certyfikat Zgodności lub dokument równoważny oraz Certyfikat Bezpieczeństwa lub dokument równoważny.
Zamawiający wymaga dostarczenia ww. dokumentów przy dostawie elementów wyposażenia przez Wykonawcę.



Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) W celu potwierdzenia, że oferowane wyposażenie odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca wraz z ofertą złoży szczegółowe opisy techniczne wraz z fotografiami (dopuszczalne foldery reklamowe) lub inne dokumenty potwierdzające parametry oferowanego sprzętu w języku polskim/tłumaczeniu przysięgłym na język polski.
2) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego we własnym zakresie, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko.
3) Wraz z wyposażeniem Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie związane z przedmiotem zamówienia dokumenty, a w szczególności: karty gwarancyjne, instrukcje obsługi w języku polskim i części składowych wchodzących w skład wyposażenia, Certyfikat zgodności z CE i Certyfikat Bezpieczeństwa (lub dokumenty równoważne), zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.
4) Wykonawca, oprócz dokumentów określonych powyżej, przedłoży dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych.
5) Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz podjęcie czynności serwisowych do max. 36 godzin od oficjalnego zgłoszenia awarii lub usterki przez cały okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę.
6) Czas naprawy gwarancyjnej nie może być dłuższy niż 14 dni roboczych, licząc od następnego dnia po zgłoszeniu awarii sprzętu.
7) W okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usuwaniem stwierdzonych awarii lub usterek, w tym obejmujące dojazd serwisanta, transport przedmiotu sprzedaży umowy do siedziby Wykonawcy i z powrotem, związane z wymiana materiałów
i części (za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu) ponosi Wykonawca. Wszystkie zastosowane w trakcie realizacji usunięcia awarii lub usterek materiały i części mają być oryginalne
i fabrycznie nowe.
8) Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił szkolenie teoretyczne
i praktyczne w zakresie obsługi sprzętu dla pracowników obsługujących w/w sprzęt w siedzibie Zamawiającego i w terminie dostarczenia sprzętu.
9) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, użytych do realizacji zamówienia.
10) Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne.
11) W przypadku wątpliwości zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane ze potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy.



Dodatkowe informacje

GuidZP400 718c1a93-8530-4e74-b451-d66cc89ab563
Biuletyn 548320-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Krasnymstawie
Regon 16585000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zamkowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Krasnystaw
Zamawiajacy kod pocztowy 22300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 82 576 37 55,
Zamawiajacy fax 82 576 37 55
Zamawiajacy email zspnr1.kosciuszko@gmail.com,
Adres strony url http://www.zspnr1-krasnystaw.edu.pl/
Adres strony internetowej narzedzia http://www.zspnr1-krasnystaw.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Nowa Szkoła Zawodowa” współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 – Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zspnr1-krasnystaw.edu.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zspnr1-krasnystaw.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny tak- forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Krasnymstawie ul. Zamkowa 1, 22-300 Krasnystaw
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, instalacja i uruchomienie (postawienie w stan gotowości) fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia pracowni fryzjerskiej oraz przeszkolenie kadry
Numer referencyjny 4/NSZ/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa na adres Zamawiającego, instalacja i uruchomienie (postawienie w stan gotowości) fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia pracowni fryzjerskiej oraz przeszkolenie kadry z obsługi sprzętu zakupionego w ramach niniejszego postępowania (co najmniej 4 godz. dla min. 2 osób) na potrzeby Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Krasnymstawie w związku z realizowanym projektem „Nowa Szkoła Zawodowa” współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 – Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z „Opisem przedmiotu zamówienia” zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Urządzenie do mezoterapii bezigłowej skóry głowy - 1 szt. - Program komputerowy do projektowania fryzur - 1 szt. - Hoker - 2 szt. - Suszarka hełmowa - 1 szt. - Zestawy do przedłużania i zagęszczania włosów z materiałami eksploatacyjnymi - 2 szt. - Statyw stojący - 2 szt. - Infrazon do włosów - 1 szt. - Aparat nawilżający - 1 szt. - Sauna fryzjerska - 1 szt. - Falownica - 2 szt. - Nożyczki termiczne - 2 szt. - Grzebyki do fal - 3 szt. - Grzebień do balejażu - 5 szt. - Szczotka szkieletowa - 5 szt. - Główki męskie - 4 szt, - Główki damskie z certyfikatem OMC - 2 szt. - Maszynka do strzyżenia konturówka - 3 szt. - Fotel fryzjerski - 7 szt, Każdy oferowany element wyposażenia musi posiadać Certyfikat Zgodności lub dokument równoważny oraz Certyfikat Bezpieczeństwa lub dokument równoważny. Zamawiający wymaga dostarczenia ww. dokumentów przy dostawie elementów wyposażenia przez Wykonawcę. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) W celu potwierdzenia, że oferowane wyposażenie odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca wraz z ofertą złoży szczegółowe opisy techniczne wraz z fotografiami (dopuszczalne foldery reklamowe) lub inne dokumenty potwierdzające parametry oferowanego sprzętu w języku polskim/tłumaczeniu przysięgłym na język polski. 2) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego we własnym zakresie, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 3) Wraz z wyposażeniem Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie związane z przedmiotem zamówienia dokumenty, a w szczególności: karty gwarancyjne, instrukcje obsługi w języku polskim i części składowych wchodzących w skład wyposażenia, Certyfikat zgodności z CE i Certyfikat Bezpieczeństwa (lub dokumenty równoważne), zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. 4) Wykonawca, oprócz dokumentów określonych powyżej, przedłoży dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych. 5) Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz podjęcie czynności serwisowych do max. 36 godzin od oficjalnego zgłoszenia awarii lub usterki przez cały okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę. 6) Czas naprawy gwarancyjnej nie może być dłuższy niż 14 dni roboczych, licząc od następnego dnia po zgłoszeniu awarii sprzętu. 7) W okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usuwaniem stwierdzonych awarii lub usterek, w tym obejmujące dojazd serwisanta, transport przedmiotu sprzedaży umowy do siedziby Wykonawcy i z powrotem, związane z wymiana materiałów i części (za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu) ponosi Wykonawca. Wszystkie zastosowane w trakcie realizacji usunięcia awarii lub usterek materiały i części mają być oryginalne i fabrycznie nowe. 8) Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił szkolenie teoretyczne i praktyczne w zakresie obsługi sprzętu dla pracowników obsługujących w/w sprzęt w siedzibie Zamawiającego i w terminie dostarczenia sprzętu. 9) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, użytych do realizacji zamówienia. 10) Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne. 11) W przypadku wątpliwości zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane ze potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 39712200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-07-28T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy, najpóźniej do 28 lipca 2017 roku, z zastrzeżeniem, że Wykonawca może określić w Formularzu ofertowym wcześniejszy termin.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – co najmniej trzy zamówienia o wartości co najmniej 5 000,00 zł każde. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie oświadczenia i wykazu posiadania zdolności technicznej lub zawodowej stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22, ust. 5 Ustawy PZP (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ),
Zakresie warunkow udzialu oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Ustawy PZP (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ),
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy o PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 Ustawy PZP (wzór oświadczenia Wykonawcy dot. grupy kapitałowej w Załączniku nr 4 do SIWZ).Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Inne dokumenty niewymienione -oświadczenie i wykaz posiadania zdolności technicznej lub zawodowej (stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ), -wzór umowy (stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ) zaparafowany przez Wykonawcę, -odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy PZP, dokumenty, z których wynikać będzie że osoba/osoby podpisująca/podpisujące ofertę jest/są upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, -dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-07-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)