Pogwarancyjne wsparcie techniczne wraz z nadzorem autorskim i aktualizacją oprogramowania RIS Chazon, ExPACS, Exhibeon, Roboclick produkcji firmy Pixel Technology

Publication date 2017-08-31
End date 2017-09-08 00:00:00
Instytucja Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581480-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 722670004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pogwarancyjne wsparcie techniczne wraz z nadzorem autorskim i aktualizacją oprogramowania RIS Chazon, ExPACS, Exhibeon, Roboclick produkcji firmy Pixel Technology.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Świadczenie usługi pogwarancyjnej wsparcia technicznego wraz z nadzorem autorskim i aktualizacją oprogramowania RIS Chazon, ExPACS, Exhibeon, Roboclik produkcji firmy Pixel Technology (systemów zarządzania i archiwizacji obrazami RTG, TK).
2) W skład systemów wchodzą:
a. Oprogramowanie Serwer Archiwizacji ExPACS,
b. Oprogramowanie Serwer Dystrybucji Obrazów Exhibeon,
c. Exhibeon oprogramowanie Lekarskich Stacji Diagnostycznych,
d. System Radiologiczny klasy RIS - Chazon.
3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a. Pogwarancyjne wsparcie techniczne systemów PACS/RIS/Dystrybucja Obrazów/Roboclick,
b. Nadzór Autorski dla systemów PACS/RIS/Dystrybucja,
c. Aktualizacja oprogramowania systemu RIS-CHAZON,
d. Aktualizacja oprogramowania serwera ExPACS,
e. Aktualizacja oprogramowania Serwera Dystrybucji Badań,
f. Aktualizacja oprogramowania diagnostycznego Exhibeon,
g. Aktualizacja oprogramowania Roboclick,
h. Przedłużenie wsparcia dla obsługi integracji HL7 (od strony systemów PACS i RIS).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c3f2d700-c7c7-46b8-9a4a-ca1b883e54a1
Biuletyn 581480-N-2017
Zamawiajacy nazwa Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem
Regon 630863147
Zamawiajacy adres ulica ul. Krysiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 7/8
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-825
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon +48618506200
Zamawiajacy fax +48618529806
Zamawiajacy email zampub@szoz.pl
Adres strony url www.szoz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.szoz.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szoz.pl
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kanceria pokój nr: D-11, ul. Krysiewicza 7/8, Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Pogwarancyjne wsparcie techniczne wraz z nadzorem autorskim i aktualizacją oprogramowania RIS Chazon, ExPACS, Exhibeon, Roboclick produkcji firmy Pixel Technology
Numer referencyjny ADZP-381-31/17
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest pogwarancyjne wsparcie techniczne wraz z nadzorem autorskim i aktualizacją oprogramowania RIS Chazon, ExPACS, Exhibeon, Roboclick produkcji firmy Pixel Technology. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Świadczenie usługi pogwarancyjnej wsparcia technicznego wraz z nadzorem autorskim i aktualizacją oprogramowania RIS Chazon, ExPACS, Exhibeon, Roboclik produkcji firmy Pixel Technology (systemów zarządzania i archiwizacji obrazami RTG, TK). 2) W skład systemów wchodzą: a. Oprogramowanie Serwer Archiwizacji ExPACS, b. Oprogramowanie Serwer Dystrybucji Obrazów Exhibeon, c. Exhibeon oprogramowanie Lekarskich Stacji Diagnostycznych, d. System Radiologiczny klasy RIS - Chazon. 3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a. Pogwarancyjne wsparcie techniczne systemów PACS/RIS/Dystrybucja Obrazów/Roboclick, b. Nadzór Autorski dla systemów PACS/RIS/Dystrybucja, c. Aktualizacja oprogramowania systemu RIS-CHAZON, d. Aktualizacja oprogramowania serwera ExPACS, e. Aktualizacja oprogramowania Serwera Dystrybucji Badań, f. Aktualizacja oprogramowania diagnostycznego Exhibeon, g. Aktualizacja oprogramowania Roboclick, h. Przedłużenie wsparcia dla obsługi integracji HL7 (od strony systemów PACS i RIS).
Cpv glowny przedmiot 72267000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Informacje na temat katalogow II.8) 36 miesięcy od daty zawarcia umowy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo - W przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy nie jest wpisana do właściwego rejestru jako osoba upoważniona do reprezentacji, musi przedstawić pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania i zaciągania zobowiązań finansowych. 3. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp:
Aukcja elektroniczna 1
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona www.start.logintrade.net
Elementy aukcji elektronicznej W toku aukcji elektronicznej (dla każdego zadania) ocena ofert dokonana zostanie w oparciu o kryterium: a) cena (brutto) (waga - 60%, maksymalna ilość punktów – 60) – podlega licytacji, b) czas usunięcia błędu typu „krytyczny” (waga - 20%, maksymalna ilość punktów – 20) – nie podlega licytacji, c) czas usunięcia błędu typu „uciążliwy” (waga - 20%, maksymalna ilość punktów – 20) – nie podlega licytacji,
Informaje udostepnione wykonawcom W toku aukcji elektronicznej na bieżąco przekazywana jest każdemu Wykonawcy informacja o pozycji złożonej przez niego oferty i otrzymanej punktacji oraz o punktacji najkorzystniejszej oferty. Do momentu zamknięcia aukcji elektronicznej nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców.
Informaje przebiegu aukcji 1. W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej, umożliwiającego wprowadzenie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji. 2. Postąpienia, pod rygorem nieważności, składa się opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Warunki do licytacji 650,00 zł
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego 1. Wykonawcy zaproszeni do aukcji elektronicznej powinni spełniać następujące wymaganie techniczne: a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe: - dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9 - dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11 - dla Windows 8: Internet Explorer 11 - dla Windows 10: Internet Explorer 11 b) Pozostałe wymagania techniczne: - dostęp do sieci internet - obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax - włączona obsługa JavaScript - zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s - zainstalowany Acrobat Reader - zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy 2. Wykonawcy zaproszeni do aukcji elektronicznej powinni posiadać kwalifikowany certyfikat podpisu elektronicznego wystawiony zgodnie z przepisami prawa, a także współpracujące z komputerem opisanym w w/w punkcie urządzenie umożliwiające złożenie takiego podpisu.
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja Wykonawcy zaproszeni do aukcji elektronicznej powinni posiadać kwalifikowany certyfikat podpisu elektronicznego wystawiony zgodnie z przepisami prawa, a także współpracujące z komputerem opisanym w w/w punkcie urządzenie umożliwiające złożenie takiego podpisu.
IV aukcja jednoetapowa 1
IV aukcja jednoetapowa czas 30 minut
Warunki zamkniecia aukcji 1. Zamknięcie aukcji elektronicznej następuje: a) w terminie określonym w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej; b) jeżeli w ustalonym terminie nie zostaną zgłoszone nowe postąpienia; c) po zakończeniu ostatniego, ustalonego etapu. 2. Zamawiający po zamknięciu aukcji wybiera najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria oceny ofert wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu, z uwzględnieniem wyników aukcji elektronicznej.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z § 10 wzoru umowy – załącznik nr 2 do SIWZ
IV 4 4 data 2017-09-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)