Dostawa wyposażenia dla potrzeb projektu pn.: „Inwestujemy w zawodowców – Centrum Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów - SPR Dostawa wyposażenia do pracowni fryzjerskiej

Publication date 2017-07-10
End date 2017-07-18 00:00:00
Instytucja Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego
Miejscowość Gorlice
Województwo małopolskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku w bezpośrednim kontakcie z ciałem ludzkim

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547992-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 397122008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla potrzeb projektu pn.: „Inwestujemy w zawodowców – Centrum Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

Dostawa wyposażenia do pracowni fryzjerskiej - dostawa na adres Zamawiającego fabrycznie nowych urządzeń, instalacja i uruchomienie (postawienie w stan gotowości) oraz szkolenie kadry - min. 8 godz. dla min. 2 osób
1. Zestaw suszarek ręcznych
2. Zestaw do przedłużania włosów
3. Infrazon
4. Sauna fryzjerska
5. Sanityzator kulkowy
6. Nożyczki termiczne
7. Suszarka hełmowa
8. Myjka do włosów
9. Konsola fryzjerska
10. Fotel fryzjerski
11. Zestaw główek fryzjerskich damskie, męskie
12. Zestaw główek treningowych damskich
13. Zestaw statywów stojących
14. Zestaw nożyczek
15. Regał
16. Pomocnik fryzjerski
17. Zestaw luster fryzjerskich
18. Maszynka do włosów + trymer
19. Zestaw brzytew fryzjerskich
20. Zestaw lokówek
21. Zestaw grzebieni fryzjerskich
22. Zestaw prostownic do włosów
23. Zestaw karbownic
24. Zestaw falownic
25. Zestaw wag fryzjerskich
26. Szafa stojąca
27. Szafa stojąca
28. Krzesło obrotowe tapicerowane
29. Tablica
30. Stolik do manicure
31. Lampa UV
32. Taboret kosmetyczny
33. Fotel do manicure, pedicure
34. Frezarka do paznokci
35. Lampa bezcieniowa z lupą
36. Krzesło kosmetyczne
37. Zestaw narzędzi do manicure
Szczegółowy opis urządzeń zawiera dział 2 SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7d16d320-5e12-4b16-8f0b-1d58733a9ded
Biuletyn 547992-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego
Regon 12080723800000
Zamawiajacy adres ulica ul. 11 Listopada
Zamawiajacy adres numer domu 43
Zamawiajacy miejscowosc Gorlice
Zamawiajacy kod pocztowy 38300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 18 35 35 610,
Zamawiajacy fax 18 35 37 609
Zamawiajacy email ckpiu.gorlice@gmail.com,
Adres strony url www.ckpiu.gorlice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Inwestujemy w zawodowców – Centrum Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów - SPR
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ckpiu.gorlice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. 11-go Listopada 43, 38-300 Gorlice, pok. nr 200
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia dla potrzeb projektu pn.: „Inwestujemy w zawodowców – Centrum Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów - SPR Dostawa wyposażenia do pracowni fryzjerskiej
Numer referencyjny CKZ-271-4 /17
Rodzaj zamowienia 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla potrzeb projektu pn.: „Inwestujemy w zawodowców – Centrum Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Dostawa wyposażenia do pracowni fryzjerskiej - dostawa na adres Zamawiającego fabrycznie nowych urządzeń, instalacja i uruchomienie (postawienie w stan gotowości) oraz szkolenie kadry - min. 8 godz. dla min. 2 osób 1. Zestaw suszarek ręcznych 2. Zestaw do przedłużania włosów 3. Infrazon 4. Sauna fryzjerska 5. Sanityzator kulkowy 6. Nożyczki termiczne 7. Suszarka hełmowa 8. Myjka do włosów 9. Konsola fryzjerska 10. Fotel fryzjerski 11. Zestaw główek fryzjerskich damskie, męskie 12. Zestaw główek treningowych damskich 13. Zestaw statywów stojących 14. Zestaw nożyczek 15. Regał 16. Pomocnik fryzjerski 17. Zestaw luster fryzjerskich 18. Maszynka do włosów + trymer 19. Zestaw brzytew fryzjerskich 20. Zestaw lokówek 21. Zestaw grzebieni fryzjerskich 22. Zestaw prostownic do włosów 23. Zestaw karbownic 24. Zestaw falownic 25. Zestaw wag fryzjerskich 26. Szafa stojąca 27. Szafa stojąca 28. Krzesło obrotowe tapicerowane 29. Tablica 30. Stolik do manicure 31. Lampa UV 32. Taboret kosmetyczny 33. Fotel do manicure, pedicure 34. Frezarka do paznokci 35. Lampa bezcieniowa z lupą 36. Krzesło kosmetyczne 37. Zestaw narzędzi do manicure Szczegółowy opis urządzeń zawiera dział 2 SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39712200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-10-06T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 1 i 1a do SIWZ)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 1 i 1a do SIWZ)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), co najmniej jednego zamówienia, odpowiadającego dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 1 i 1a do SIWZ)
