Zakup aparatów medycznych dla Poradni Położniczo-Ginekologicznej i Oddziału Urologicznego

Publication date 2017-08-21
End date 2017-08-29 00:00:00
Instytucja Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce
Miejscowość Ostrołęka
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570994-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatów medycznych dla Poradni Położniczo-Ginekologicznej i Oddziału Urologicznego.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ i umowy Zestawienie warunków/parametrów wymaganych, granicznych i ocenianych dla przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ i umowy Formularz cenowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ffb2ac17-e46d-4d99-b360-85d4c67b2a2d
Biuletyn 570994-N-2017
Zamawiajacy nazwa Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce
Regon 30461600000
Zamawiajacy adres ulica Al. Jana Pawła II
Zamawiajacy miejscowosc Ostrołęka
Zamawiajacy kod pocztowy 07410
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 297 652 122
Zamawiajacy fax 297 604 569
Zamawiajacy email szpitalo@szpitalo.nazwa.pl
Adres strony url www.szpital.ostroleka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.ostroleka.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce, Al. Jana Pawła II 120 A, 07-410 Ostrołęka
Nazwa nadana zamowieniu Zakup aparatów medycznych dla Poradni Położniczo-Ginekologicznej i Oddziału Urologicznego
Numer referencyjny MSS-TZP-ZPP-26-26/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatów medycznych dla Poradni Położniczo-Ginekologicznej i Oddziału Urologicznego. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ i umowy Zestawienie warunków/parametrów wymaganych, granicznych i ocenianych dla przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ i umowy Formularz cenowy.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia dla części 1 zamówienia na kwotę min. 150 000,00 zł brutto, dla części 2 zamówienia na kwotę min. 150 000 ,00 zł. brutto, dla części 3 zamówienia na kwotę min. 25 000,00 zł. brutto.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać: - dla części 1 zamówienia min. 1 dostawę aparatu do badań ultrasonograficznych na kwotę min. 150 000,00 zł. brutto,-dla części 2 zamówienia min. 1 dostawę aparatu do badań ultrasonograficznych na kwotę min. 150 000,00 zł. brutto, - dla części 3 zamówienia min. 1 dostawę kardiomonitorów na kwotę min. 25 000,00zł. brutto, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Do oferty każdy Wykonawca musi załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: 1)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2)Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3)Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu Do oferty każdy Wykonawca musi załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: 1)Wykazu wg Załącznika nr 8 do SIWZ dostaw wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi wykazać: - dla części 1 zamówienia min. 1 dostawę aparatu do badań ultrasonograficznych na kwotę min. 150 000,00 zł. brutto, - dla części 2 zamówienia min. 1 dostawę aparatu do badań ultrasonograficznych na kwotę min. 150 000,00 zł. brutto, - dla części 3 zamówienia min. 1 dostawę kardiomonitorów na kwotę min. 25 000,00 zł. brutto. 2) potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia dla części 1 zamówienia na kwotę min. 150 000,00 zł. brutto, dla części 2 zamówienia na kwotę min. 150 000,00 zł. brutto, dla części 3 zamówienia na kwotę min. 25 000,00 zł. brutto.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Do oferty każdy Wykonawca musi załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 6 oraz art. 26 ust. 2f ustawy PZP: 1) Dla wyrobów medycznych: Dokumenty dopuszczenia do obrotu/użytkowania dla przedmiotu zamówienia, wymienione w ustawie o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876 ze zm.) – aktualne na dzień składania ofert. Deklaracja zgodności lub certyfikaty CE oferowanych modeli i typów urządzeń - dotyczy wszystkich zaoferowanych i dostarczonych urządzeń medycznych. Wpisy do rejestru wyrobów medycznych lub zgłoszenia/powiadomienia oferowanych modeli i typów urządzeń, jeśli są wymagane zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dn. 20 maja 2010r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 876 ze zm.) - dotyczy wszystkich zaoferowanych i dostarczonych urządzeń medycznych. 2) Dane techniczne, opisy oferowanego przedmiotu zamówienia itp. 2. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ i umowy - Zestawienie warunków/parametrów wymaganych granicznych i ocenianych dla przedmiotu zamówienia 2) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ i umowy – Formularz cenowy 3) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz ofertowy. 4) Aktualne pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. Pełnomocnictwo powinno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić w przypadku: 1) zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT) w terminie wynikającym z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę; 2) zmian w nazwach lub adresach stron, zmian związanych z przekształceniem podmiotowym stron, 3) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonywanie przedmiotu umowy, 4) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę. 2. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony.
IV 4 4 data 2017-08-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Aparat ultrasonograficzny dla Oddziału Urologicznego
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa część 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Aparat ultrasonograficzny dlaPoradni Położniczo- Ginekologicznej
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Kardiomonitory dla Oddziału Urologicznego
  

Criterion

Kryteria Gwarancja(Zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące i dłuższy niż 60 miesięcy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)