GuidZP400 |
418e7cb4-af34-48f4-bf7c-ae869fb87d90
|
Biuletyn |
581598-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
43101894000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Kraśnicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
100
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20718
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
815 374 655
|
Zamawiajacy fax |
815 374 624
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpital.lublin.pl
|
Adres strony url |
http://szpital.lublin.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://szpital.lublin.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://szpital.lublin.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w wersji pisemnej, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ; 20-718 Lublin, al. Kraśnicka 100 Blok H pok. 104
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego dla potrzeb Oddziałów Szpitala z możliwością składania ofert częściowych
|
Numer referencyjny |
WSS SP ZOZ DZP 382/ 52/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu medycznego dla potrzeb Oddziałów Szpitala z możliwością składania ofert częściowych. Opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy podział zamówienia na części zawarty jest w formularzach cenowych - załączniku nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
5. W przypadku zmiany w trakcie realizacji umowy:
1) stawek podatku od towarów i usług, lub
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę albo wysokości min. Stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 .10.2002r. minimalnym wynagrodzeniu za pracę , lub
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Sprzedawcę, ceny jednostkowe określone w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej umowy ulegną zmianie na zasadach określonych w poniższych ustępach
|
IV 4 4 data |
2017-09-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|