Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów opatrunkowych

Publication date 2017-07-10
End date 2017-07-18 00:00:00
Instytucja Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o.
Miejscowość Siemianowice Śląskie
Województwo śląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547644-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie dostaw materiałów opatrunkowych. Przedmiot zamówienia podzielony na 15 Pakietów
Pakiet nr 1 Zestawy do iniekcji, kompresy, opatrunki jałowe, hypoalergiczne przylepce.
Pakiet nr 2 Gaza bawełniana i kompresy gazowe niejałowe i jałowe
Pakiet nr 3 Setony, serwety, tupfery
Pakiet nr 4 Kompresy gazowe niejałowe
Pakiet nr 5 Podkład z włókniny i chusta
Pakiet nr 6 Wata
Pakiet nr 7 Opaski dziane, elastyczna, opatrunek syntetyczny
Pakiet nr 8 Opaski gipsowe 12 minut
Pakiet nr 9 Plastry opatrunkowe do zaopatrywania ran pooperacyjnych
Pakiet nr 10 Siatki opatrunkowe elastyczne typu rękaw
Pakiet nr 11 Opatrunek jałowy gazowy nasączony parafiną
Pakiet nr 12 Przylepce, preparat do ochrony skóry
Pakiet nr 13 Przylepce, preparat do ochrony skóry
Pakiet nr 14 Hypoalergiczne paski do zamykania brzegów ran
Pakiet nr 15 Zestaw do porodu

Dodatkowe informacje

GuidZP400 46485f4f-387e-42c2-a4e7-b7a8c4bfb1d6
Biuletyn 547644-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o.
Regon 30827000000
Zamawiajacy adres ulica ul. 1-go Maja
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Siemianowice Śląskie
Zamawiajacy kod pocztowy 41-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 281 930,
Zamawiajacy fax 322 281 498
Zamawiajacy email spzzoz@zozsiemianowice.pl,
Adres strony url www.zozsiemianowice.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.zozsiemianowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.zozsiemianowice.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozsiemianowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemne złożenie ofert w zamkniętych i zabezpieczonych kopertach. Dostarczenie samodzielnie lub przez operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o., ul. 1-go Maja 9, 41 – 100 Siemianowice Śląskie - sekretariat Pokój A002
Nazwa nadana zamowieniu Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów opatrunkowych
Numer referencyjny SZM/DN/DZ/341/19/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie dostaw materiałów opatrunkowych. Przedmiot zamówienia podzielony na 15 Pakietów Pakiet nr 1 Zestawy do iniekcji, kompresy, opatrunki jałowe, hypoalergiczne przylepce. Pakiet nr 2 Gaza bawełniana i kompresy gazowe niejałowe i jałowe Pakiet nr 3 Setony, serwety, tupfery Pakiet nr 4 Kompresy gazowe niejałowe Pakiet nr 5 Podkład z włókniny i chusta Pakiet nr 6 Wata Pakiet nr 7 Opaski dziane, elastyczna, opatrunek syntetyczny Pakiet nr 8 Opaski gipsowe 12 minut Pakiet nr 9 Plastry opatrunkowe do zaopatrywania ran pooperacyjnych Pakiet nr 10 Siatki opatrunkowe elastyczne typu rękaw Pakiet nr 11 Opatrunek jałowy gazowy nasączony parafiną Pakiet nr 12 Przylepce, preparat do ochrony skóry Pakiet nr 13 Przylepce, preparat do ochrony skóry Pakiet nr 14 Hypoalergiczne paski do zamykania brzegów ran Pakiet nr 15 Zestaw do porodu
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 202203,75
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej wykaże, że: zrealizował co najmniej ( 2 ) dwie dostawy o wartości minimalnej każda, określone poniżej dla poszczególnych pakietów: Dla Pakietów nr 2 i 4 - każda dostawa o wartości nie niższej niż 45 000,00 PLN brutto, Dla Pakietów nr 1, 3, 6, 13 - każda dostawa o wartości nie niższej niż 15 000,00 PLN brutto, Dla Pakietów nr 5 i 9 - każda dostawa o wartości nie niższej niż 10 000,00 PLN brutto, Dla Pakietów nr 7 i 8 - każda dostawa o wartości nie niższej niż 5 000,00 PLN brutto, Dla Pakietu nr 15 - każda dostawa o wartości nie niższej niż 3 000,00 PLN brutto, Dla Pakietów nr 10, 11, 12, 14- każda dostawa o wartości nie niższej niż 200,00 PLN brutto, W przypadku umów okresowych lub ciągłych wykonana część świadczenia musi mieć wartość minimalną wskazaną powyżej dla danego pakietu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda: a) Oświadczenie o posiadaniu przez zaoferowany przedmiot zamówienia aktualnych dopuszczeń do obrotu i używania dla wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 211 późn. zm.), b) Materiały informacyjne (opisy, katalogi) oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ ( Opis przedmiotu zamówienia). W przypadku kiedy zaoferowane wyroby będą budzić wątpliwości Zamawiającego co do ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ, Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ zastrzega prawo żądania próbek wszystkich zaoferowanych wyrobów. Próbki zostaną uzupełnione przez Zamawiającego na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Dostawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą: • zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Dostawcy, • obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Dostawcę, • zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie. • zmiany danych Stron umowy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), • działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności, • zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, • omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, • mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, • zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, • zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku zaprzestania wytwarzania produktu z zachowaniem ceny jednostkowej, • sposobu konfekcjonowania produktów przy zachowaniu cen jednostkowych przeliczonych odpowiednio dla nowego sposobu konfekcjonowania, zmiany numerów katalogowych produktów w przypadku aktualizacji katalogów przez producenta, a także w zakresie zmiany produktu przy zachowaniu nazwy międzynarodowej jeżeli produkt objęty ofertą został wstrzymany w produkcji lub wycofany, przy zachowaniu ceny jednostkowej, • zmiany określone w art. 144 ust. 1 ustawy PZP.
IV 4 4 data 2017-07-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30
IV 6 5 1

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin zapłaty
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)