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione I. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich wykonawców na etapie składania ofert: 1) OFERTA - na formularzu ofertowym, wypełniona i podpisana przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ /opis sposobu sporządzania oferty określa dział 15 niniejszej SIWZ z zastrzeżeniem działu 2 SIWZ - w celu potwierdzenia, że oferowane wyposażenie odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca wraz z ofertą złoży szczegółowe opisy techniczne wraz z fotografiami (dopuszczalne foldery reklamowe) lub inne dokumenty potwierdzające parametry oferowanego sprzętu w języku polskim/tłumaczeniu przysięgłym na język polski/ 2) Oświadczenia Wykonawcy (załączniki nr 1 i 1a do SIWZ) o: a) spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, c) korzystaniu przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich, d) korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców. jeżeli dotyczy: 3) Zobowiązanie innego podmiotu, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 4 do SIWZ , (dotyczy wyłącznie sytuacji, w której wykonawca przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegał będzie na zasobach innego podmiotu. 4) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, (W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy).
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Zamawiający nie zawiera umowy ramowej
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe nie dotyczy
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona nie dotyczy
Elementy aukcji elektronicznej nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom nie dotyczy
Informaje przebiegu aukcji nie dotyczy
Warunki do licytacji nie dotyczy
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego nie dotyczy
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 1 etapy negocjacji nie dotyczy
IV 3 1 dodatkowe informacje nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod nie dotyczy
IV 3 2 wstepny harmonogram nie dotyczy
IV 3 2 EtapyDialogu nie dotyczy
IV 3 2 DodatkoweInformacje nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
IV 4 6 nie dotyczy
IV 4 7 nie dotyczy
IV 4 8 nie dotyczy
IV 4 9 nie dotyczy
IV 4 12 nie dotyczy
IV 4 13 nie dotyczy
IV IstotnePostanowienia nie dotyczy
IV 4 14 nie dotyczy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy określa załącznik nr 3 do SIWZ (wzór umowy). I. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w treści umowy: 1. W zakresie terminu wykonania w przypadku : 1) wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, 2) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu materiałów lub urządzeń); 3) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 4) wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie dostawy; 5) wystąpienie siły wyższej; W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej niż o czas trwania uzasadniających taką zmianę okoliczności. 2. W zakresie zmiany wynagrodzenia w przypadku: 1) Zaistnienia okoliczności powodujących zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia. W przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie obniżeniu odpowiednio do ograniczenia zakresu umowy. 2) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie zmian ceny brutto: w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla dostaw objętych przedmiotem zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia strony dokonują odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 3) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie rozszerzenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi poprzez wydłużenie terminu rękojmi oraz przedłużenie terminu udzielonej gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez wykonawcę. 4) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku: • wprowadzenia nowego podwykonawcy, • rezygnacji podwykonawcy, 5) Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może Wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie. 6) Zmiany umowy dla swej ważności wymagają zachowania formy pisemnej. Dla potrzeb Umowy, "Siła Wyższa" oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, zmiany klimatyczne, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2017-07-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)