Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Dukla

Publication date 2017-08-18
End date 2017-08-29 00:00:00
Instytucja Gmina Dukla
Miejscowość Dukla
Województwo podkarpackie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573841-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, do SIWZ oraz wzór umowy, stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ.
Wykonawca winien udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na okres wskazany przez producentów poszczególnego asortymentu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3d1cd7c7-94ee-4785-81cf-7e870d9cef4f
Biuletyn 573841-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Dukla
Zamawiajacy adres ulica ul. Trakt Węgierski
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Dukla
Zamawiajacy kod pocztowy 38450
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 134 329 135
Zamawiajacy fax 134 331 011
Zamawiajacy email przetarg@dukla.pl
Adres strony url http://bip.dukla.pl//
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Nowa jakość kształcenia w Gminie Dukla” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa: IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie. Działanie: 9.2. Poprawa jakości kształcenia ogólnego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.dukla.pl//
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.dukla.pl//
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Dukla
Numer referencyjny G.042.6.19.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, do SIWZ oraz wzór umowy, stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ. Wykonawca winien udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na okres wskazany przez producentów poszczególnego asortymentu.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Do formularza oferty należy załączyć wypełnione i podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy Formularze Cenowe – wg wzoru stanowiącego załącznik: Dla zadania częściowego nr 1: nr 3a, 3b, 3c, 3d do SIWZ. Dla zadania częściowego nr 2: nr 3e do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (jeśli dotyczy)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: 1) warunków oraz terminu płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jak również w przypadku, gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna; 2) sposobu wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności, gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia lub ze względu na komfort lub bezpieczeństwo uczestników wycieczki; 3) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia; 4) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi; zmianie może ulec termin realizacji zamówienia; 5) zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów; 6) innych zapisów umowy, spowodowanych koniecznością dostosowania ich do zmieniających się wymogów realizowanego Projektu do interpretacji i wytycznych właściwego Ministerstwa oraz do obowiązujących przepisów prawa; 7) innych zmian niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy w granicach obowiązujących przepisów prawa, wynikających z niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności; 8) zapisów umowy, co do których konieczne są zmiany wynikające z zaistnienia siły wyższej np. powódź, pożar, wypadki komunikacyjne, przerwy w dostawie energii elektrycznej i mającej wpływ na realizację umowy. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
IV 4 4 data 2017-08-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 5 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Dukla
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 32
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 3a, 3b, 3c, 3d do SIWZ oraz wzór umowy, stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ. Wykonawca winien udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na okres wskazany przez producentów poszczególnego asortymentu
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa zestawów edukacyjnych do nauki programowania dla szkół podstawowych w Gminie Dukla
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 3e do SIWZ oraz wzór umowy, stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ. Wykonawca winien udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na okres wskazany przez producentów poszczególnego asortymentu.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)