Dostawa preparatów do mycia, pielęgnacji i dezynfekcji skóry, ran, powierzchni i urządzeń medycznych w 7 pakietach.

Publication date 2017-07-11
End date 2017-07-19 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny ZOZ
Miejscowość Kolbuszowa
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548456-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa preparatów do mycia, pielęgnacji i dezynfekcji skóry, ran, powierzchni i urządzeń medycznych w 7 pakietach do apteki szpitalnej Samodzielnego Publicznego ZOZ w Kolbuszowej.

Pakiet I – Preparaty do mycia i i dezynfekcji rąk, powierzchni, narzędzi medycznych - 15 pozycji asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ,

Pakiet II – Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni, sprzętu i wyrobów medycznych – 5 pozycji asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ,
Pakiet III – Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk, skóry, powierzchni i sprzętu medycznego - 9 pozycji asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ,

Pakiet IV – Preparaty do mycia ciała, dezynfekcji skóry, ran, i błon śluzowych – 9 pozycji asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ,

Pakiet V - Preparaty do dezynfekcji aparatów do hemodializy - 3 pozycje asortymentowe wyszczególnione w załączniku nr 2 do SIWZ,

Pakiet VI – Preparaty do dezynfekcji endoskopów i narzędzi chirurgicznych - 4 pozycje asortymentowe wyszczególnione w załączniku nr 2 do SIWZ,

Pakiet VII – Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk - 3 pozycje asortymentowe wyszczególnione w załączniku nr 2 do SIWZ,

Jeżeli w uszczegółowieniu przedmiotu zamówienia (zał. 2) do poszczególnych Pakietów, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi (nie gorszymi), o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z uszczegółowieniem stanowiącym załącznik do SIWZ.

1.2 Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać:

Wyroby medyczne:
- deklaracja zgodności WE i certyfikat WE (jeśli dotyczy lub oświadczenie, że nie jest wymagany) oraz powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz.679 z późniejszymi zmianami);
- aktualne karty charakterystyki dostarczone do oferty na nośniku elektronicznym;
- katalogi, broszury, prospekty, karty techniczne z zaznaczonymi pozycjami asortymentu we wszystkich Pakietach, których autentyczność potwierdza Wykonawca.

Kosmetyki
- potwierdzenie zgłoszenia w Portalu Notyfikacji Produktów Kosmetycznych (portal CPNP) zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009r.;
- ulotki informacyjne (katalogi) oferowanych produktów.

Produkty lecznicze
- pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. 2001r. Nr 126 poz. 1381 z późniejszymi zmianami);
- charakterystyka produktu leczniczego wraz z ulotką lub etykietą pełniącą funkcję ulotki zatwierdzone przez Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.

Produkty biobójcze
- pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym zgodnie z ustawą z dnia 09.10.2015r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2015 poz. 1926 z późniejszymi zmianami);
- ulotki informacyjne (katalogi) oferowanych produktów;
- aktualne karty charakterystyki dostarczone do oferty na nośniku elektronicznym.

Oraz:
- aktualne badania na tzw. obszar medyczny, wydawane przez niezależny podmiot uprawniony do wykonywania badań w ramach UE potwierdzające spektrum i czas działania danego środka. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia niniejszego dokumentu na wezwanie zamawiającego.

1.3.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
1) Zaoferowana cena zawiera wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym w szczególności wartość przedmiotów umowy wraz z opakowaniami,
kosztami transportu w tym zabezpieczenia, ubezpieczenia, wszelkich innych należności i opłat.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo-w sytuacjach tego wymagających(sytuacja epidemiologiczna placówki) do rezygnacji z niektórych pozycji wymienionych w ofercie przetargowej lub do zakupu mniejszej ilości niż wskazana w SIWZ.
3) W przypadku oferowania opakowania handlowego danego produktu innego niż w SIWZ, Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę/do pełnego opakowania/.
4) Przedstawiona oferta nie może stanowić zbiorczych cenników, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na prowadzone postępowanie i odpowiadać wymogom Zamawiającego określonym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
5) Wymagany jest termin ważności i przydatności do użycia dostarczonego asortymentu w poszczególnych pakietach winien wynosić nie mniej niż 12 miesięcy na dzień odbioru dostawy bez zastrzeżeń.
6) W przypadku braku wyrobu u Wykonawcy, Zamawiający może go kupić u innego kontrahenta, a różnicę w cenie oraz wszelkie inne koszty na jakie ta sytuacja naraziła Zamawiającego pokrywa Wykonawca, zgodnie z zasadami określonymi w umowie.
7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania zamówień/zleceń bez jakichkolwiek ograniczeń co do ilości, składu, częstotliwości, wartości poszczególnych dostaw.
8) Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.
9) asortyment musi być dostarczony i wniesiony przez Wykonawcę do pomieszczenia magazynowego Apteki

