Dostawa rejestratorów leśniczego na potrzeby Nadleśnictwa Złotów

Publication date 2012-12-05
End date 2012-12-13 10:00:00
Instytucja Nadleśnictwo Złotów
Miejscowość Złotów
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia do komputerów zminiaturyzowanych,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 257149 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 302320004, 302150009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
dostawa rejestratorów , która obejmuje 10 sztuk komputerów przenośnych rejestratorów z systemem operacyjnym kompatybilnym z aplikacjami leśnymi, przeznaczonych do pracy w terenie wraz z dostawą stacji dokujących w ilości 10 sztuk oraz 1 sztuki drukarki przenośnej.3
2. Szczegółowy opis wymagań technicznych dostawy, określony został w Wymaganiach technicznych urządzenia przenośne - kolektor danych typu komputer Handheld - zwanych dalej rejestratorem (załącznik nr 5 do SIWZ).
3. Wykonawca dostarczy w/w sprzęt z oprogramowaniem własnym transportem, do siedziby zamawiającego przy Al.J.P. Lenne 1, 77-400 Złotów
4. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające wymagania jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia w języku polskim.
5. Dostawa sprzętu komputerowego stanowiącego przedmiot zamówienia zostanie potwierdzone protokołem zdawczo - odbiorczym. Podpisany przez obie strony zamówienia protokół zdawczo - odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez wykonawcę. W protokole będą znajdowały się co najmniej następujące informacje: nazwa urządzenia, ilość numer fabryczny lub seryjny, data i miejsce przekazania.
6. Wykonawca wraz z dostawą dostarczy pisemną gwarancję producenta jakości na przedmiot umowy .
7. Zamawiający zastrzega, że podana wielkość zamówienia jest wielkością planowaną i może ulec w zmianie w zależności od ceny uzyskanej w postepowaniu , możliwości finansowych i rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający może zredukować wielkość zamawianych urządzeń maksymalnie o 3 sztuki.
8. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie wymagane akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania.
9. Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego usterek na zasadach określonych w umowie.
10. Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub faksem.
11. Wykonawca wskaże w ofercie producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu.
12. Warunki zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia:
Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę umowną obejmującą rzeczowy zakres zamówienia określony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ofercie wybranego wykonawcy.
Zamawiający nie przewiduje zapłaty za ewentualne poszczególne części wykonania dostawy.
Podstawę do rozliczenia przedmiotu zamówienia stanowić będzie protokół końcowy dostawy podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę, z tym, że Wykonawca nie będzie upoważniony do żądania za wykonanie zamówienia wynagrodzenia przekraczającego wartość zawartą w ofercie i umowie.
Zapłata za wykonane dostawy nastąpi w ciągu 14 dni po złożeniu faktury po protokolarnym odbiorze.
13. Wymagany okres gwarancji : 24 miesiące

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Nadleśnictwo Złotów
Ulica Al. J.P.Lenne 1
Nr domu 1
Miejscowosc Złotów
Kod poczt 77-400
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 0-67 2633471
Fax 0-67 2632557
Regon 57006455300000
E mail zlotow@pila.lasy.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_zlotow
Rodzaj zam Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Rodzaj zam inny państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 28/12/2012
Wadium wadium nie wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
Wiedza Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
Potencjal Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
Zdolne Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
Sytuacja Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dok potw 2. zaświadczenie właściwego podmiotu lub oświadczenie wykonawcy, że dostarczone urządzenia przenośne - kolektory danych typu komputer Handheld spełniają wszelkie obowiązujące w Polsce wymagania dla tego typu urządzeń, w szczególności określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 marca 2007r. w sprawie szczegółowych wymagań ograniczenia wykorzystania w sprzęcie elektronicznym i elektrycznym niektórych substancji mogących negatywnie oddziaływać na środowisko
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_zlotow
Spec war Nadleśnictwo Złotów Al. P. j. Lenne 1 77-400 Złotów
Data skl 13/12/2012
Godz skl 10:00
Miejsce Nadleśnictwo Złotów Al. P. j. Lenne 1 77-400 Złotów sekretariat pokój nr 2
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat zamówienie finansowane ze środków własnych
Czy uniewaznienie Nie
Zmiana umowy Zamawiający zastrzega, że podana wielkość zamówienia jest wielkością planowaną i może ulec w zmianie w zależności od ceny uzyskanej w postepowaniu , możliwości finansowych i rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający może zredukować wielkość zamawianych urządzeń maksymalnie o 3 sztuki. W przypadku konieczności dokonania redukcji zamówienia przez Zamawiającego, zobowiązany on jest do przekazania Wykonawcy informacji o dokonaniu redukcji z podaniem uzasadnienia jej wprowadzenia. Wprowadzona zmiana wymaga sporządzenia aneksu do umowy.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)