GuidZP400 |
7ea3453b-57e6-4650-b1ba-5210c488768b
|
Biuletyn |
578634-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
|
Regon |
670897379
|
Zamawiajacy adres ulica |
11 Listopada
|
Zamawiajacy adres numer domu |
37/59
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
483453103
|
Zamawiajacy fax |
483452002
|
Zamawiajacy email |
monika.hernik@ra.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
bip.mazowiecka.policja.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.mazowiecka.policja.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
KWP z s. w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, pok. 801
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa akumulatorów do pojazdów służbowych KWP z s. w Radomiu i jednostek jej podległych
|
Numer referencyjny |
56/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych (nie używanych, nie regenerowanych, wolnych od wad fizycznych, gatunku 1.) akumulatorów do pojazdów służbowych Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu i jednostek jej podległych.
|
Cpv glowny przedmiot |
31431000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
18
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Zamawiający uwzględniając dyspozycję art.
26 ust. 6 ustawy Pzp wskazuje, iż dla potwierdzenia spełnienia określonego warunku udziału w
postępowaniu skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych.
Realizując dyspozycję art. 26 ust. 1 i 2 ustawy Pzp i wzywając wykonawcę, który złożył ofertę
najwyżej ocenioną, do przedstawienia dokumentów zamawiający nie będzie żądać od takiego
wykonawcy dokumentów, w takim zakresie, w jakim je posiada lub może samodzielnie pozyskać.
Możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań
o udzielenie zamówienia publicznego w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z
Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. – o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 687) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. – o swobodzie działalności
gospodarczej (Dz.U. z 2015 r, poz. 584 ze zm.). Wykonawca mający siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu wskazanego powyżej
składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w
ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której
dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze
względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Przepis § 7 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie dokumentów stosuje się. W przypadku wątpliwości co
do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych
organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub
miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji
dotyczących tego dokumentu. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń
lub dokumentów wymienionych w § 2, § 5, §7 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów,
w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych
baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę
oświadczenia i dokumenty. Powyższy dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii
potwierdzonej formułą „za zgodność z oryginałem”.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego na dzień składania ofert:
Formularz ofertowy - (wzór stanowi
Załącznik nr 3 do SIWZ) - Wykaz asortymentowo – ilościowy (zał. nr 5 do SIWZ), - W przypadku udzielenia
pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza.
PONADTO: - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie
internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności dotej samej grupy kapitałowej, o której
mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może
przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 2
do SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Proponowane zmiany umowy, które mogą być wprowadzone na etapie jej realizacji:
a) Dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia WYKONAWCY przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego;
b) Dopuszczalna jest zmiana w zakresie producenta/producentów akumulatora wskazanego w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu parametrów technicznych nie gorszych oraz cen jednostkowych nie wyższych niż wskazane w załączniku nr 1 do umowy;
c) Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych WYKONAWCY bez zmian samego WYKONAWCY (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy);
d) Dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez ZAMAWIAJĄCEGO kwoty przeznaczonej na jej realizację jednak nie dłużej niż o 6 miesięcy;
e) Strony dopuszczają waloryzację cen jednostkowych brutto w PLN o których mowa w § 2 ust. 1 projektu umowy w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez WYKONAWCĘ.
|
IV 4 4 data |
2017-09-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|