DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA POTRZEB URZĘDU MIEJSKIEGO W PUŁTUSKU W 2013 r.
Publication date | 2012-12-06 |
End date | 2012-12-14 10:00:00 |
Instytucja | Gmina Pułtusk |
Miejscowość | Pułtusk |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 494166 / 2012 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301900007 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Urzędu Miejskiego w Pułtusku, 06-100 Pułtusk materiałów biurowych w okresie od dnia zawarcia umowy do czasu wyczerpania wartości umowy jednak nie później niż do dnia 31 grudnia 2013 r. według asortymentu w ilościach określonych w załączonym formularzu cenowym - załącznik nr 7, stanowiącym integralną część SIWZ lub innych produktów równoważnych w/w zakresie. 2. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania opisane przez Zamawiającego (należy złożyć stosowne oświadczenie - załącznik nr 6). 3. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych (tzw. zamienniki). Przez równoważne Zamawiający rozumie produkty w pełni kompatybilne z urządzeniami w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne, oraz posiadające nie gorsze niż produkty oryginalne parametry w zakresie wydajności, niezawodności oraz jakości. Zamontowanie i używanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych nie może powodować utraty gwarancji producenta drukarki. 4. Oferowane materiały eksploatacyjne równoważne muszą być wytwarzane pod nadzorem zintegrowanego systemu zarządzania jakością, środowiskiem oraz BHP w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji komputerowych materiałów eksploatacyjnych zgodnych z wymogami norm ISO 9001:2008 w zakresie projektowania i produkcji biurowych materiałów eksploatacyjnych, 14001:2004 oraz PN-N 18001:2004 lub równoważnymi normami zharmonizowanymi światowymi/europejskimi. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego wymogu Zamawiający żąda dołączenia do oferty certyfikatów ISO 9001, ISO 14001 oraz PN-N 18001 lub równoważnymi normami zharmonizowanymi światowymi/europejskimi. 5. Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, tj. wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku bez śladów użytkowania, które przed końcowym zmontowaniem gotowego wyrobu przeszły testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelności, mikropęknięcia), w oryginalnych opakowaniach producenta z widoczny logo i symbolem produktu, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem, posiadające wymienione na nowe wszystkie komponenty wpływające bezpośrednio na jakość wydruku (m.in. wałek optyczny) i gwarantujące bezpieczeństwo użytkowania Wymagane oświadczenie Wykonawcy. 6. W celu potwierdzenia, że podstawowe parametry produktów równoważnych (wydajność) są równe lub przekraczają parametry odpowiadających im produktów oryginalnych, Zamawiający żąda dołączenia do oferty raportów z testów wydajności do każdego zaoferowanego produktu równoważnego. Zamawiający wymaga, aby testy wydajności prowadzone były w oparciu o międzynarodowe normy, tj. ISO 19752:2004 i ISO 19798:2006 (dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych i kolorowych), ISO 24711:2006 i ISO 24712:2006 (dla kartridży atramentowych) lub równoważne dokumenty wydane zgodnie z normami zharmonizowanymi światowymi/europejskimi- jeżeli Wykonawca zaoferuje tusze i tonery równoważne. 7. Zamawiający wymaga, aby produkty równoważne objęte były gwarancją co najmniej 2 lata od dnia dostarczenia produktu. 8. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku w stosunku do materiałów oryginalnych. Wymagana jest również pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera, tuszu, głowicy - jeśli sprzęt posiada takie możliwości. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element działający w ten sam sposób. 9. W przypadku awarii urządzenia drukującego, której przyczyną (według opinii autoryzowanego serwisu obsługującego urządzenia Zamawiającego) będzie użycie nieoryginalnego materiału eksploatacyjnego (zgodnie z ofertą Wykonawcy) Wykonawca zobowiązuje się do naprawy lub dokona wymiany sprzętu na nowy na swój koszt. Naprawa odbędzie się w autoryzowanym serwisie i nie będzie powodować utraty dalszej gwarancji. 10. Dostawa materiałów biurowych nastąpi na koszt Wykonawcy w ilościach określonych każdorazowo wg potrzeb zamawiającego. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości artykułów niż podane w formularzu cenowym w przypadku wykorzystania przez zamawiającego mniejszej ilości artykułów biurowych. Zmiana ilości nie może być powodem jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do zamawiającego. 12. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zużytych tonerów i ich unieszkodliwienia zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (j.t. Dz.U. z 2010 r. Nr 158, poz.1243 z późn. zm.). |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Pułtusk |
Ulica | ul. Rynek 41 |
Nr domu | 41 |
Miejscowosc | Pułtusk |
Kod poczt | 06-100 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 023 6920391 |
Fax | 023 6924296 |
Internet | www.pultusk.pl |
Regon | 13037790700000 |
E mail | um@pultusk.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Adres dyn zak | nie dotyczy |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2013 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku - zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Wiedza | Wykonawcy w tym względzie wykażą i udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej 3 dostawy, których przedmiotem była dostawa artykułów biurowych o wartości brutto nie mniejszej niż 60.000,00 każda. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać powinny informacje potwierdzające spełnianie warunku. Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku, zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi pisemne zobowiązanie i niezbędne dokumenty tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawo korzystania z ich wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. |
Potencjal | Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku - zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Zdolne | Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku - zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Sytuacja | Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku - zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Oswiadczenie potwierdzenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 7 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 3 | Tak |
Dok potw 4 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości artykułów niż podane w formularzu cenowym w przypadku wykorzystania przez zamawiającego mniejszej ilości artykułów biurowych. Zmiana ilości nie może być powodem jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do zamawiającego. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: a) zmiany terminu wykonania dostawy, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności, b) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, c) ceny, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT mającej wpływ na ceny, d) zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w lit. b)-c), o zakres tych zmian. e) Zmiany ilości asortymentu wskazanego w formularzu cenowym. |
Kryt cena | A |
Czy aukcja | Nie |
Spec www | www.bip.pultusk.pl |
Spec war | Urząd Miejski w Pułtusku ul. Rynek 41 06-100 Pułtusk |
Data skl | 14/12/2012 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Urząd Miejski w Pułtusku ul. Rynek 41 06-100 Pułtusk biuro podawcze |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | budzet gminy |
Czy uniewaznienie | Nie |