Dostawa materiałów promocyjnych dla promocji projektów realizowanych w ramach PO KL 2007-2013

Publication date 2012-12-05
End date 2012-12-13 13:30:00
Instytucja Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały reklamowe,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 492880 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 392941000, 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla promocji projektów: - Wsparcie osób niepełnosprawnych ruchowo na rynku pracy III-, i -Wsparcie osób niepełnosprawnych w swobodnym dostępie do informacji i usług zamieszczonych w Internecie II-, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu 1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 -Zatrudnienie i integracja społeczna-, Działanie 1.3 -Ogólnopolskie programy integracji i aktywizacji zawodowej-, Poddziałanie 1.3.6.
2. W ramach realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt 1 Wykonawca zrealizuje następujące zadania:
Zadanie 1: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu -Wsparcie osób niepełnosprawnych ruchowo na rynku pracy III-:
Nazwa: Ilość:
Torba papierowa z nadrukiem - 500
Kubek ceramiczny z łyżką - 500
Pendrive - 150
Długopis - 500
Opakowanie płyty CD - 500
Afisz -1200
Rollup - 25

Zadanie 2: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu -Wsparcie osób niepełnosprawnych w swobodnym dostępie do informacji i usług zamieszczonych
w Internecie II:

Nazwa: Ilość:
Torba papierowa z nadrukiem - 280
Pendrive -280
Czytnik kart - 140
Podstawka chłodząca pod laptopa - 140
Długopis - 280
Notatnik - 280
3. Wszystkie materiały promocyjne będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie noszące znamion używania, wolne od wad, pełnowartościowe, najwyższej jakości, wykonane zgodnie z opisem Zamawiającego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
5. Wykonawca zapewni na własny koszt transport, wniesienie oraz rozładunek przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Warszawy.
6. Wszystkie materiały promocyjne muszą zawierać oznakowanie zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ. W toku realizacji zamówienia wszystkie projekty graficzne wymagają akceptacji Zamawiającego.
6.1. Logo Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) oraz logo Unii Europejskiej (UE) musi być wykonane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki, Warszawa, 4 luty 2009 r.; do pobrania z: http://www.crzl.gov.pl/images/Nowy_PK_PO_KL_i_Wytyczne/wytyczne_04_02.pdf
6.2. Znak firmowy, logo oraz logotyp Zamawiającego muszą być wykonane zgodnie z wzorami znaku firmowego oraz dokumentem pn. -Katalog identyfikacji wizualnej PFRON-, które zamieszczone
są na podmiotowej witrynie Zamawiającego pod adresem:
http://www.pfron.org.pl/portal/pl/346/1233/Logo_Funduszu.html
7. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
7.1. Wykonawca w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji po 1 próbce każdego z oferowanych materiałów stanowiących przedmiot zamówienia, które zobowiązuje się zostawić u Zamawiającego do dnia podpisania protokołu odbioru,
7.2. Zamawiający dokona akceptacji próbek w dniu ich otrzymania,
7.3. W terminie, o którym mowa w pkt 7.2. Zamawiający przekaże Wykonawcy szablony oznaczeń dla każdego materiału promocyjnego stanowiącego przedmiot zamówienia wraz z plikami graficznymi służącymi do oznaczenia materiałów,
7.4. W terminie 2 dni roboczych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego próbek oraz przekazania szablonów oznakowania, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu po 3 wersje projektów graficznych dla każdego materiału promocyjnego, w terminie 2 dni roboczych od dnia przekazania projektów graficznych Wykonawcy, Zamawiający i Wykonawca dokonają, w trybie konsultacji, wyboru
i akceptacji projektów graficznych z uwzględnieniem ewentualnych poprawek bądź zmian przedstawionych przez Zamawiającego.
7.5. Wszystkie materiały promocyjne w poszczególnych etapach prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie odbierał i dostarczał na własny koszt i ryzyko.
8. Materiały promocyjne składające się na przedmiot zamówienia będą objęte 12 miesięczną gwarancją.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie
Ulica al. Jana Pawła II 13
Nr domu 13
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-828
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 5055494
Fax 022 5055275
Internet www.pfron.org.pl
E mail wat@pfron.org.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Fundusz Celowy
Rodzaj zam inny Fundusz Celowy
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 15
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ.
Wiedza warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie materiałów promocyjnych lub reklamowych o wartości co najmniej 50.000,00 zł. brutto każda z nich.
Potencjal Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia to Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w rozdziale IX pkt 1 SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Warunki na jakich Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą zostały przedstawione w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (Załącznik nr 5 do SIWZ). 2. W zawartej umowie zmianie może ulec: a) termin wykonania przedmiotu umowy - w uzasadnionych przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy ani im zapobiec, może zostać wydłużony maksymalnie o 3 dni, b) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, c) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, które przyznały środki na sfinansowanie umowy.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.pfron.bip.org.pl
Spec war Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, 00-828 Warszawa, Al. Jana Pawła II 13, pokój nr 802
Data skl 13/12/2012
Godz skl 13:30
Miejsce siedziba Zamawiającego: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, 00-828 Warszawa, Al. Jana Pawła II 13 Kancelaria - pok. nr 2, parter
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat W postępowaniu obowiązuje forma porozumiewania się pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami za pomocą faksu. Fakt otrzymania wszelkich informacji ww. drogą zostanie, na żądanie drugiej strony, niezwłocznie potwierdzony faksem zwrotnym. Zawsze, zgodnie z art. 27 ust. 3 ustawy, dopuszczalna jest forma pisemna. Numer faksu Zamawiającego - 22 50 55 275. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej przed wyznaczonym przez Zamawiającego terminem podpisania umowy. Wartość zabezpieczenia wyniesie 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. Przed zawarciem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia: w przypadku wyboru oferty Wykonawców występujących wspólnie, umowę regulującą ich współpracę; dokumentu wskazującego osoby uprawnione do podpisania umowy wraz z dokumentami uprawniającymi do podpisania umowy, o ile nie wynika to ze złożonych wraz z ofertą dokumentów, a w przypadku osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - najpóźniej w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego na podpisanie umowy; najpóźniej przed zawarciem umowy, potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy; najpóźniej przed zawarciem umowy kalkulację cenową materiałów promocyjnych będących przedmiotem zamówienia z podziałem na 2 zadania, sporządzonym zgodnie z ofertą Wykonawcy na podstawie Załącznika nr 1 do SIWZ. Finansowanie zamówienia odbywa się ramach projektów: - Wsparcie osób niepełnosprawnych ruchowo na rynku pracy III, i - Wsparcie osób niepełnosprawnych w swobodnym dostępie do informacji i usług zamieszczonych w Internecie II, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu 1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.3, Ogólnopolskie programy integracji i aktywizacji zawodowej, Poddziałanie 1.3.6. ,w 85% ze środków EFS oraz w 15% ze środków PFRON
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)