GuidZP400 |
c2afb6f1-989a-43a9-9dd3-682719d0707e
|
Biuletyn |
548607-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
AMW REWITA Sp. z o.o.
|
Regon |
142990254
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. św. J. Odrowąża
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-310
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 2709550,
|
Zamawiajacy fax |
22 2702143
|
Zamawiajacy email |
zp@rewita.pl,
|
Adres strony url |
www.rewita.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.rewita.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rewita.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sprzedaż materiałów budowlanych dla Oddziału Rewita Solina
|
Numer referencyjny |
RWT/OSLN/272/PZP/11/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż materiałów budowlanych dla Oddziału Rewita Solina.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ formularz ofertowo-cenowy.
3. Odbiór materiałów przez pracownika Oddziału Rewita, sukcesywnie, średnio jeden, dwa razy w miesiącu, transportem Zamawiającego.
4. Odległość sklepu (magazynu) Wykonawcy musi znajdować się w odległości do 50 km. od siedziby Zamawiającego tj. miejscowości Solina (38-612).
|
Cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
b) oświadczenie o braku zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
[Zmiany treści Umowy]
1. W przypadku zawarcia Umowy po przeprowadzeniu postępowania w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo
do zmiany treści Umowy w przypadku:
a) zmiany typu Towaru wskazanego w ofercie Wykonawcy w sytuacji zmiany wielkości opakowania poprzez zwiększenie, zmniejszenie pojemności lub gramatury, a także nazwy handlowej danego Towaru przez producenta, co Wykonawca musi pisemnie udokumentować. Powyższe nie uprawnia Wykonawcy do podwyższenia ceny za zaproponowany zamiennik Towaru;
b) zmian wynikających z siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
c) zmiany przepisów, na podstawie których ustala się stawkę podatku VAT;
d) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
e) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
f) zmiany podwykonawcy z powodu ogłoszenia upadłości podwykonawcy, zakończenia współpracy Wykonawcy z podwykonawcą lub innych okoliczności uniemożliwiających dalszą współpracę
z dotychczasowym podwykonawcą.
2. Zmiana treści Umowy na podstawie ust. 1 lit c), d) i e) powyżej jest możliwa wyłącznie
w przypadku, gdy Umowa została zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy, Wykonawca wykaże, że zmiany wskazane w ust. 1 lit c), d) i e) będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę oraz przekaże Zamawiającemu szczegółową informację o tych kosztach przy zawieraniu Umowy.
3. Wszelkie zmiany, o których mowa w ustępach powyżej wchodzą w życie pod warunkiem zawarcia aneksu
do Umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-07-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|