Dostawa oraz montaż mebli biurowych, mebli różnych

Publication date 2017-08-18
End date 2017-08-28 00:00:00
Instytucja Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Biurka i stoły,
  • Meble różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573842-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391211007, 391510005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa oraz montaż mebli biurowych, mebli różnych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8fd1f366-b906-4fd8-8250-8372fec3d1bd
Biuletyn 573842-N-2017
Zamawiajacy nazwa Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
Regon 19006413600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Śmidowicza
Zamawiajacy adres numer domu 69
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-127
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 262 537
Zamawiajacy fax 261 262 963
Zamawiajacy email a.parasinska@amw.gdynia.pl
Adres strony url www.amw.gdynia.pl
Adres strony internetowej www.amw.gdynia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.amw.gdynia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amw.gdynia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w formie papierowej należy złożyć: bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna AMW
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres AKADEMII MARYNARKI WOJENNEJ ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia, bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna czynna w godz.: 7.30- 10.00 i od 13.00 - 15.15 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oraz montaż mebli biurowych, mebli różnych
Numer referencyjny 65/ZP/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa oraz montaż mebli biurowych, mebli różnych
Cpv glowny przedmiot 39121100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu Wykaz (załącznik nr 7) dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane. Za spełnienie warunku zamawiający uzna co najmniej jedną dostawę mebli wraz z montażem na kwotę 100 000,00zł brutto (dotyczy części II).
Inne dokumenty niewymienione Każdy z wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ - dołączyć do oferty
Czy wadium 1
Wadium Na część II 5.000,00 ( słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 gr) Wadium należy wnieść w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Numer konta: PEKAO Bank Pekao S.A. 19 1240 2933 1111 0010 2946 0480.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 sposob udostepniania Jeżeli Wykonawca zamierza w treści oferty umieścić informacje będące tajemnicą przedsiębiorstwa należy je złożyć w oddzielnym zszytym pakiecie z zaznaczeniem ich lokalizacji w spisie załączników do oferty. Na każdym dokumencie stanowiącym tajemnicę przedsiębiorstwa musi widnieć napis „informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument niejawny, nie może być udostępniony innym uczestnikom postępowania”. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, handlowe lub organizacyjne przedsiębiorstwa, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Sferą tajemnicy można objąć tylko takie informacje, które są znane jedynie poszczególnym osobom lub określonej grupie osób. Obszar ten nie może się rozciągać na informacje powszechnie znane lub te, o których treści każdy zainteresowany może się legalnie dowiedzieć. Informacji będącej tajemnicą przedsiębiorstwa nie stanowią dane zawarte w formularzu oferty.
IV 4 4 data 2017-08-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Stanowisko małego robota rys.M-1 3 szt. 2. Stół laboratoryjny 3 stanowiskowy rys.M-2 6 szt. 3. Stanowisko wykładowcy rys.M-3 1 szt. 4. Szafa na akcesoria rys.M-4 1 szt. 5. Szafka na akcesoria 6-dzielna rys.M-5 1 szt. 6. Wieszak 20-haczykowy rys.M-6 1 szt. 7. Stanowisko audytoryjne rys.M-7 36 szt. 8. Stanowisko wykładowcy rys.M-8 1 szt. 9. Wieszak 40-haczykowy rys.M-9 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Meble
