Zakup i dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim
Publication date | 2012-12-04 |
End date | 2012-12-14 10:30:00 |
Instytucja | Gmina Krosno Odrzańskie |
Miejscowość | Krosno Odrzańskie |
Województwo | lubuskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 489852 / 2012 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301920001, 226000006 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
na Główny przedmiot zamówienia: CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe Dodatkowy przedmiot zamówienia: CPV - 22600000-6 - Tusz- 30 szt. CPV - 22816100-4 - Bloczki notatkowe- 58 szt. CPV - 22816300-6 - Bloczki samoprzylepnych karteczek notatki- 40 op. CPV - 22851000-0 - Skoroszyty- 182 op. CPV - 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/ faksów- 306 szt./ 0 szt. CPV - 30125120-8 - Toner do fotokopiarek- 48 szt. CPV - 30145100-8 - Rolki do kalkulatorów- 80 szt. CPV - 30192100-2 - Gumki- 30 szt. CPV - 30192121-5 - Długopisy kulkowe- 990 szt. CPV - 30192130-1 - Ołówki- 110 szt. CPV - 30192133-2 - Temperówki do ołówków- 25 szt. CPV - 30192160-0 - Korektory- 40 szt. CPV - 30192300-4 - Taśmy barwiące- 3 szt. CPV - 30192800-9 - Etykiety samoprzylepne- 4 op. CPV - 30197220-4 - Spinacze do papieru- 22 op. CPV - 30197630-1 - Papier do drukowania- 1553 szt. CPV - 30199230-1 - Koperty- 84 kartonów CPV - 30199310-6 - Wytłaczany lub perforowany papier do drukowania- 118 op. CPV- 30199410-7- Papier samoprzylepny- 4 op. CPV - 30199500-5 - Segregatory; pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby- 350 szt. CPV - 30199720-3 - Papier listowy-118 op. CPV - 30234000-8 - Nośniki do przechowywania- 68 op. CPV - 30234300-1 - Płyty kompaktowe (CD)- 32 op. CPV - 30234400-2- Uniwersalne dyski wideo (DVD)- 36 op. CPV - 30237430-2 - Markery- 240 szt. CPV - 39541130-6 - Sznurek- 15 szt. Wielkość zamówienia: Toner do drukarki HP LJ 1320 zastępczy - 45 szt., Toner do drukarki HP LJ 1300 zastępczy - 12 szt., Toner do drukarki HP LJ 3050 zastępczy - 12 szt., Toner do drukarki HP LJ 1005 zastępczy- 18 szt., Toner do drukarki HP LJ 1022 zastępczy- 6 szt., Toner do drukarki HP LJ 1200 zastępczy- 6 szt., Toner do drukarki HP LJ 2015 dn zastępczy- 68 szt., Toner do drukarki HP LJ 2055d zastępczy- 40 szt., Toner do drukarki HP LJ 2055dn zastępczy- 58 szt., Toner do drukarki HP LJ 1505 zastępczy- 7 szt., Toner do drukarki HP LJ 1006 zastępczy- 16 szt., Toner do drukarki Samsung ML1665 zastępczy- 10 szt., Toner do drukarki HP LaserJet P1102 zastępczy- 8 szt., Toner do kserokopiarki Koycera mita KM - 3035- 10 szt., Toner do kserokopiarki Kyocera mita KM - 2530- 10 szt., Toner do kserokopiarki Kyocera 2020- 10 szt., Toner do kserokopiarki Kyocera 2050- 10 szt., Toner do kserokopiarki UTAX CD 1216- 8 szt., Rolka papierowa do maszynek liczących - 80 szt., Papier ksero A4 biały - 1525 ryz, Papier ksero A3 biały - 28 ryz, Segregator tekturowy A4 kolor z szyną -350 szt., Skoroszyt przeźroczysty z wąsem PCV (1 op. - 10 szt.) - 127 op., Obwoluta do dokumentów (1op. - 100 szt.) - 50 op., Koperta przestrzenna S-DS.-200 - 250 szt., Klej w sztyfcie 15 gram - 60 szt., Ołówek techniczny drewniany HB - 110 szt., Marker fluorescencyjny - 160 szt., Długopis cienkopiszący z zatyczką (1 op. - 20 szt.) - 41 op.; CPV - 22851000-0 - Skoroszyty- 182 op. CPV - 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/ faksów- 306 szt./ 0 szt. CPV - 30125120-8 - Toner do fotokopiarek- 48 szt. CPV - 30145100-8 - Rolki do kalkulatorów- 80 szt. CPV - 30192100-2 - Gumki- 30 szt. CPV - 30192121-5 - Długopisy kulkowe- 990 szt. CPV - 30192130-1 - Ołówki- 110 szt. CPV - 30192133-2 - Temperówki do ołówków- 25 szt. CPV - 30192160-0 - Korektory- 40 szt. CPV - 30192300-4 - Taśmy barwiące- 3 szt. CPV - 30192800-9 - Etykiety samoprzylepne- 4 op. CPV - 30197220-4 - Spinacze do papieru- 22 op. CPV - 30197630-1 - Papier do drukowania- 1553 