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8676eb1b-d803-4c34-ac7c-aa75e6d9b404
Biuletyn 548456-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny ZOZ
Regon 000304504
Zamawiajacy adres ulica Grunwaldzka
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Kolbuszowa
Zamawiajacy kod pocztowy 36-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 0172271222,
Zamawiajacy fax 0172271233
Zamawiajacy email walenty.plis@szpital.kolbuszowa.pl,
Adres strony url www.szpital.kolbuszowa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.kolbuszowa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z załączonymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w zamkniętym opakowaniu (lub kopercie), uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią bez uszkodzenia opakowania
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej ul. Grunwaldzka 4, 36-100 Kolbuszowa, pokój nr 5.( sekretariat- budynek administracyjny)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa preparatów do mycia, pielęgnacji i dezynfekcji skóry, ran, powierzchni i urządzeń medycznych w 7 pakietach.
Numer referencyjny Eap.2412/14/17/M
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa preparatów do mycia, pielęgnacji i dezynfekcji skóry, ran, powierzchni i urządzeń medycznych w 7 pakietach do apteki szpitalnej Samodzielnego Publicznego ZOZ w Kolbuszowej. Pakiet I – Preparaty do mycia i i dezynfekcji rąk, powierzchni, narzędzi medycznych - 15 pozycji asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ, Pakiet II – Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni, sprzętu i wyrobów medycznych – 5 pozycji asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ, Pakiet III – Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk, skóry, powierzchni i sprzętu medycznego - 9 pozycji asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ, Pakiet IV – Preparaty do mycia ciała, dezynfekcji skóry, ran, i błon śluzowych – 9 pozycji asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ, Pakiet V - Preparaty do dezynfekcji aparatów do hemodializy - 3 pozycje asortymentowe wyszczególnione w załączniku nr 2 do SIWZ, Pakiet VI – Preparaty do dezynfekcji endoskopów i narzędzi chirurgicznych - 4 pozycje asortymentowe wyszczególnione w załączniku nr 2 do SIWZ, Pakiet VII – Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk - 3 pozycje asortymentowe wyszczególnione w załączniku nr 2 do SIWZ, Jeżeli w uszczegółowieniu przedmiotu zamówienia (zał. 2) do poszczególnych Pakietów, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi (nie gorszymi), o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z uszczegółowieniem stanowiącym załącznik do SIWZ. 1.2 Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać: Wyroby medyczne: - deklaracja zgodności WE i certyfikat WE (jeśli dotyczy lub oświadczenie, że nie jest wymagany) oraz powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz.679 z późniejszymi zmianami); - aktualne karty charakterystyki dostarczone do oferty na nośniku elektronicznym; - katalogi, broszury, prospekty, karty techniczne z zaznaczonymi pozycjami asortymentu we wszystkich Pakietach, których autentyczność potwierdza Wykonawca. Kosmetyki - potwierdzenie zgłoszenia w Portalu Notyfikacji Produktów Kosmetycznych (portal CPNP) zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009r.; - ulotki informacyjne (katalogi) oferowanych produktów. Produkty lecznicze - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. 2001r. Nr 126 poz. 1381 z późniejszymi zmianami); - charakterystyka produktu leczniczego wraz z ulotką lub etykietą pełniącą funkcję ulotki zatwierdzone przez Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Produkty biobójcze - pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym zgodnie z ustawą z dnia 09.10.2015r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2015 poz. 1926 z późniejszymi zmianami); - ulotki informacyjne (katalogi) oferowanych produktów; - aktualne karty charakterystyki dostarczone do oferty na nośniku elektronicznym. Oraz: - aktualne badania na tzw. obszar medyczny, wydawane przez niezależny podmiot uprawniony do wykonywania badań w ramach UE potwierdzające spektrum i czas działania danego środka. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia niniejszego dokumentu na wezwanie zamawiającego. 