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Załącznik nr 8 – Batalion Szkolny 1. Fotel wypoczynkowy – 6 szt. 2. Krzesło – 10 szt. Załącznik nr 9 – Zakład Urządzeń Nawigacyjnych 1. Stół studencki – 12 szt. 2. Krzesło studenta – 24 szt. 3. Biurko wykładowcy – 1 szt. 4. Fotel wykładowcy – 1 szt. 5. Zabudowa zlewu sali wykładowej – 1 szt. 6. Biurko instruktora – 1 szt. 7. Stolik niski – 1 szt. 8. Fotel niski – 3 szt. 9. Wieszak na ubrania – 2 szt. 10. Szafa ubraniowa, regał i regał szafką – 1 szt. 11. Półka – 2 szt. 12. Półka szeroka – 1 szt. 13. Odbojnica – 10 szt. Załącznik nr 10 – praca NB PLASTIK, 1. Blat kuchenny o wym. 2030x550x28 mm – 1 szt. 2. Szafki stojące o wym. 1900x500x950 mm – 4 szt. 3. Szafki wiszące – 3 szt. 4. Półki – 2 szt. 5. Krzesło obrotowe – 1 szt. Załącznik nr 11 – Kuchnia i stołówka 1. Stół 193 x 90 – 12 szt. 2. Krzesło – 80 szt. Załącznik nr 12 – WNiUO 1. Stolik (kolor calvados) – 1 szt. Załącznik nr 13 – Grupa Transportowa 1. Szafa ubraniowa 900 x 2400 – 2 szt. 2. Szafa ubraniowa 800 x 2400 – 2 szt. 3. Szafa ubraniowa 750 x 2400 – 2 szt. Załącznik nr 14 – WME 1. Fotel klubowy – 2 szt. 2. Komoda – 3 szt. 3. Stolik okolicznościowy – 1 szt. 4. Szafa ubraniowa – 1 szt. Załącznik nr 15 – Dział Informatyzacji 1. Szafka A szt.1 2. Szafka z szufladami B szt.1 3. Szafka C szt.1 4. Szafka 4-drzwiowa D szt.1 5. Szafka z półkami E szt.1 6. Szafka z drzwiami F szt.1 7. Szafka pod blat szt.1 8. Blat G szt.1 9. Szafka serwerowa szt.1 10. Szafka pod ksero szt.1 Załącznik nr 16 – WNHiS 1. Kanapa narożnik lewy – 1 szt. 2. Kanapa narożnik prawy – 1 szt. 3. Stolik kawowy – 2 szt. 4. Pufa – 6 szt. 5. Witryna biblioteczna – 4 szt. 6. Regał (dziekanat) – 1 szt. 7. Wieszaki do sali – 3 szt. Załącznik nr 17 – SJO 1. Fotel biurowy – 3 szt. Załącznik nr 18 – WDiOM 1. Szafa ubraniowa – 1 szt. 2. Regał niski – 1 szt. 3. Pomocnik biurowy – 1 szt. 4. Regał – biblioteczka – 2 szt. 5. Regał biblioteczka cz. Zamykana – 2 szt. 6. Pomocnik biurowy z drzwiami – 1 szt. 7. Szafa ubraniowa dwudrzwiowa – 3 szt. 8. Biurko komputerowe lewe – 1 szt. 9. Biurko komputerowe prawe – 1 szt. 10. Stolik kawowy – 1 szt. 11. Regał – biblioteczka otwarta – 1 szt. 12. Biurko komputerowe z komorą – 1 szt. 13. Pomocnik biurowy z szufladami – 1 szt. 14. Pomocnik biurowy niezabudowany – 2 szt. 15. Biurko komputerowe z komorą – 4 szt. 16. Szafa ubraniowa dwudrzwiowa – 3 szt. 17. Szafa ubraniowa trzydrzwiowa – 1 szt. 18. Pomocnik biurowy niski – 1 szt. 19. Stół konferencyjny drewniany – 1 szt. 20. Regał – biblioteczka częściowo zamykany – 2 szt. 21. Fotel biurowy – 1 szt. Załącznik nr 19 – Zakład Uzbrojenia Okrętowego 1. Biurko nauczyciela z 2 szufladami – 1 szt. 2. Ławki 2-osobowe – 14 szt. 3. Fotel biurowy – 1 szt. 4. Krzesło konferencyjne – 30 szt. 5. Wieszak na płycie meblowej – 1 szt. Załącznik nr 20 Dział Karier i Promocji 1. Fotel biurowy 1 szt. 2. Krzesło obrotowe 2 szt. Załącznik nr 21 DS 1. Krzesło drewniane na metalowym stelażu 25 szt. 2. Krzesło 50 szt. 3. Gablota na klucze 1 szt. 4. Szafa ubraniowa 1 szt. 5. Regał narożny 1 szt. Załącznik nr 22 Czernica 1. Szafka kuchenna wisząca 3 szt. 2. Szafka kuchenna wisząca 2 szt. 3. Szafka kuchenna wisząca 1 szt. 4. Szafka kuchenna stojąca 1 szt. 5. Szafka pod zlewozmywak 1 szt. 6. Szafka pod zlewozmywak 2 szt. 7. Blat kuchenny z listwą maskująca 1 szt. 8. Blat kuchenny z listwą maskująca 1 szt. 9. Blat kuchenny z listwą maskująca 1 szt. Załącznik nr 23 Czernica 1.Wersalka rozkładana z pojemnikiem na pościel 7 szt. 2.Fotel 2 szt. 3.Tapczan jednoosobowy z pojemnikiem na pościel 2 szt. 4.Stół kuchenny drewniany 1 szt. 5. Krzesło drewniane 4 szt. 6. Stolik okolicznościowy 1 szt. 7. Komoda 1 szt. 8. Szafka witrynka 1 szt. 9. Szafa ubraniowa 1 szt.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)