GuidZP400 |
ffb2ac17-e46d-4d99-b360-85d4c67b2a2d
|
Biuletyn |
570994-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce
|
Regon |
30461600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Jana Pawła II
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ostrołęka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
07410
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
297 652 122
|
Zamawiajacy fax |
297 604 569
|
Zamawiajacy email |
szpitalo@szpitalo.nazwa.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.ostroleka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.ostroleka.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce, Al. Jana Pawła II 120 A, 07-410 Ostrołęka
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup aparatów medycznych dla Poradni Położniczo-Ginekologicznej i Oddziału Urologicznego
|
Numer referencyjny |
MSS-TZP-ZPP-26-26/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatów medycznych dla Poradni Położniczo-Ginekologicznej i Oddziału Urologicznego.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ i umowy Zestawienie warunków/parametrów wymaganych, granicznych i ocenianych dla przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ i umowy Formularz cenowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia dla części 1 zamówienia na kwotę min. 150 000,00 zł brutto, dla części 2 zamówienia na kwotę min. 150 000 ,00 zł. brutto, dla części 3 zamówienia na kwotę min. 25 000,00 zł. brutto.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać: - dla części 1 zamówienia min. 1 dostawę aparatu do badań ultrasonograficznych na kwotę min. 150 000,00 zł. brutto,-dla części 2 zamówienia min. 1 dostawę aparatu do badań ultrasonograficznych na kwotę min. 150 000,00 zł. brutto, - dla części 3 zamówienia min. 1 dostawę kardiomonitorów na kwotę min. 25 000,00zł. brutto, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Do oferty każdy Wykonawca musi załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów:
1)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2)Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3)Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Do oferty każdy Wykonawca musi załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów:
1)Wykazu wg Załącznika nr 8 do SIWZ dostaw wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca musi wykazać: - dla części 1 zamówienia min. 1 dostawę aparatu do badań ultrasonograficznych na kwotę min. 150 000,00 zł. brutto,
- dla części 2 zamówienia min. 1 dostawę aparatu do badań ultrasonograficznych na kwotę min. 150 000,00 zł. brutto,
- dla części 3 zamówienia min. 1 dostawę kardiomonitorów na kwotę min. 25 000,00 zł. brutto.
2) potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia dla części 1 zamówienia na kwotę min. 150 000,00 zł. brutto, dla części 2 zamówienia na kwotę min. 150 000,00 zł. brutto, dla części 3 zamówienia na kwotę min. 25 000,00 zł. brutto.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Do oferty każdy Wykonawca musi załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 6 oraz art. 26 ust. 2f ustawy PZP:
1) Dla wyrobów medycznych: Dokumenty dopuszczenia do obrotu/użytkowania dla przedmiotu zamówienia, wymienione w ustawie o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876 ze zm.) – aktualne na dzień składania ofert.
Deklaracja zgodności lub certyfikaty CE oferowanych modeli i typów urządzeń - dotyczy wszystkich zaoferowanych i dostarczonych urządzeń medycznych.
Wpisy do rejestru wyrobów medycznych lub zgłoszenia/powiadomienia oferowanych modeli i typów urządzeń, jeśli są wymagane zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dn. 20 maja 2010r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 876 ze zm.) - dotyczy wszystkich zaoferowanych i dostarczonych urządzeń medycznych.
2) Dane techniczne, opisy oferowanego przedmiotu zamówienia itp.
2. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:
1) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ i umowy - Zestawienie warunków/parametrów wymaganych granicznych i ocenianych dla przedmiotu zamówienia
2) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ i umowy – Formularz cenowy
3) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz ofertowy.
4) Aktualne pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. Pełnomocnictwo powinno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić w przypadku:
1) zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT) w terminie wynikającym z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę;
2) zmian w nazwach lub adresach stron, zmian związanych z przekształceniem podmiotowym stron,
3) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonywanie przedmiotu umowy,
4) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę.
2. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony.
|
IV 4 4 data |
2017-08-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|