Dostawa zestawu akumulatorów zamiennych do APC SmartUPS SUA3000RMI2U, zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem, aktualizacji oprogramowania oraz drukarki do etykiet w podziale na części

Publication date 2017-08-18
End date 2017-09-06 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Zestawy baterii,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573090-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 314220000, 302000001, 302321005, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dla części I: dostawa kompletu nowych akumulatorów zamiennych do UPS APC SmartUPS SUA3000RMI2U posiadanego przez Zamawiającego, wraz z odbiorem oraz utylizacją starych akumulatorów.
Dla części II: Komputer z oprogramowaniem biurowym.
Dla części III: Drukarka etykiet.
Dla części IV: Aktualizacja oprogramowania Team Viewer.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d8a4f9fb-9830-4827-b51b-963240b0e861
Biuletyn 573090-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
Regon 81014446200000
Zamawiajacy adres ulica Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 41
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-383
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 256 100
Zamawiajacy fax 914 256 103
Zamawiajacy email sekretariat@wup.pl
Adres strony url www.wup.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga aby oferta została złożona w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojwódzki Urząd Pracy w Szczecinie, ul. A. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, ok. 006 (Kancelaria Urzędu)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zestawu akumulatorów zamiennych do APC SmartUPS SUA3000RMI2U, zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem, aktualizacji oprogramowania oraz drukarki do etykiet w podziale na części
Numer referencyjny WUP.XVA.322.119.ABar.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Dla części I: dostawa kompletu nowych akumulatorów zamiennych do UPS APC SmartUPS SUA3000RMI2U posiadanego przez Zamawiającego, wraz z odbiorem oraz utylizacją starych akumulatorów. Dla części II: Komputer z oprogramowaniem biurowym. Dla części III: Drukarka etykiet. Dla części IV: Aktualizacja oprogramowania Team Viewer.
Cpv glowny przedmiot 31422000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1) Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: - Część I: w terminie do 31 dni od dnia zawarcia umowy; - Część II i IV: w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy; - Część III: w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy. W przypadku Części I i IV dokładny termin realizacji, jako kryterium wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca wskaże w formularzu oferty cenowej dla danej części. 2) Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę w wysokości: Dla Części I – 700,00 zł brutto Dla Części II - 6 500,00 zł brutto Dla Części III - 700,00 zł brutto Dla Części IV - 4 000,00 zł brutto.
Okreslenie warunkow W tym zakresie Zamawiający nie określił warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W tym zakresie Zamawiający nie określił warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W tym zakresie Zamawiający nie określił warunków.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i/ lub dokumentów: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; W przypadku wskazania dostępności przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie wskazane przez Wykonawcę dokumenty. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w Rozdziale V.2. SIWZ. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 4 ppkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości lub wskazać dostępność przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, z których Zamawiający w formie elektronicznej samodzielnie pobierze wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający wymaga, aby w sytuacji, gdy przedmiotowe dokumenty będą dostępne pod wskazanym przez Wykonawcę adresem internetowym wyłączenie w języku obcym (innym niż język polski), Zamawiający żąda ich złożenia w formie pisemnej wraz tłumaczeniem na język polski.Dokumenty o których mowa pkt 4 ppkt 2) i 3) rozdziału VI SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W zakresie dokumentów, o których mowa w pkt 4 ppkt 1) niniejszego rozdziału, albo odpowiadających im dokumentów określonych w pkt 4 ppkt 2) i 3) – w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp) i braku podstaw do wykluczenia (art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów o ile są one aktualne.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie okreśłił warunków udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni, od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego, tj. https://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/ informacji z otwarcia ofert, o której mowa art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Formularz nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wskazany w zakresie Części II - III, § 7 umowy Formularz nr 8 do SIWZ. § 7. 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Stosownie do przepisu art. 144 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie określonym poniżej w ust. 3. 3. Wprowadzane zmiany mogą dotyczyć: a) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany modelu/asortymentu lub jego elementu, w przypadku braku dostępności- potwierdzone oświadczeniem producenta. Zaoferowany nowy model/asortyment lub jego element, nie może być o parametrach gorszych niż wskazany przez Wykonawcę oraz zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. 4. Nie stanowią istotnej zmiany umowy, wymagających wprowadzania aneksu do umowy, informacje zawarte w § 2 ust. 2.