1.3.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1) Zaoferowana cena zawiera wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym w szczególności wartość przedmiotów umowy wraz z opakowaniami, kosztami transportu w tym zabezpieczenia, ubezpieczenia, wszelkich innych należności i opłat. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo-w sytuacjach tego wymagających(sytuacja epidemiologiczna placówki) do rezygnacji z niektórych pozycji wymienionych w ofercie przetargowej lub do zakupu mniejszej ilości niż wskazana w SIWZ. 3) W przypadku oferowania opakowania handlowego danego produktu innego niż w SIWZ, Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę/do pełnego opakowania/. 4) Przedstawiona oferta nie może stanowić zbiorczych cenników, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na prowadzone postępowanie i odpowiadać wymogom Zamawiającego określonym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5) Wymagany jest termin ważności i przydatności do użycia dostarczonego asortymentu w poszczególnych pakietach winien wynosić nie mniej niż 12 miesięcy na dzień odbioru dostawy bez zastrzeżeń. 6) W przypadku braku wyrobu u Wykonawcy, Zamawiający może go kupić u innego kontrahenta, a różnicę w cenie oraz wszelkie inne koszty na jakie ta sytuacja naraziła Zamawiającego pokrywa Wykonawca, zgodnie z zasadami określonymi w umowie. 7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania zamówień/zleceń bez jakichkolwiek ograniczeń co do ilości, składu, częstotliwości, wartości poszczególnych dostaw. 8) Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia. 9) asortyment musi być dostarczony i wniesiony przez Wykonawcę do pomieszczenia magazynowego Apteki
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia- sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia- sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia- sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie o spełnieniu przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego – sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 8. do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione )- Wyroby medyczne: - deklaracja zgodności WE i certyfikat WE (jeśli dotyczy) oraz powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz.679 z późniejszymi zmianami); - aktualne karty charakterystyki dostarczone do oferty na nośniku elektronicznym; - katalogi, broszury, prospekty, karty techniczne z zaznaczonymi pozycjami asortymentu we wszystkich Pakietach, których autentyczność potwierdza Wykonawca. -Kosmetyki: - potwierdzenie zgłoszenia w Portalu Notyfikacji Produktów Kosmetycznych (portal CPNP) zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009r.; - ulotki informacyjne (katalogi) oferowanych produktów których autentyczność potwierdza Wykonawca. -Produkty lecznicze: - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. 2001r. Nr 126 poz. 1381 z późniejszymi zmianami); - charakterystyka produktu leczniczego wraz z ulotką lub etykietą pełniącą funkcję ulotki zatwierdzone przez Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, których autentyczność potwierdza Wykonawca. -Produkty biobójcze: - pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym zgodnie z ustawą z dnia 09.10.2015r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2015 poz. 1926 z późniejszymi zmianami); - ulotki informacyjne (katalogi) oferowanych produktów, których autentyczność potwierdza Wykonawca; - aktualne karty charakterystyki dostarczone do oferty na nośniku elektronicznym. - zestawienie oferowanych warunków technicznych do poszczególnych Pakietów. (zał. 9) Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia nieodpłatnych próbek każdej pozycji asortymentu we wszystkich pakietach w terminie przez siebie wskazanym w przypadku braku możliwości prawidłowej oceny warunków technicznych oferowanego asortymentu z dołączonych do oferty katalogów, badań producenta, broszur, prospektów, kart technicznych potwierdzonych przez Wykonawcę ( np. nieczytelny lub niepełny opis asortymentu, brak zaznaczenia pozycji w katalogu zbiorczym) - oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie .
