Sprzedaż materiałów budowlanych dla Oddziału Rewita Solina

Publication date 2017-07-11
End date 2017-07-19 00:00:00
Instytucja AMW REWITA Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548607-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 440000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż materiałów budowlanych dla Oddziału Rewita Solina.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ formularz ofertowo-cenowy.
3. Odbiór materiałów przez pracownika Oddziału Rewita, sukcesywnie, średnio jeden, dwa razy w miesiącu, transportem Zamawiającego.
4. Odległość sklepu (magazynu) Wykonawcy musi znajdować się w odległości do 50 km. od siedziby Zamawiającego tj. miejscowości Solina (38-612).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c2afb6f1-989a-43a9-9dd3-682719d0707e
Biuletyn 548607-N-2017
Zamawiajacy nazwa AMW REWITA Sp. z o.o.
Regon 142990254
Zamawiajacy adres ulica ul. św. J. Odrowąża
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-310
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 2709550,
Zamawiajacy fax 22 2702143
Zamawiajacy email zp@rewita.pl,
Adres strony url www.rewita.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.rewita.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rewita.pl
Nazwa nadana zamowieniu Sprzedaż materiałów budowlanych dla Oddziału Rewita Solina
Numer referencyjny RWT/OSLN/272/PZP/11/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż materiałów budowlanych dla Oddziału Rewita Solina. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ formularz ofertowo-cenowy. 3. Odbiór materiałów przez pracownika Oddziału Rewita, sukcesywnie, średnio jeden, dwa razy w miesiącu, transportem Zamawiającego. 4. Odległość sklepu (magazynu) Wykonawcy musi znajdować się w odległości do 50 km. od siedziby Zamawiającego tj. miejscowości Solina (38-612).
Cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) oświadczenie o braku zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst [Zmiany treści Umowy] 1. W przypadku zawarcia Umowy po przeprowadzeniu postępowania w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Umowy w przypadku: a) zmiany typu Towaru wskazanego w ofercie Wykonawcy w sytuacji zmiany wielkości opakowania poprzez zwiększenie, zmniejszenie pojemności lub gramatury, a także nazwy handlowej danego Towaru przez producenta, co Wykonawca musi pisemnie udokumentować. Powyższe nie uprawnia Wykonawcy do podwyższenia ceny za zaproponowany zamiennik Towaru; b) zmian wynikających z siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; c) zmiany przepisów, na podstawie których ustala się stawkę podatku VAT; d) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; e) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; f) zmiany podwykonawcy z powodu ogłoszenia upadłości podwykonawcy, zakończenia współpracy Wykonawcy z podwykonawcą lub innych okoliczności uniemożliwiających dalszą współpracę z dotychczasowym podwykonawcą. 2. Zmiana treści Umowy na podstawie ust. 1 lit c), d) i e) powyżej jest możliwa wyłącznie w przypadku, gdy Umowa została zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy, Wykonawca wykaże, że zmiany wskazane w ust. 1 lit c), d) i e) będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę oraz przekaże Zamawiającemu szczegółową informację o tych kosztach przy zawieraniu Umowy. 3. Wszelkie zmiany, o których mowa w ustępach powyżej wchodzą w życie pod warunkiem zawarcia aneksu do Umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-07-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)