IV 4 4 data 2017-09-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język polski.
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31422000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik informacje dodatkowe Zasady oceny ofert dla Części I: 1. Kryterium nr I - Cena – 60 % - max. 60 pkt. Oferta z najniższą zaoferowaną ceną brutto dla danej części otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty zgodnie z wyliczeniem wg wzoru: najniższa cena oferowana brutto C = ------------------------------------------------- x 60 pkt. cena oferty badanej brutto Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego formularza oferty cenowej. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 60 pkt. W wyniku przeprowadzonych działań matematycznych, w ww. kryterium, punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku – zgodne z zasadami matematycznymi. 2. Kryterium nr 2: Termin realizacji przedmiotu umowy – waga – 40% - 40 punktów Oferta w ramach ww. kryterium dla danej części zamówienia otrzyma maksymalnie 40 pkt. Oferty otrzymają punkty według następującej skali punktowej: • Wykonanie przedmiotu umowy w terminie do 14 dni* od dnia zawarcia umowy - 40 % • Wykonanie przedmiotu umowy w terminie od 15 do 19 dni* od dnia zawarcia umowy - 30% • Wykonanie przedmiotu umowy w terminie od 20 do 23 dni* od dnia zawarcia umowy - 20% • Wykonanie przedmiotu umowy w terminie od 24 do 27 dni* od dnia zawarcia umowy - 10% • Wykonanie przedmiotu umowy w terminie od 28 do 31 dni* od dnia zawarcia umowy - 0 %. Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego formularza oferty cenowej i zaoferowanego terminu wykonania. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 40 pkt. * Najdłuższy czas wykonania przedmiotu zamówienia, jaki Zamawiający dopuszcza, to 31 dni. Dla określenia terminu wykonania należy posługiwać się wyłącznie liczbami naturalnymi od wartości 1 do 31. W sytuacji gdy Wykonawca nie określi czasu wykonania, Zamawiający przyjmie maksymalny czas wykonania tj. 31 dni i przyzna 0,00 punktów.
Zalacznik krotki opis Dostawa kompletu nowych akumulatorów zamiennych do UPS APC SmartUPS SUA3000RMI2U posiadanego przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Zasady oceny ofert dla Części II: 1. Kryterium nr I - Cena – 60 % - max. 60 pkt. Oferta z najniższą zaoferowaną ceną brutto dla danej części otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty zgodnie z wyliczeniem wg wzoru: najniższa cena oferowana brutto C = ------------------------------------------------- x 60 pkt. cena oferty badanej brutto Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego formularza oferty cenowej. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 60 pkt. W wyniku przeprowadzonych działań matematycznych, w ww. kryterium, punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku – zgodne z zasadami matematycznymi. 2. Kryterium nr 2: Termin gwarancji i rękojmi za wady – waga – 40% - 40 punktów Punkty za w/w kryterium zostaną przyznane w skali punktowej do 40 pkt. w oparciu o poniższe zestawienie: a) Termin gwarancji i rękojmi*: do 24 mc-y- 0 pkt. b) Termin gwarancji i rękojmi*: od 25 mc-y do 36 mc-y- 10 pkt. c) Termin gwarancji i rękojmi*: od 37 mc-y do 48 mc-y- 20 pkt. d) Termin gwarancji i rękojmi*: od 49 mc-y do 60 mc-y- 30 pkt. e) Termin gwarancji i rękojmi*: od 61 mc-y do 72 mc-y- 40 pkt. * Podając termin realizacji przedmiotu umowy należy posługiwać się liczbowo pełnymi miesiącami, bez wartości ułamkowych np.: 24, 26, 47 itp. Termin gwarancji i rękojmi nie może być dłuższy niż 72 mc-e. W przypadku nie wpisania żadnej wartości w Formularzu nr 2 i 3 pkt 6, Zamawiający uzna, że Wykonawca udzieli minimalnego terminu gwarancji i rękojmi tj. 24 mc-e liczone od dnia dostarczenia przedmiotu umowy i przyzna 0,00 punktów. Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego Formularza nr 2 i/ lub 3 i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy dla Części II i/ lub III. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 40 pkt.
