Publication date |
2012-12-05 |
End date |
2012-12-14 09:00:00 |
Instytucja |
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu |
Miejscowość |
Poznań |
Województwo |
wielkopolskie |
Branża |
- Komputery wysokowydajne,
- Lokalna sieć komputerowa,
- Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania,
- Usługi zarządzania udogodnieniami komputerowymi,
- Usługi modernizowania komputerów
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
257437 / 2012 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
503200004, 503120005, 509600002, 722670004, 725200006, 725400002, 725600008, 302114005, 324100000, 725143004 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
|
Ulica |
ul. Fredry 10
|
Nr domu |
10
|
Miejscowosc |
Poznań
|
Kod poczt |
61-701
|
Wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Tel |
(061) 854-60-00
|
Fax |
(061) 852-04 -55, 8546146
|
Internet |
www.ump.edu.pl
|
Regon |
00028811000000
|
E mail |
dzp@ump.edu.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
U
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
5
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy uzup |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
W przypadku zmiany liczby komputerów w Rejonie Obsługi o ponad 15%
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
24
|
Wadium |
wadium:
I gr. 2.913,00 zł, II gr. 1.756,00 zł, III gr. 1.436,00 zł, IV gr. 359,00 zł,
V gr. 1.069,00 zł
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień.
Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia
na podstawie złożonych przez wykonawcę wymaganych dokumentów zgodnie z siwz
|
Wiedza |
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, w systemach co najmniej 500 komputerów, 50 drukarek, 30 urządzeń sieciowych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (zgodnych z zakresem czynności ujętych w SIWZ); z podaniem dat wykonywania i odbiorców. Wymaga się ponadto dostarczenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie.
|
Zdolne |
1)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Osoby oddelegowane do obsługi rejonów, w przypadku, gdy nie są właścicielami lub współwłaścicielami firmy, muszą być w dniu składania oferty związane z Wykonawcą ważną umową o pracę, zleceniem itp.
2) Należy załączyć oświadczenie, iż Wykonawca ubiegający się o wykonywanie prac oddeleguje do obsługi rejonów pracowników posiadających minimum po dwa certyfikaty zakończone egzaminem, poświadczające kwalifikacje:
w zakresie obsługi systemów Windows lub lokalnych sieci komputerowych. Certyfikaty muszą pochodzić ze szkoleń autoryzowanego centrum szkoleniowego lub bezpośrednio od Microsoft Wykonawca ubiegający się o serwis nie może wystawić certyfikatów swoim pracownikom. Zamawiający wymaga posiadania certyfikatów wystawionych na pracowników Wykonawcy. Przykład certyfikatów: MCP (Microsoft Certified Professional).
3) W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy pzp dopuszcza możliwość dokonania późniejszych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
zmiany umowy dotyczącej kwoty brutto wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej każdorazowo obowiązującej stawki podatku VAT. Zmiana w takim przypadku wynagrodzenia nie będzie wymagała zawarcia aneksu do umowy
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
70
|
Kryt 2 |
Czas reakcji
|
Kryt 2p |
5
|
Kryt 3 |
Dyspozycyjność
|
Kryt 3p |
5
|
Kryt 4 |
Liczba i rodzaj zadeklarowanych środków łączności
|
Kryt 4p |
20
|
Czy aukcja |
Nie
|
Spec www |
http://administracja.ump.edu.pl/dzp
|
Spec war |
Dział Zamówień Publicznych UMP, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, I piętro, pok. 113, 114
|
Data skl |
14/12/2012
|
Godz skl |
09:00
|
Miejsce |
Dział Zamówień Publicznych UMP, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, I piętro, pok. 113, 114
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|