Zakup i dostawa infrastruktury sprzętowej w ramach projektu „Cyfrowe usługi publiczne w Gminie Spytkowice”

Publication date 2017-08-18
End date 2017-08-29 00:00:00
Instytucja Gmina Spytkowice
Miejscowość Spytkowice
Województwo małopolskie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573802-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup infrastruktury sprzętowej dla potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Serwer baz danych,
- Serwer aplikacji/Kontroler domeny,
- System Backup,
- Centralny UPS,
- Przełączniki sieciowe
- Zabezpieczenie granic sieci - UTM,
- Komputery stacjonarne z monitorem, systemem operacyjnym i pakietem biurowym
- Skaner dokumentów A4,
- Drukarka kodów kreskowych,
- Kolektor danych z czytnikiem kodów kreskowych,
- Licencje dostępowe
- Stanowisko Profilu Zaufanego,
- Prace instalacyjno-konfiguracyjne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aa0a5b25-af05-4ba4-858a-6ef03fc4f3f5
Biuletyn 573802-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Spytkowice
Regon 7218209000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zamkowa
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Spytkowice
Zamawiajacy kod pocztowy 34116
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 338 791 820
Zamawiajacy fax 338 791 560
Zamawiajacy email umowy@spytkowice.net.pl
Adres strony url www.spytkowice.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 II Osi Priorytetowej „CYFROWA MAŁOPOLSKA”, Działanie 2.1 „E-administracja i otwarte zasoby”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spytkowice.net.pl, https://bip.malopolska.pl/ugspytkowice
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spytkowice.net.pl, https://bip.malopolska.pl/ugspytkowice
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca (kuriera)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Spytkowice, ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa infrastruktury sprzętowej w ramach projektu „Cyfrowe usługi publiczne w Gminie Spytkowice”
Numer referencyjny PR.271.4.WB.UE.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup infrastruktury sprzętowej dla potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Serwer baz danych, - Serwer aplikacji/Kontroler domeny, - System Backup, - Centralny UPS, - Przełączniki sieciowe - Zabezpieczenie granic sieci - UTM, - Komputery stacjonarne z monitorem, systemem operacyjnym i pakietem biurowym - Skaner dokumentów A4, - Drukarka kodów kreskowych, - Kolektor danych z czytnikiem kodów kreskowych, - Licencje dostępowe - Stanowisko Profilu Zaufanego, - Prace instalacyjno-konfiguracyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 SIWZ
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Informacje na temat katalogow Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 45 dni od daty podpisania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie dostawy infrastruktury serwerowej i sprzętu komputerowego o wartości minimum 200.000 zł brutto. W przypadku dostaw, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień dokonania dostawy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, z zastrzeżeniem punktu 5.25 SIWZ. 2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – Załącznik nr 4 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3)Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – Załącznik nr 5 SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opisów w postaci kart katalogowych, testów oraz certyfikatów określonych w SIWZ tj. w Załączniku nr 8 - tylko w odniesieniu do urządzeń, wobec których Zamawiający wyraźnie zaznaczył taką konieczność
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy zgodnie z Załącznikiem nr 7 SIWZ; 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium; 3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z załączonego do oferty dokumentu (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza); 4. Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust.1 Ustawy PZP w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 5. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP. 6. Zestawienie oferowanego sprzętu – sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 6 SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem udziału Wykonawcy w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 4.000,00 zł ( słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: - w pieniądzu - winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Brzeźnicy - nr rachunku 57 8112 0008 0030 0214 2000 0040 (niedopuszczalne jest wniesienie wadium w kasie Zamawiającego); - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2014 roku poz. oraz z 2015, poz. 978 i 1240) 3. Wadium w postaci dokumentu (gwarancji, poręczenia) należy złożyć w formie oryginału w Urzędzie Gminy w Spytkowicach pok. nr 21 za potwierdzeniem przyjęcia, przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert (dniem wniesienia jest dzień uznania na rachunku Zamawiającego). 5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, to gwarancja winna być bezwarunkowa, nieodwołalna i sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 6. Oferta nie zabezpieczona w formie wadium zostanie odrzucona bez rozpatrzenia. 7. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2017-08-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:15
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena brutto przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria parametry techniczne
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)