Zalacznik krotki opis Dostawa komputera z oprogramowaniem biurowym.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe Zasady oceny ofert dla Części III: 1. Kryterium nr I - Cena – 60 % - max. 60 pkt. Oferta z najniższą zaoferowaną ceną brutto dla danej części otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty zgodnie z wyliczeniem wg wzoru: najniższa cena oferowana brutto C = ------------------------------------------------- x 60 pkt. cena oferty badanej brutto Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego formularza oferty cenowej. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 60 pkt. W wyniku przeprowadzonych działań matematycznych, w ww. kryterium, punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku – zgodne z zasadami matematycznymi. 2. Kryterium nr 2: Termin gwarancji i rękojmi za wady – waga – 40% - 40 punktów Punkty za w/w kryterium zostaną przyznane w skali punktowej do 40 pkt. w oparciu o poniższe zestawienie: a) Termin gwarancji i rękojmi*: do 24 mc-y- 0 pkt. b) Termin gwarancji i rękojmi*: od 25 mc-y do 36 mc-y- 10 pkt. c) Termin gwarancji i rękojmi*: od 37 mc-y do 48 mc-y- 20 pkt. d) Termin gwarancji i rękojmi*: od 49 mc-y do 60 mc-y- 30 pkt. e) Termin gwarancji i rękojmi*: od 61 mc-y do 72 mc-y- 40 pkt. * Podając termin realizacji przedmiotu umowy należy posługiwać się liczbowo pełnymi miesiącami, bez wartości ułamkowych np.: 24, 26, 47 itp. Termin gwarancji i rękojmi nie może być dłuższy niż 72 mc-e. W przypadku nie wpisania żadnej wartości w Formularzu nr 2 i 3 pkt 6, Zamawiający uzna, że Wykonawca udzieli minimalnego terminu gwarancji i rękojmi tj. 24 mc-e liczone od dnia dostarczenia przedmiotu umowy i przyzna 0,00 punktów. Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego Formularza nr 2 i/ lub 3 i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy dla Części II i/ lub III. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 40 pkt.
Zalacznik krotki opis Dostawa drukarki etykiet.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Zasady oceny ofert dla Części IV: 1. Kryterium nr I - Cena – 60 % - max. 60 pkt. Oferta z najniższą zaoferowaną ceną brutto dla danej części otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty zgodnie z wyliczeniem wg wzoru: najniższa cena oferowana brutto C = ------------------------------------------------- x 60 pkt. cena oferty badanej brutto Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego formularza oferty cenowej. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 60 pkt. W wyniku przeprowadzonych działań matematycznych, w ww. kryterium, punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku – zgodne z zasadami matematycznymi. 2. Kryterium nr 2: Termin realizacji przedmiotu umowy – waga – 40% - 40 punktów Punkty za w/w kryterium zostaną przyznane w skali punktowej do 40 pkt. w oparciu o poniższe zestawienie: • Wykonanie przedmiotu umowy w terminie do 3 dni* od dnia zawarcia umowy - 40 % • Wykonanie przedmiotu umowy w terminie do 5 dni* od dnia zawarcia umowy - 30% • Wykonanie przedmiotu umowy w terminie do 7 dni* od dnia zawarcia umowy - 20% • Wykonanie przedmiotu umowy w terminie do 10 dni* od dnia zawarcia umowy - 10% • Wykonanie przedmiotu umowy w terminie do 14 dni* od dnia zawarcia umowy- 0 % * Podając termin realizacji przedmiotu umowy należy posługiwać się liczbowo pełnymi dniami, bez wartości ułamkowych np.: 7, 10, 13. Termin realizacji przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż 14 dni. W przypadku nie wpisania żadnej wartości w Formularzu nr 4 pkt 2, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona przedmiot umowy w terminie maksymalnym tj. 14 dni od dnia zawarcia umowy i przyzna 0,00 punktów. Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego Formularza nr 4 i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy dla Części IV. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 40 pkt.
Zalacznik krotki opis Aktualizacja oprogramowania Team Viewer.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)