szt. CPV - 30199230-1 - Koperty- 84 kartonów CPV - 30199310-6 - Wytłaczany lub perforowany papier do drukowania- 118 op. CPV- 30199410-7- Papier samoprzylepny- 4 op. CPV - 30199500-5 - Segregatory; pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby- 350 szt. CPV - 30199720-3 - Papier listowy-118 op. CPV - 30234000-8 - Nośniki do przechowywania- 68 op. CPV - 30234300-1 - Płyty kompaktowe (CD)- 32 op. CPV - 30234400-2- Uniwersalne dyski wideo (DVD)- 36 op. CPV - 30237430-2 - Markery- 240 szt. CPV - 39541130-6 - Sznurek- 15 szt. Wielkość zamówienia: Toner do drukarki HP LJ 1320 zastępczy - 45 szt., Toner do drukarki HP LJ 1300 zastępczy - 12 szt., Toner do drukarki HP LJ 3050 zastępczy - 12 szt., Toner do drukarki HP LJ 1005 zastępczy- 18 szt., Toner do drukarki HP LJ 1022 zastępczy- 6 szt., Toner do drukarki HP LJ 1200 zastępczy- 6 szt., Toner do drukarki HP LJ 2015 dn zastępczy- 68 szt., Toner do drukarki HP LJ 2055d zastępczy- 40 szt., Toner do drukarki HP LJ 2055dn zastępczy- 58 szt., Toner do drukarki HP LJ 1505 zastępczy- 7 szt., Toner do drukarki HP LJ 1006 zastępczy- 16 szt., Toner do drukarki Samsung ML1665 zastępczy- 10 szt., Toner do drukarki HP LaserJet P1102 zastępczy- 8 szt., Toner do kserokopiarki Koycera mita KM - 3035- 10 szt., Toner do kserokopiarki Kyocera mita KM - 2530- 10 szt., Toner do kserokopiarki Kyocera 2020- 10 szt., Toner do kserokopiarki Kyocera 2050- 10 szt., Toner do kserokopiarki UTAX CD 1216- 8 szt., Rolka papierowa do maszynek liczących - 80 szt., Papier ksero A4 biały - 1525 ryz, Papier ksero A3 biały - 28 ryz, Segregator tekturowy A4 kolor z szyną -350 szt., Skoroszyt przeźroczysty z wąsem PCV (1 op. - 10 szt.) - 127 op., Obwoluta do dokumentów (1op. - 100 szt.) - 50 op., Koperta przestrzenna S-DS.-200 - 250 szt., Klej w sztyfcie 15 gram - 60 szt., Ołówek techniczny drewniany HB - 110 szt., Marker fluorescencyjny - 160 szt., Długopis cienkopiszący z zatyczką (1 op. - 20 szt.) - 41 op.; CPV - 22851000-0 - Skoroszyty- 182 op. CPV - 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/ faksów- 306 szt./ 0 szt. CPV - 30125120-8 - Toner do fotokopiarek- 48 szt. CPV - 30145100-8 - Rolki do kalkulatorów- 80 szt. CPV - 30192100-2 - Gumki- 30 szt. CPV - 30192121-5 - Długopisy kulkowe- 990 szt. CPV - 30192130-1 - Ołówki- 110 szt. CPV - 30192133-2 - Temperówki do ołówków- 25 szt. CPV - 30192160-0 - Korektory- 40 szt. CPV - 30192300-4 - Taśmy barwiące- 3 szt. CPV - 30192800-9 - Etykiety samoprzylepne- 4 op. CPV - 30197220-4 - Spinacze do papieru- 22 op. CPV - 30197630-1 - Papier do drukowania- 1553 szt. CPV - 30199230-1 - Koperty- 84 kartonów CPV - 30199310-6 - Wytłaczany lub perforowany papier do drukowania- 118 op. CPV- 30199410-7- Papier samoprzylepny- 4 op. CPV - 30199500-5 - Segregatory; pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby- 350 szt. CPV - 30199720-3 - Papier listowy-118 op. CPV - 30234000-8 - Nośniki do przechowywania- 68 op. CPV - 30234300-1 - Płyty kompaktowe (CD)- 32 op. CPV - 30234400-2- Uniwersalne dyski wideo (DVD)- 36 op. CPV - 30237430-2 - Markery- 240 szt. CPV - 39541130-6 - Sznurek- 15 szt. Wielkość zamówienia: Toner do drukarki HP LJ 1320 zastępczy - 45 szt., Toner do drukarki HP LJ 1300 zastępczy - 12 szt., Toner do drukarki HP LJ 3050 zastępczy - 12 szt., Toner do drukarki HP LJ 1005 zastępczy- 18 szt., Toner do drukarki HP LJ 1022 zastępczy- 6 szt., Toner do drukarki HP LJ 1200 zastępczy- 6 szt., Toner do drukarki HP LJ 2015 dn zastępczy- 68 szt., Toner do drukarki HP LJ 2055d zastępczy- 40 szt., Toner do drukarki HP LJ 2055dn zastępczy- 58 szt., Toner do drukarki HP LJ 1505 zastępczy- 7 szt., Toner do drukarki HP LJ 1006 zastępczy- 16 szt., Toner do drukarki Samsung ML1665 zastępczy- 10 szt., Toner do drukarki HP LaserJet P1102 zastępczy- 8 szt., Toner do kserokopiarki Koycera mita KM - 3035- 10 szt., Toner do kserokopiarki Kyocera mita KM - 2530- 10 szt., Toner do kserokopiarki Kyocera 2020- 10 szt., Toner do kserokopiarki Kyocera 2050- 10 szt., Toner do kserokopiarki UTAX CD 1216- 8 szt., Rolka papierowa do maszynek liczących - 80 szt., Papier ksero A4 biały - 1525 ryz, Papier ksero A3 biały - 28 ryz, Segregator tekturowy A4 kolor z szyną -350 szt., Skoroszyt przeźroczysty z wąsem PCV (1 op. - 10 szt.) - 127 op., Obwoluta do dokumentów (1op. - 100 szt.) - 50 op., Koperta przestrzenna S-DS.