Dostawa sprzetu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZZOZ w Kozienicach

Publication date 2017-07-11
End date 2017-07-20 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach
Miejscowość Kozienice
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548414-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZZOZ w Kozienicach zgodnie z załączonym przedmiotem zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ.3.3. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 33.10.00.00-1 - sprzęt medyczny jednorazowego użytku
4. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.4.1. Przedmiot zamówienia składa się z 5 (słownie: pięciu) niepodzielnych zadań:
Zadanie Nr 1 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku Zadanie Nr 2 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku Zadanie Nr 3 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku
Zadanie Nr 4 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku Zadanie Nr 5 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku4.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne zadania, ale dane zadanie jest niepodzielne i Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty do zaoferowania wszystkich pozycji danego
zadania.
4.3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań, według swojego wyboru.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 52469bf4-25fa-420e-962f-8843c70d7405
Biuletyn 548414-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach
Regon 67014645000000
Zamawiajacy adres ulica al. gen. Wł. Sikorskiego
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Kozienice
Zamawiajacy kod pocztowy 26900
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 48 382 87 73,
Zamawiajacy fax 48 614 81 39
Zamawiajacy email p.wegrzycki@szpitalkozienice.pl,
Adres strony url www.szpitalkozienice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zaklad opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalkozienice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Zakladów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach, ul Al. Wł. Sikorskiego 10, 26-900 Kozienice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzetu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZZOZ w Kozienicach
Numer referencyjny 11/PN/ND.ZP/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZZOZ w Kozienicach zgodnie z załączonym przedmiotem zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ.3.3. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 33.10.00.00-1 - sprzęt medyczny jednorazowego użytku 4. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.4.1. Przedmiot zamówienia składa się z 5 (słownie: pięciu) niepodzielnych zadań: Zadanie Nr 1 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku Zadanie Nr 2 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku Zadanie Nr 3 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku Zadanie Nr 4 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku Zadanie Nr 5 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku4.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne zadania, ale dane zadanie jest niepodzielne i Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty do zaoferowania wszystkich pozycji danego zadania. 4.3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań, według swojego wyboru.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow PATRZ SIWZ
Okreslenie warunkow PATRZ SIWZ
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow PATRZ SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow PATRZ SIWZ
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe PATRZ SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow PATRZ SIWZ
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe PATRZ SIWZ
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) Ustawy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 570).
Zakresie warunkow udzialu PATRZ SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci PATRZ SIWZ
Inne dokumenty niewymienione PATRZ SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 23.1. Wzór umowy zawiera Załącznik Nr 6 do SIWZ.23.2. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany w umowie: 23.2.1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto.23.2.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia.23.2.3.Zamawiający dopuszcza zmniejszenie ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia w przypadku obniżenia cen przez producenta.23.3. Zmiany w treści umowy mogą być dokonane tylko w formie aneksu. 23.4. Z wnioskiem o sporządzenie aneksu może wystąpić Zamawiający lub Wykonawca.23.5. Wprowadzenie zmian do treści umowy wymaga zgody Zamawiającego i Wykonawcy. 23.6. Aneks do umowy sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron. 2017-0720Aneks wchodzi w życie z chwilą jego podpisania.
IV 4 4 data 2017-07-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sprzet medyczny jednorazowehgo użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik informacje dodatkowe PATRZ SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa sprzęt medyczny jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik informacje dodatkowe PATRZ SIWZ
Zalacznik krotki opis sprzęt medyczny jednorazowego użytku
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa sprzęt medyczny jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik informacje dodatkowe PATRZ SIWZ
Zalacznik krotki opis sprzęt medyczny jednorazowego użytku
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa sprzęt medyczny jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik informacje dodatkowe PATRZ SIWZ
Zalacznik krotki opis sprzęt medyczny jednorazowego użytku
  

Criterion

Kryteria stałość cen
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 80,00
  
Kryteria trmin realizacji dostaw częściowych
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)