GuidZP400 |
3d1cd7c7-94ee-4785-81cf-7e870d9cef4f
|
Biuletyn |
573841-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Dukla
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Trakt Węgierski
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dukla
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38450
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
134 329 135
|
Zamawiajacy fax |
134 331 011
|
Zamawiajacy email |
przetarg@dukla.pl
|
Adres strony url |
http://bip.dukla.pl//
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn. „Nowa jakość kształcenia w Gminie Dukla” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa: IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie. Działanie: 9.2. Poprawa jakości kształcenia ogólnego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.dukla.pl//
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.dukla.pl//
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Dukla
|
Numer referencyjny |
G.042.6.19.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, do SIWZ oraz wzór umowy, stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ.
Wykonawca winien udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na okres wskazany przez producentów poszczególnego asortymentu.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Do formularza oferty należy załączyć wypełnione i podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy Formularze Cenowe – wg wzoru stanowiącego załącznik:
Dla zadania częściowego nr 1: nr 3a, 3b, 3c, 3d do SIWZ.
Dla zadania częściowego nr 2: nr 3e do SIWZ.
3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (jeśli dotyczy)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej:
1) warunków oraz terminu płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jak również w przypadku, gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna;
2) sposobu wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności, gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia lub ze względu na komfort lub bezpieczeństwo uczestników wycieczki;
3) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia;
4) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi; zmianie może ulec termin realizacji zamówienia;
5) zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów;
6) innych zapisów umowy, spowodowanych koniecznością dostosowania ich do zmieniających się wymogów realizowanego Projektu do interpretacji i wytycznych właściwego Ministerstwa oraz do obowiązujących przepisów prawa;
7) innych zmian niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy w granicach obowiązujących przepisów prawa, wynikających z niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności;
8) zapisów umowy, co do których konieczne są zmiany wynikające z zaistnienia siły wyższej np. powódź, pożar, wypadki komunikacyjne, przerwy w dostawie energii elektrycznej i mającej wpływ na realizację umowy.
Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
|
IV 4 4 data |
2017-08-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 5 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Dukla
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
32
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 3a, 3b, 3c, 3d do SIWZ oraz wzór umowy, stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ.
Wykonawca winien udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na okres wskazany przez producentów poszczególnego asortymentu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa zestawów edukacyjnych do nauki programowania dla szkół podstawowych w Gminie Dukla
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 3e do SIWZ oraz wzór umowy, stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ.
Wykonawca winien udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na okres wskazany przez producentów poszczególnego asortymentu.
|
| |