Serwis systemów informatycznych dla jednostek UMP wg V grup

Publication date 2012-12-05
End date 2012-12-14 09:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Komputery wysokowydajne,
  • Lokalna sieć komputerowa,
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania,
  • Usługi zarządzania udogodnieniami komputerowymi,
  • Usługi modernizowania komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 257437 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 503200004, 503120005, 509600002, 722670004, 725200006, 725400002, 725600008, 302114005, 324100000, 725143004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Serwis systemów informatycznych dla jednostek UMP wg V grup

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Ulica ul. Fredry 10
Nr domu 10
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61-701
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel (061) 854-60-00
Fax (061) 852-04 -55, 8546146
Internet www.ump.edu.pl
Regon 00028811000000
E mail dzp@ump.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam U
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace W przypadku zmiany liczby komputerów w Rejonie Obsługi o ponad 15%
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium wadium: I gr. 2.913,00 zł, II gr. 1.756,00 zł, III gr. 1.436,00 zł, IV gr. 359,00 zł, V gr. 1.069,00 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę wymaganych dokumentów zgodnie z siwz
Wiedza Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, w systemach co najmniej 500 komputerów, 50 drukarek, 30 urządzeń sieciowych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (zgodnych z zakresem czynności ujętych w SIWZ); z podaniem dat wykonywania i odbiorców. Wymaga się ponadto dostarczenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie.
Zdolne 1)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Osoby oddelegowane do obsługi rejonów, w przypadku, gdy nie są właścicielami lub współwłaścicielami firmy, muszą być w dniu składania oferty związane z Wykonawcą ważną umową o pracę, zleceniem itp. 2) Należy załączyć oświadczenie, iż Wykonawca ubiegający się o wykonywanie prac oddeleguje do obsługi rejonów pracowników posiadających minimum po dwa certyfikaty zakończone egzaminem, poświadczające kwalifikacje: w zakresie obsługi systemów Windows lub lokalnych sieci komputerowych. Certyfikaty muszą pochodzić ze szkoleń autoryzowanego centrum szkoleniowego lub bezpośrednio od Microsoft Wykonawca ubiegający się o serwis nie może wystawić certyfikatów swoim pracownikom. Zamawiający wymaga posiadania certyfikatów wystawionych na pracowników Wykonawcy. Przykład certyfikatów: MCP (Microsoft Certified Professional). 3) W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy pzp dopuszcza możliwość dokonania późniejszych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: zmiany umowy dotyczącej kwoty brutto wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej każdorazowo obowiązującej stawki podatku VAT. Zmiana w takim przypadku wynagrodzenia nie będzie wymagała zawarcia aneksu do umowy
Kryt cena B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Czas reakcji
Kryt 2p 5
Kryt 3 Dyspozycyjność
Kryt 3p 5
Kryt 4 Liczba i rodzaj zadeklarowanych środków łączności
Kryt 4p 20
Czy aukcja Nie
Spec www http://administracja.ump.edu.pl/dzp
Spec war Dział Zamówień Publicznych UMP, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, I piętro, pok. 113, 114
Data skl 14/12/2012
Godz skl 09:00
Miejsce Dział Zamówień Publicznych UMP, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, I piętro, pok. 113, 114
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)