DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA POTRZEBY CMKP W WARSZAWIE (nr sprawy: ZP-1373-2/12)

Publication date 2012-12-05
End date 2012-12-18 10:00:00
Instytucja Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 490666 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302133008, 302131006, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Niniejsze zamówienie dotyczy dostawy sprzętu komputerowego zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Specyfikacja Techniczna Sprzętu - Załącznik nr 1 do SIWZ, określająca wymagania Zamawiającego. 2. Zamówienie dotyczy dostawy monitorów, komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, drukarek i drobnego wyposażenia. 3. Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe oraz posiadać instrukcję
obsługi w języku polskim. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie Zamawiający przypomina, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego
dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, w treści składanego wraz z ofertą zestawienia parametrów technicznych oferowanego sprzętu sporządzonego wg wzoru, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Wszystkie oferowane Zamawiającemu systemy operacyjne/oprogramowanie muszą być dostosowane do aktualnej infrastruktury informatycznej Zamawiającego i nie mogą powodować konieczności jej przebudowania bądź powiększania. 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji producenta na oferowany sprzęt na warunkach zgodnych z określonymi w Specyfikacji Technicznej Sprzętu. 7. Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania
zgłaszanych przez Zamawiającego usterek. 8. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1) Wykonawca zapewni zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego, 2) Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu, a w przypadku komputerów stacjonarnych również producenta i model procesora. 9. Wartość udzielanego zamówienia ustalono na kwotę: 30 891,00 PLN.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
Ulica ul. Marymoncka 99/103
Nr domu 99/103
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 01-813
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 5693700
Fax 022 5693712
Internet www.cmkp.edu.pl
Regon 00028909300000
E mail zamowienia.publiczne@cmkp.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien złożyć: a) zestawienie parametrów technicznych oferowanego sprzętu, z którego jednoznacznie wynika, że posiada on parametry nie gorsze od parametrów opisanych w SIWZ, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; b) certyfikat CE lub deklaracja zgodności wystawiona przez producenta oferowanego sprzętu - dla oferowanych komputerów stacjonarnych (min. jednostka centralna - w oferowanej konfiguracji), na podstawie art. 9 ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia certyfikatów CE lub deklaracji zgodności w języku polskim lub angielskim
Inne dokumenty 1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1 ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż w terminach określonych dla poszczególnych rodzajów dokumentów. 2. Wymagania jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne): a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP; b) potencjał techniczny, osobowy, ekonomiczny, finansowy oraz wiedza i doświadczenie Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane od Wykonawców warunki; c) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; d)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; e) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP. 4. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt III.4 ogłoszenia oraz w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 5. W przypadku podpisania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Dokumenty składające się na ofertę mogą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany w Umowie mogą być dokonane tylko w następujących przypadkach: 1) jeżeli z powodu okoliczności niezawinionych przez żadną ze Stron wykonanie przedmiotu Umowy w terminie określonym Umową, jest niemożliwe lub znacznie utrudnione, termin wykonania przedmiotu Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności, dotyczy to w szczególności okoliczności wynikających z działania siły wyższej, w tym wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, albo działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie Umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, z zastrzeżeniem, że okres ten nie może trwać dłużej niż 30 dni; 2) w przypadku, gdy w okresie od wyboru najkorzystniejszej oferty do realizacji zamówienia, Sprzęt lub Oprogramowanie stanowiące przedmiot Umowy zostanie wycofane z produkcji lub zostanie zastąpione Sprzętem lub Oprogramowaniem o lepszych parametrach, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Sprzętu, Oprogramowania lub jego elementu, na Sprzęt lub Oprogramowanie o parametrach nie gorszych niż uprzednio oferowane, z zastrzeżeniem niezmienności wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1; 3) zmiany stanu prawnego którejkolwiek ze stron, niezależnego od jej woli
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www http://www.cmkp.edu.pl/~zampub/
Spec war Siedziba Zamawiającego przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie (01-813) - pok. 017; zampub@cmkp.edu.pl
Data skl 18/12/2012
Godz skl 10:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie (01-813), Kancelaria - pok. 28-29
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Stosownie do art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2004 r. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) do dostawy sprzętu komputerowego dla placówek oświatowych stosuje się stawkę VAT 0%
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)