Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (wg potrzeb Zamawiającego) materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek na potrzeby Urzędu Gminy w Dywitach . Zamawiający wymaga materiałów eksploatacyjnych tylko fabrycznie nowych, wolnych od wad. Za materiały nowe uznaje się materiały, do których produkcji zostały wykorzystane produkty w 100% nowe, nieprefabrykowane, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane. Za nowy nie uznaje się wyrobu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. Nie dopuszcza się dostarczania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych oraz poddanych procesowi ponownego napełniania. Wszystkie zamawiane materiały eksploatacyjne muszą być opakowane w typowe opakowania dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego ważności. Muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta tonerów, kaset, tuszy). Wymagania odnośnie materiałów eksploatacyjnych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia zostały opisane poprzez wskazanie wyrobów, które w sposób ogólnie przyjęty w branży wykorzystywane są jako wzorzec odniesienia. Wymienione produkty oryginalne, tj. pochodzące od producenta sprzętu, stanowią towar powszechnie dostępny na rynku, zaś ich wskazanie, wobec braku odpowiednich norm przedmiotowych, określających parametry tych wyrobów, ma na celu określenie oczekiwanego standardu jakościowego i wydajnościowego zamawianych produktów.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze specyfikacją ilościową oraz minimalnymi wymaganiami przedstawiono w punkcie 1.13 w tabeli na str.5-12 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Gminy w Dywitach
|
Ulica |
ul. Olsztyńska 32
|
Nr domu |
32
|
Miejscowosc |
Dywity
|
Kod poczt |
11-001
|
Wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Tel |
089 5120160
|
Fax |
089 5120124
|
Internet |
www.ugdywity.pl
|
E mail |
ug@dywity.nowoczesnagmina.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
31/12/2013
|
Wadium |
Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 PLN przed upływem terminu składania ofert.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .
|
Wiedza |
Zamawiający wymaga aby Wykonawcy udokumentowali, iż: wykonali w ciągu ostatnich trzech lat (w latach 2010-2012), co najmniej dwie dostawy o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda, obejmujące łącznie dostawy materiałów biurowych i dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, na dowód czego załączą wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (2010-2012) dostaw o których mowa powyżej, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie , zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji. Ocena według formuły spełnia- nie spełnia.
|
Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .
|
Sytuacja |
a) Wykonawcy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pro-wadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: 100.000,00 PLN, na dowód czego załączą opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.
Ocena według formuły spełnia- nie spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Inne dokumenty |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy załączyć: raport z testów wydajności spełniający normy:
ISO/IEC 19752 - norma pomiarów wydajności tonerów do monochromatycznych drukarek
laserowych lub równoważna, ISO/IEC 19798 - norma pomiarów wydajności kaset z tonerem do
kolorowych drukarek laserowych lub równoważna, ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 24712 - norma
pomiarów wydajności tonerów do drukarek atramentowych lub równoważna, lub inny dokument potwierdzający, że zaoferowane przez Wykonawcę produkty mają parametry jakościowe i wydajnościowe nie gorsze niż produkt oryginalny producenta sprzętu - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
a) Zmniejszenia lub zwiększenia ilości w poszczególnych pozycjach asortymentowych.
b) terminu obowiązywania umowy.
|
Kryt cena |
A
|
Czy aukcja |
Nie
|
Spec www |
www.bip.ugdywity.pl
|
Spec war |
siedziba Zamawiającego, pokój 32, bryła C budynku, tel. 89 524 70 40 wew. 237 , Teresa Kozicka.
|
Data skl |
13/12/2012
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
siedziba Zamawiającego, pokój 10- sekretariat, bryła A budynku.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
nie dotyczy
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|