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony obowiązuje zakaz dokonywania zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem zmian przewidzianych w niniejszej umowie- stanowiącej załącznik do SIWZ lub dopuszczalnych w obowiązujących przepisach prawa w tym w art. 144 Ustawy, który definiuje również znamię istotności zmian umowy. 1a. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy jeżeli będą one korzystne dla Zamawiającego. 1b. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacji gdy nastąpi zmiana przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. 2. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie w przypadku zajścia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia tych zmian, a spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu k.c. 2a. Strony dopuszczają zmianę cen poszczególnych przedmiotów umowy w wypadku jej obniżenia przez Wykonawcę (w takim samym zakresie dopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy). 3. Strony zgodnie ustalają, iż w razie zmiany stawki podatku VAT, nastąpi zmiana wynagrodzenia uwzględniająca zmianę stawki podatku, w ten sposób, że do ceny netto określonej w niniejszej umowie zostanie doliczona nowa stawka podatku. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie wykonywania umowy, zmianą zostanie objęta wyłącznie część umowy wykonywana po wejściu w życie nowej stawki podatku. Powyższa zmiana następuje z mocy prawa, od dnia wejścia w życie nowej stawki podatku VAT, a zostanie potwierdzona poprzez wystawianie i akceptacje kolejnych faktur. 4. Strony dopuszczają możliwość zmiany przedmiotu umowy w ten sposób, że Zamawiający zrezygnuje z zamówienia części towarów z przyczyn obiektywnych, a więc w szczególności w razie braku konieczności stosowania części przedmiotów umowy z uwagi na brak jednostek chorobowych lub zmniejszenie ilości danych jednostek chorobowych. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie stosunkowemu pomniejszeniu i nie będą Wykonawcy przysługiwać z powyższego tytułu żadne roszczenia, w tym odszkodowawcze. 5. Strony przewidują możliwość zmiany przedmiotu umowy określonego w SIWZ oraz ofercie Wykonawcy w przypadku braku określonego towaru na rynku lub w razie wydania decyzji w sprawie zakazania, wstrzymania lub ograniczenia wprowadzenia towaru do obrotu. W takiej sytuacji dotyczącej produktów będących przedmiotem umowy, Wykonawca jest zobowiązany natychmiast przy złożeniu na nie zamówienia przez Zamawiającego do zaoferowania zamienników tych produktów w cenie nie przekraczającej ceny towarów, których brak na rynku lub którego dotyczą ww. decyzje. W razie akceptacji Zamawiającego Wykonawca jest obowiązany dostarczyć ww. zamienniki w terminie wynikającym z paragrafu 2 ust. 4 umowy tj. …. dni /max 5 – kryterium oceniane-/ od daty ich zaakceptowania (także telefonicznego) przez Zamawiającego. W wypadku gdy Wykonawca przy składaniu Zamówienia poinformuje, iż nie jest w stanie dostarczyć przedmiotu umowy lub zamiennika w terminie wskazanym w ww. ust. 5 lub nie dostarczy przedmiotu umowy lub zamiennika w tym terminie, Zamawiający może dokonać zamówionego towaru u innego kontrahenta, wówczas § 5 ust. 6- 11stosuje się odpowiednio. 6. Zmiana umowy nastąpi w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności (nie dotyczy to zmiany opisanej w ust. 3.
IV 4 4 data 2017-07-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki J. Polski PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Preparaty do mycia i i dezynfekcji rąk, powierzchni, narzędzi medycznych - 15 pozycji asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni, sprzętu i wyrobów medycznych – 5 pozycji asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ,
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk, skóry, powierzchni i sprzętu medycznego - 9 pozycji asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Preparaty do mycia ciała, dezynfekcji skóry, ran, i błon śluzowych – 9 pozycji asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ,
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Preparaty do dezynfekcji aparatów do hemodializy - 3 pozycje asortymentowe wyszczególnione w załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Preparaty do dezynfekcji endoskopów i narzędzi chirurgicznych - 4 pozycje asortymentowe wyszczególnione w załączniku nr 2 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Warunki techniczne
Znaczenie 35,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)