Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia laboratoryjnego, z uwzględnieniem elementów zielonych zamówień publicznych, w ramach projektu pn. Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną poprzez rozwój infrastruktury szkół ogólnokształcących z terenu powiatu dzierżoniowskiego

Publication date 2017-07-10
End date 2017-07-25 00:00:00
Instytucja Powiat Dzierżoniowski
Miejscowość Dzierżoniów
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547696-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 391620005, 337930005, 384000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 4 części pn.:
1) dostawa wyposażenia dydaktycznego,
2) dostawa modeli anatomicznych,
3) dostawa artykułów laboratoryjnych,
4) dostawa zestawów doświadczalnych.
2. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
3. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zawarto odpowiednio w załącznikach nr 1 – 4 do siwz, które dołączyć należy do oferty, w zależności od części zamówienia, której oferta dotyczy, po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen i informacji o oferowanym przedmiocie zamówienia. Przez informacje należy rozumieć np. podanie nazw producenta, modelu (jeżeli dotyczy), a także precyzyjne dookreślenie przez Wykonawcę oferowanego produktu (np. w sytuacji, gdy Zamawiający dopuszczał pewien zakres parametrów, Wykonawca powinien doprecyzować, jakimi parametrami będzie charakteryzować się produkt, który oferuje).
4. Przedmiot zamówienia, wymieniony w szczegółowych opisach, zostanie dostarczony przez Wykonawcę, odpowiednio do:
1) budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Bielawie, ul. Szkolna 5,
2) budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Dzierżoniowie, ul. Józefa Piłsudskiego 10,
3) budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Pawła II w Dzierżoniowie, ul. Garncarska 1.
5. Zamówienie obejmuje dostawę ww. przedmiotu zamówienia wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń zlokalizowanych w budynkach, o których mowa w ust. 6. Pomieszczenia zostaną wskazane przez Zamawiającego lub przez dyrektorów tych szkół najpóźniej w dniu realizacji dostawy. Zamawiający informuje, że winda znajduje się w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Dzierżoniowie oraz w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Pawła II w Dzierżoniowie.
6. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony wraz z odpowiednimi instrukcjami obsługi, certyfikatami, atestami (w tym bhp).
7. Przedmiot zamówienia przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej powinien być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających.
8. Wykonawca udzieli gwarancji nie krótszej niż 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonej protokołem odbioru, który wystawiony zostanie przez Zamawiającego i przesłany do wiadomości Wykonawcy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
9. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte we wzorze umowy (załącznik nr 5 do siwz).
10. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia (nie może to być sprzęt powystawowy). Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
11. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
12. Przedmiot zamówienia, który zostanie dostarczony w opakowaniach, powinien posiadać opakowania wykonane z materiału łatwo poddającego się recyklingowi, bądź z materiałów pochodzących ze źródeł odnawialnych lub powinny to być opakowania objęte systemem wielokrotnego użytku. Materiały opakowaniowe muszą być ręcznie łatwo sortowalne i nadawać się do recyklingu, a w ich skład powinien wchodzić jeden rodzaj materiału (np. tektura, papier, tworzywo sztuczne, materiał włókienniczy).
13. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia (w tym okres gwarancji) stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6917e9fb-15f6-4f24-8453-836365dea95e
Biuletyn 547696-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Dzierżoniowski
Regon 890717817
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Dzierżoniów
Zamawiajacy kod pocztowy 58-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 74 831 67 89,
Zamawiajacy fax 74 832 18 60
Zamawiajacy email starostwo@pow.dzierzoniow.pl,
Adres strony url bip.pow.dzierzoniow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 – 2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.pow.dzierzoniow.pl/pl/bip/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.pow.dzierzoniow.pl/pl/bip/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wymagane jest wyłącznie złożenie ofert w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Dzierżoniowie, Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, pok. nr 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia laboratoryjnego, z uwzględnieniem elementów zielonych zamówień publicznych, w ramach projektu pn. Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną poprzez rozwój infrastruktury szkół ogólnokształcących z terenu powiatu dzierżoniowskiego
Numer referencyjny OR.272.22.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 4 części pn.: 1) dostawa wyposażenia dydaktycznego, 2) dostawa modeli anatomicznych, 3) dostawa artykułów laboratoryjnych, 4) dostawa zestawów doświadczalnych. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. 3. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zawarto odpowiednio w załącznikach nr 1 – 4 do siwz, które dołączyć należy do oferty, w zależności od części zamówienia, której oferta dotyczy, po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen i informacji o oferowanym przedmiocie zamówienia. Przez informacje należy rozumieć np. podanie nazw producenta, modelu (jeżeli dotyczy), a także precyzyjne dookreślenie przez Wykonawcę oferowanego produktu (np. w sytuacji, gdy Zamawiający dopuszczał pewien zakres parametrów, Wykonawca powinien doprecyzować, jakimi parametrami będzie charakteryzować się produkt, który oferuje). 4. Przedmiot zamówienia, wymieniony w szczegółowych opisach, zostanie dostarczony przez Wykonawcę, odpowiednio do: 1) budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Bielawie, ul. Szkolna 5, 2) budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Dzierżoniowie, ul. Józefa Piłsudskiego 10, 3) budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Pawła II w Dzierżoniowie, ul. Garncarska 1. 5. Zamówienie obejmuje dostawę ww. przedmiotu zamówienia wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń zlokalizowanych w budynkach, o których mowa w ust. 6. Pomieszczenia zostaną wskazane przez Zamawiającego lub przez dyrektorów tych szkół najpóźniej w dniu realizacji dostawy. Zamawiający informuje, że winda znajduje się w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Dzierżoniowie oraz w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Pawła II w Dzierżoniowie. 6. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony wraz z odpowiednimi instrukcjami obsługi, certyfikatami, atestami (w tym bhp). 