Dostawa i montaż wyposażenia opiekuńczo- zdrowotnego dla Regionalnego Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie

Publication date 2017-07-11
End date 2017-07-20 00:00:00
Instytucja Regionalne Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie
Miejscowość Borzęcin
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 549161-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia opiekuńczo-zdrowotnego na potrzeby Regionalnego Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie, 32-825 Borzęcin 591.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
1) 33100000-1 Urządzenia medyczne,
2) 33192000-2 Meble medyczne,
3) 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne.
3. Podane parametry techniczno-użytkowe podane w załącznikach do niniejszej specyfikacji są wymagane. Nieposiadanie jakiegokolwiek parametru daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty.
4. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
1) Wymagany okres gwarancyjny nie może być krótszy niż 24 miesiące, liczony od odbioru końcowego przedmiotu zamówienia,
2) Wymagane przeglądy w okresie gwarancyjnym Wykonawca wykona bezpłatnie,
3) Wykonawca zobowiązany jest do zareagowania na zgłoszenie usterek w ciągu 48 godzin oraz ich usunięcie w terminie do 5 dni roboczych, od momentu zgłoszenia.
5. Projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ jest integralną częścią dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
6. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez Wykonawcę firm podwykonawców.
3) Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
4) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 11d26ac2-7727-4a0c-aa80-6223a09d8289
Biuletyn 549161-N-2017
Zamawiajacy nazwa Regionalne Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie
Regon 365348192
Zamawiajacy adres ulica Borzęcin
Zamawiajacy adres numer domu 591
Zamawiajacy miejscowosc Borzęcin
Zamawiajacy kod pocztowy 32-825
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 0146740550,
Zamawiajacy email rcrips@borzecin.pl,
Adres strony url https://bip.malopolska.pl/rcripsborzecin
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.malopolska.pl/rcripsborzecin
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/rcripsborzecin
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Regionalne Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie 32-825 Borzęcin 591
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia opiekuńczo- zdrowotnego dla Regionalnego Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie
Numer referencyjny RCRiPS.271.ZP1.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia opiekuńczo-zdrowotnego na potrzeby Regionalnego Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie, 32-825 Borzęcin 591. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 1) 33100000-1 Urządzenia medyczne, 2) 33192000-2 Meble medyczne, 3) 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne. 3. Podane parametry techniczno-użytkowe podane w załącznikach do niniejszej specyfikacji są wymagane. Nieposiadanie jakiegokolwiek parametru daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty. 4. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny 1) Wymagany okres gwarancyjny nie może być krótszy niż 24 miesiące, liczony od odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, 2) Wymagane przeglądy w okresie gwarancyjnym Wykonawca wykona bezpłatnie, 3) Wykonawca zobowiązany jest do zareagowania na zgłoszenie usterek w ciągu 48 godzin oraz ich usunięcie w terminie do 5 dni roboczych, od momentu zgłoszenia. 5. Projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ jest integralną częścią dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 6. Podwykonawstwo: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 2) Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez Wykonawcę firm podwykonawców. 3) Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie nie mnie niż 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za odpowiedni rodzaj dostawy Zamawiający uznaje dostawy urządzeń i produktów medycznych. Za odpowiednią wartość Zamawiający uznaje minimum 45.000 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (zał nr 6 do SIWZ)
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał nr 5 do SIWZ)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 2 do SIWZ). 2) Wypełnioną kalkulacje szczegółową przedmiotu zamówienia (zał. nr 3 do SIWZ). 3) Wypełnione oferowane parametry przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do SIWZ). 4) Pełnomocnictwa – jeżeli oferta nie jest podpisana przez osobę upoważnioną i wskazaną w KRS lub CEIDG.
IV 4 4 data 2017-07-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Aspekty społeczne
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres Gwarancji
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)