Dostawa urządzeń i aparatury medycznej

Publication date 2017-08-17
End date 2017-08-28 00:00:00
Instytucja Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu
Miejscowość Nowy Targ
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567381-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa urządzeń i aparatury medycznej (ilości, parametry sprzętu, aparatury podano w załączniku numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 38e4bbb7-bd2f-4081-80f0-91713fc44912
Biuletyn 567381-N-2017
Zamawiajacy nazwa Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu
Regon 30832400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Targ
Zamawiajacy kod pocztowy 34400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 018 2633060, 2633061,
Zamawiajacy fax 018 2633952, 2633950
Zamawiajacy email sp_zoz_ntzamowienia@poczta.onet.pl,
Adres strony url www.pszs.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.pszs.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pszs.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny złożenie oferty osobiście, poprzez Pocztę Polską, innego operatora
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń i aparatury medycznej
Numer referencyjny DL-271-11/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa urządzeń i aparatury medycznej (ilości, parametry sprzętu, aparatury podano w załączniku numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenie (załącznik numer 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 3. Pełnomocnictwo, jeżeli będzie miała sytuacja wymieniona w pkt I specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych jego do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy osoby lub miejsce zamieszkania tej osoby (datę wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio). 6.W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 upzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia realizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 8. Zamawiający żąda od wykonawcy który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt. 1. 9. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o którym mowa w pkt 2 -art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp. 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia- art. 25a ust. 6 upzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Materiały producenta. 2. Formularz - zestawienie parametrów techniczno- użytkowych granicznych, dokumenty, jeżeli są wymagane, a znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1.Oświadczenie wykonawcy o przynależności, albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (załącznik numer 2). Uwaga: Wykonawca składa dokument w terminie określonym w art. 24 ust. 11 upzp.
Czy wadium 1
Wadium Uwaga: Wykonawca składający wadium w formie przelewu bankowego lub innej formie niepieniężnej (wymienionej w ppkt 2,3,4) musi powołać się na numer postępowania przetargowego na które składa ofertę przetargową. Wadium w wysokości: Pakiet numer 1 – 5.000,00 zł Pakiet numer 2- 650,00 zł Pakiet numer 3- 2.320,00 zł Pakiet numer 4- 1.280,00 zł Pakiet numer 5- 300,00 zł Pakiet numer 6- 174,00 zł Pakiet numer 7- 5.180,00 zł Pakiet numer 8- 1.400,00 zł Pakiet numer 9- 220,00 zł Pakiet numer 10- 223,00 zł Pakiet numer 11- 52,00 zł należy wpłacić na konto PEKAO S.A. Oddział Nowy Targ 02 1240 4748 1111 0000 4868 2039 lub złożyć w kasie PSzS im. Jana Pawła II Nowy Targ - ul. Szpitalna 14 przed upływem terminu składania ofert. Termin określa ostateczną datę, w której wadium winno znaleźć się na koncie PSzS im. Jana Pawła II Nowy Targ - ul. Szpitalna 14 lub zostać złożone w kasie PSzS im. Jana Pawła II Nowy Targ - ul. Szpitalna 14. W przypadku nie wniesienia wadium lub wniesienia w sposób nieprawidłowy – oferta zostanie odrzucona. Wadium może być wniesione : 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, bankowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 poz. 1804 oraz 2015r poz. 978 i 1240). Na pozostałe formy wniesienia wadium Zamawiający nie wyraża zgody. Zamawiający zastrzega, że wadium w pkt 2,3,4 winno być wniesione w formie oryginału do kasy PSzS im. Jana Pawła II, a do oferty dołączyć należy kopię dokumentu. Wadium w pieniądzu wpłaca się przelewem na w/w rachunek bankowy Zamawiającego. Jeżeli wadium będzie wnoszone w formie 2,3,4 – w treści dokumentów musi być zawarty zapis o następującej treści: „Wykonawca (nazwa firmy), którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: - na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a upzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 upzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy”. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe muszą być udzielone do końca terminu związania ofertą. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium reguluje art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość: a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy – w przypadku zmiany tych danych, b) rezygnacji Wykonawcy z powierzenia wykonania części/całości umowy podwykonawcy (JEŻELI W REALIZACJI UMOWY UCZESTNICZYĆ BĘDZIE PODWYKONAWCA) – w przypadku takiej rezygnacji, c) zmiany podmiotu świadczącego usługi serwisowe – w przypadku takiej zmiany, d) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w umowie, z powodu ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1, za wyjątkiem zmiany stawki podatku VAT, muszą być odpowiednio udokumentowane przez każdą ze stron i obowiązują po podpisaniu aneksu przez obie strony. 3. Zmiana, o której mowa w ust. 1 lit. d następuje z mocy prawa i obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów. Wykonawca ma poinformować Zamawiającego o zmianie stawki podatku VAT.
IV 4 4 data 2017-08-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pompy infuzyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 63
Zalacznik krotki opis Pompy infuzyjne - 14 zestawów (parametry określono w załączniku numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Autorefraktometr
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 77
Zalacznik krotki opis Autorefraktometr- 1 sztuka (parametry określono w załączniku numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Komora laminarna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 77
Zalacznik krotki opis Komora laminarna- 2szt. (parametry podano w załączniku numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Skaner laserowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 77
Zalacznik krotki opis Skaner laserowy- 1 szt (parametry określono w załączniku numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Wózki, Waga
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 77
Zalacznik krotki opis Wózek inwalidzki -7szt, wózek jezdny do aparatu EKG- 1szt, waga krzesełkowa- 1szt (parametry określono w załączniku numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Myjnia- dezynfektor
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Myjnia- dezynfektor- 1szt (parametry podano w załączniku numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Sprzęt kardiologiczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 49
Zalacznik krotki opis Kardiomonitor- 4szt, moduł pomiarowy kapnografii - 6szt, moduł pomiarowy rzutu serca - 1szt, elektrokardiograf- 1szt, kardiotokograf- 4szt, defibrylator- 1szt, aparat do pomiaru ciśnienia krwi - 10szt (parametry podano w załączniku numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pulsoksymetry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Pulsoksymetry z detektorem Co2 -2szt, pulsoksymetr- 12szt (parametry podano w załączniku numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa System monitorowania temperatury lodówki, termometry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 77
Zalacznik krotki opis System monitorowania temperatury lodówki- 1szt, termometry- 2szt (parametry podano w załączniku numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dozowniki, inhalatory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 77
Zalacznik krotki opis Dozowniki tlenowe - 5szt, inhalatory- 9szt ( (parametry podano w załączniku numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Próżniociąg położniczy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 77
Zalacznik krotki opis Próżnociąg położniczy - 1 szt (parametry podano w załączniku numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Jakość (parametry techniczno- uzytkowe)
Znaczenie 35,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)