7. Przedmiot zamówienia przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej powinien być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających. 8. Wykonawca udzieli gwarancji nie krótszej niż 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonej protokołem odbioru, który wystawiony zostanie przez Zamawiającego i przesłany do wiadomości Wykonawcy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 9. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte we wzorze umowy (załącznik nr 5 do siwz). 10. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia (nie może to być sprzęt powystawowy). Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 11. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. 12. Przedmiot zamówienia, który zostanie dostarczony w opakowaniach, powinien posiadać opakowania wykonane z materiału łatwo poddającego się recyklingowi, bądź z materiałów pochodzących ze źródeł odnawialnych lub powinny to być opakowania objęte systemem wielokrotnego użytku. Materiały opakowaniowe muszą być ręcznie łatwo sortowalne i nadawać się do recyklingu, a w ich skład powinien wchodzić jeden rodzaj materiału (np. tektura, papier, tworzywo sztuczne, materiał włókienniczy). 13. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia (w tym okres gwarancji) stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-09-21T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 1) 35 000 zł – w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na realizację części nr 1 zamówienia, 2) 50 000 zł – w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na realizację części nr 2 lub nr 4 zamówienia, 3) 40 000 zł – w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na realizację części nr 3 zamówienia; 4) w przypadku ubiegania się o realizację więcej niż jednej części zamówienia, Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości odpowiedniej dla sumy tych części, np. w wysokości nie mniejszej niż 85 000 zł w przypadku ubiegania się o realizację części nr 1 i nr 4 zamówienia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum 2 dostawy, wynikające z odrębnych umów, obejmujące: 1) wyposażenie dydaktyczne dla szkół lub uczelni wyższych o wartości brutto wynoszącej co najmniej 15 000 zł (wartość dotyczy każdej z umów) – w przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o realizację części nr 1 zamówienia, 2) dostawa modeli anatomicznych, o wartości brutto co najmniej 25 000 zł (wartość dotyczy każdej z umów) – w przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o realizację części nr 2 zamówienia, 3) dostawa artykułów laboratoryjnych, o wartości brutto co najmniej 20 000 zł (wartość dotyczy każdej z umów) – w przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o realizację części nr 3 zamówienia, 4) dostawa zestawów doświadczalnych, o wartości brutto co najmniej 22 000 zł (wartość dotyczy każdej z umów) – w przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o realizację części nr 4 zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców spełni ten warunek. W przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innego podmiotu w zakresie doświadczenia, w rozumieniu art. 22a ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli podmiot ten wykaże, że prawidłowo zrealizował dostawy w wymaganym zakresie. Podmiot, który zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy swoje zasoby w zakresie doświadczenia, jest zobowiązany bezpośrednio uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako podwykonawca (w przypadku uzyskania zamówienia przez Wykonawcę).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądać następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert – w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącym sytuacji ekonomicznej lub finansowej, 2) wykazu wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane (formularz nr 4 do siwz + referencje), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej.
Inne dokumenty niewymienione 1) prawidłowo wypełniony formularz ofertowy (formularz nr 1), zawierający w szczególności: wskazanie ceny brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, zobowiązań dotyczących dodatkowo punktowanych kryteriów oceny ofert, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień siwz i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy oraz odpowiednio dołączyć do oferty prawidłowo uzupełniony załącznik nr 1-4 (zależnie od części zamówienia, o udzielenie której wykonawca się ubiega), 2) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem), jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika, 3) dowód wniesienia wadium, 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem) – np. wg wzoru formularza nr 5, 5) w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego, przy powoływaniu się na zasoby podmiotu trzeciego, oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentu (zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów), który określa w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą, 6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (np. wg wzoru formularza nr 6 do siwz), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą należącym do tej samej grupy kapitałowej nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z tych Wykonawców.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 1) 800 PLN (słownie: osiemset złotych) – w przypadku ubiegania się o realizację części nr 1 zamówienia, 2) 1200 PLN (słownie: tysiąc dwieście złotych) – w przypadku ubiegania się o realizację części nr 2 zamówienia, 3) 900 PLN (słownie: dziewięćset złotych) – w przypadku ubiegania się o realizację części nr 3 zamówienia, 4) 1100 PLN (słownie: tysiąc sto złotych) – w przypadku ubiegania się o realizację części nr 4 zamówienia. 2. Wadium powinno być wniesione odrębnie dla każdej części zamówienia, o udzielenie której Wykonawca się ubiega.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, dopuszcza zmianę postanowień Umowy w przypadku wycofania z oferty producenta lub dystrybucji produktu o parametrach określonych w ofercie Wykonawcy i zastąpienie oferowanego produkty nowszym, o parametrach i funkcjonalności nie gorszych, niż wskazane w ofercie. Wykonawca zobowiązuje się do powiadomienia Zamawiającego o fakcie zmiany w ww. zakresie przed terminem dostawy. Wykonawca obowiązany jest dostarczyć nowy produkt za cenę nie wyższą niż podana w ofercie.
IV 4 4 data 2017-07-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski.
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia dydaktycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa modeli anatomicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów laboratoryjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33793000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa zestawów doświadczalnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38400000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do siwz.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Łączna cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)