Dostawa mebli biurowych wraz z wyposażeniem - etap III

Publication date 2017-08-18
End date 2017-08-28 00:00:00
Instytucja Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573675-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z wyposażeniem – etap III , z ich transportem i montażem u Zamawiającego. Szczegółowe wymagane parametry zawiera Formularz cenowy - załączniki nr 1 wraz z Zestawieniami parametrów i warunków wymaganych – załączniki nr 1A – 13A.
2. Szczegółowe zasady realizacji dostaw określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 53095546-5c92-4ad5-a19e-2b75c5b7fb42
Biuletyn 573675-N-2017
Zamawiajacy nazwa Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy
Regon 9235693000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Seminaryjna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85326
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 052 3256735, 3256609
Zamawiajacy fax 523 256 606
Zamawiajacy email zampub@szpital-pluc.bydgoszcz.pl
Adres strony url www.kpcp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kpcp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kujawsko – Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych wraz z wyposażeniem - etap III
Numer referencyjny 32 Z PN 17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z wyposażeniem – etap III , z ich transportem i montażem u Zamawiającego. Szczegółowe wymagane parametry zawiera Formularz cenowy - załączniki nr 1 wraz z Zestawieniami parametrów i warunków wymaganych – załączniki nr 1A – 13A. 2. Szczegółowe zasady realizacji dostaw określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia – zgodnie z terminem realizacji zamówienia zadeklarowanym przez Wykonawcę ( minimum 4 tygodni – maksimum 6 tygodni), licząc od dnia zawarcia umowy.
Inne dokumenty niewymienione I. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU: - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. II. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 – przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. III. Pozostałe dokumenty i oświadczenia jakie musi zawierać oferta Wykonawcy: 1. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy (zał. nr 1 do SIWZ) wraz z Zestawieniami parametrów i warunków wymaganych (zał. nr 1A – 13A do SIWZ). 2. Wypełniony i podpisany formularz Oferty (zał. nr 2 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo: oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie – załączyć, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. UWAGA: Pomocniczo – do celów obrachunkowych - Formularz cenowy (zał. nr 1 do SIWZ) również w wersji elektronicznej z dokonanymi obliczeniami w oparciu o wprowadzone formuły.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują możliwość zmian istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie: 1) ceny w przypadku zastosowania promocji lub obniżki cen; 2) zmiany stawki podatku VAT i związanym z tym wzrostem lub obniżeniem cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, opublikowanej po terminie składania ofert, jeżeli zmiana taka będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia, z zastrzeżeniem ust. 3; 3) danych kontaktowych i danych osób wskazanych przez strony do realizacji umowy; 4) zmiany numeru katalogowego – w przypadku jego zmiany nie powodującej zmiany przedmiotu umowy; 5) zmiany ilości poszczególnych pozycji przedmiotu umowy, przy zachowaniu niezmienionej ogólnej wartości przedmiotu umowy. 2. Zamawiający dopuszcza w szczególnych sytuacjach i za jego zgodą w trakcie trwania umowy zmianę przedmiotu umowy dostarczonego przez Wykonawcę, w szczególności w sytuacji gdy zaprzestano lub zawieszono produkcję danego towaru objętego umową, na inny towar o identycznych bądź lepszych parametrach technicznych, przy czym cena zmienionego przedmiotu umowy nie może przekraczać ceny towaru, na który została zawarta umowa. W przypadku zaprzestania lub zawieszenia produkcji towaru objętego umową Wykonawca winien udokumentować ten fakt. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, wskazanego w § 3 ust. 1 umowy z powodu siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy. 3.1. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy, wskazanego w § 3 ust. 1 umowy jeżeli łącznie zostaną spełnione poniższe warunki: a) Wykonawca powiadomi Zamawiającego (faksem) najpóźniej na 21 dni roboczych przed upływem terminu wykonania umowy, o niemożliwości realizacji umowy, podając uzasadnienie, b) Wykonawca zaproponuje nowy względnie krótki termin wykonania umowy. 3.2. Zamawiający zastrzega, iż może nie wyrazić zgody na przedłużenie terminu realizacji umowy w okolicznościach wskazanych w ust. 3.1. 3.3. W przypadku braku zgody Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy w terminie określonym w § 3 ust. 1 umowy. 4. Zwiększenie lub obniżenie cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług dla towarów lub usług będących przedmiotem umowy, o którym mowa w ust. 1 pkt 2), będzie możliwe najwcześniej z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki tego podatku i z uwzględnieniem obowiązujących regulacji. 5. W wypadku wydłużenia okresu obowiązywania umowy zgodnie z pkt 5) ust. 1 niniejszego paragrafu dopuszcza się zmianę istotnych warunków umowy w stosunku do treści oferty także: 1) w zakresie zmiany stawki podatku VAT i zmiany ceny z tym związanej; 2) w zakresie ceny w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, opublikowanej po terminie składania ofert, jeżeli zmiana taka będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 3) w zakresie ceny w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, opublikowanej po terminie składania ofert, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 6. Zwiększenie lub obniżenie cen jednostkowych możliwe będzie w przypadku określonym w pkt 1), 2) lub 3) ust. 5 niniejszego paragrafu, o ile zmiana tam przewidziana będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę powodujące ich zwiększenie lub obniżenie w stopniu większym niż 10 % w stosunku do szacowanych przez niego przy składaniu oferty. 7. Przy określeniu wpływu zmian określonych w pkt 1), 2) lub 3) ust. 5 niniejszego paragrafu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę nie będą uwzględniane zmiany dotyczące osób, które nie uczestniczą bezpośrednio w realizacji zamówienia. 8. Zwiększenie lub obniżenie cen jednostkowych w przypadku określonym w pkt 1), 2) lub 3) ust. 5, z zastrzeżeniem postanowień ust. 6 i 7 niniejszego paragrafu, będzie możliwe odpowiednio do zmiany kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 9. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić każda ze stron. Wniosek powinien mieć formę pisemną i zawierać uzasadnienie. 10. W przypadkach określonych w pkt 1), 2) i 3) ust. 5 Wykonawca wraz ze złożonym wnioskiem zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu wpływ zmian na koszty wykonania przez niego zamówienia, a w przypadku wystąpienia z wnioskiem przez Zamawiającego - w terminie 7 dni od doręczenia mu wniosku, wykazać Zamawiającemu wpływ zmian lub jego brak na koszty wykonania przez niego zamówienia. 11. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.
IV 4 4 data 2017-08-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)