-200 - 250 szt., Klej w sztyfcie 15 gram - 60 szt., Ołówek techniczny drewniany HB - 110 szt., Marker fluorescencyjny - 160 szt., Długopis cienkopiszący z zatyczką (1 op. - 20 szt.) - 41 op.; Szczegółowe określenie i wielkość przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 2 SIWZ. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Krosno Odrzańskie |
Ulica | ul. Parkowa 1 |
Nr domu | 1 |
Miejscowosc | Krosno Odrzańskie |
Kod poczt | 66-600 |
Wojewodztwo | lubuskie |
Tel | 068 3835017 |
Fax | 068 3835122 |
Regon | 97077026700000 |
E mail | r.slupski@krosnoodrzanskie.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2013 |
Wadium | nie dotyczy |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedłożonych i podpisanych oświadczeń załączonych do SIWZ, a także oryginalnych lub poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów - zaświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę |
Wiedza | W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy przedłożyć następujące dokumenty i wypełnić podane załączniki: Formularz oferty - załącznik nr 1, Wypełniony wykaz materiałów biurowych planowanych do zakupu w 2013 roku - załącznik nr 2, Wykaz wykonanych czynności o podobnym charakterze zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw materiałów biurowych stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały zrealizowane należycie - załącznik nr 3 + referencje, Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji projektu umowy - załącznik nr 4. |
Potencjal | W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 i 24 ustawy Pzp, należy przedłożyć następujące dokumenty i wypełnić załączniki: Oświadczenie Wykonawcy o nie wykluczeniu z postępowania o zamówienie na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - załącznik nr 5, 5a, Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 6, Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone za zgodność z oryginałem, Aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone za zgodność z oryginałem. |
Zdolne | Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskie to: 8.3.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 8.2 podpunktach 1, 2, 4, 5, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 8.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty o których mowa w punktach 8.3.1 podpunkt 1, 2, 3 i w punkcie 8.3.2, należy przedłożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. |
Sytuacja | Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskie to: Zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 8.2 podpunktach 1, 2, 4, 5, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 8.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty o których mowa w punktach 8.3.1 podpunkt 1, 2, 3 i w punkcie 8.3.2, należy przedłożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Inne dokumenty | nie dotyczy |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Nie |
Kryt cena | A |
Czy aukcja | Nie |
Spec www | http://www.bip.krosnoodrzanskie.pl/przetargi/ogłoszenia o przetargach |
Spec war | Specyfikację istotnych warunków zamówienia (bezpłatną) można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, budynek A, w Biurze Obsługi Interesanta lub po uprzednim złożeniu pisemnego zapotrzebowania |
Data skl | 14/12/2012 |
Godz skl | 10:30 |
Miejsce | Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | nie dotyczy |
Czy uniewaznienie | Nie |