Wyposażenie stałe i wyposażenie do pracowni cytostatycznej dla potrzeb Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu .

Publication date 2017-08-31
End date 2017-09-08 00:00:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
Miejscowość Wałbrzych
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581523-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Pakiet nr 1 – Stelaż jezdny do worków na odpady komunalne i skażone o pojemności 120 l., Wózek regałowy dwusegmentowy.
Pakiet nr 2 – Regał składający się z 5-ciu koszy, na kołach.
Pakiet nr 3 – Chłodziarka do przechowywania leków – 10 szuflad.
Pakiet nr 4 – Chłodziarka do przechowywania leków – 7-10 półek typu ruszt.
Pakiet nr 5 – Dygestorium stołowe, stolik pod dygestorium.
Pakiet nr 6 – Kuwety laboratoryjne
Pakiet nr 7 – Drukarka do etykiet
Pakiet nr 8 – Pojemnik przeznaczony na odpady niebezpieczne.
Pakiet nr 9 – Zestaw ratunkowy do miejsc rozlania cutostatyku.
Pakiet nr 10 – Etykiety do drukarki zebra gk420d.
Pakiet nr 11 – Rurka do pobierania leku z ampułki, filtr injekcyjny o porach 0,2um, Igła do bezpiecznego pobierania i rozpuszczania leków.
Pakiet nr 12 – Aqua pro injectione podwójny worek x 100ml, 0,9% Natrium chloratum podwójny worek x 100 ml, 250 ml, 500 ml i 1000 ml, 5% Glucosum podwójny worek x 250 ml, 500 ml i 1000 ml.
Pakiet nr 13 – Mata absorpcyjna, Komplet zabiegowy zwykły.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7ce933b9-a3b3-431a-b8f1-736a612b07cc
Biuletyn 581523-N-2017
Zamawiajacy nazwa Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
Regon 89004744600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sokołowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Wałbrzych
Zamawiajacy kod pocztowy 58309
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 746 489 742
Zamawiajacy fax 746 489 746
Zamawiajacy email szpitalsokolowski@zdrowie.walbrzych.pl
Adres strony url www.zdrowie.walbrzych.pl/bip
Adres strony internetowej narzedzia www.zdrowie.walbrzych.pl/bip
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zdrowie.walbrzych.pl/bip
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zdrowie.walbrzych/bip
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego: ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie stałe i wyposażenie do pracowni cytostatycznej dla potrzeb Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu .
Numer referencyjny Zp/59/PN-54/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 13
Okreslenie przedmiotu Pakiet nr 1 – Stelaż jezdny do worków na odpady komunalne i skażone o pojemności 120 l., Wózek regałowy dwusegmentowy. Pakiet nr 2 – Regał składający się z 5-ciu koszy, na kołach. Pakiet nr 3 – Chłodziarka do przechowywania leków – 10 szuflad. Pakiet nr 4 – Chłodziarka do przechowywania leków – 7-10 półek typu ruszt. Pakiet nr 5 – Dygestorium stołowe, stolik pod dygestorium. Pakiet nr 6 – Kuwety laboratoryjne Pakiet nr 7 – Drukarka do etykiet Pakiet nr 8 – Pojemnik przeznaczony na odpady niebezpieczne. Pakiet nr 9 – Zestaw ratunkowy do miejsc rozlania cutostatyku. Pakiet nr 10 – Etykiety do drukarki zebra gk420d. Pakiet nr 11 – Rurka do pobierania leku z ampułki, filtr injekcyjny o porach 0,2um, Igła do bezpiecznego pobierania i rozpuszczania leków. Pakiet nr 12 – Aqua pro injectione podwójny worek x 100ml, 0,9% Natrium chloratum podwójny worek x 100 ml, 250 ml, 500 ml i 1000 ml, 5% Glucosum podwójny worek x 250 ml, 500 ml i 1000 ml. Pakiet nr 13 – Mata absorpcyjna, Komplet zabiegowy zwykły.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania może zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. : 1) posiadanie odpisu z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; 2) posiadanie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków – na podstawie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) posiadanie zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - na podstawie zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotnie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania może zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. : 1)posiadanie zdolności zawodowych w zakresie świadczenia dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia: na podstawie wykazu wykonanych dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające uch należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej dwóch dostawy w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na kwotę minimum: dla pakietów 1-5 – 2 000,00 zł. oraz dla pakietów 6-13 – 300,00 zł. każda z dostaw.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotnie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wykaz dostaw wykonanych dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej dwóch dostawy w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na kwotę minimum: dla pakietów 1-5 – 2 000,00 zł. oraz dla pakietów 6-13 – 300,00 zł. każda z dostaw.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876, 1918, Dz.U.z 2016r. poz. 542). Opisy, fotografie (katalogi) przedmiotu zamówienia w języku polskim- z dokładnym wskazaniem, którego pakietu dotyczy dany opis, fotografia (katalog).Opisy, fotografie (katalogi) mają odzwierciedlać opis przedmiotu zamówienia zgodnego z załącznikiem nr 1 do SIWZ. W przypadku braku możliwości jednoznacznej oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania z załącznika nr 1 do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania próbki którejkolwiek pozycji z pakietu budzącej wątpliwość – dotyczy pakietów od 8 do 13.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2017-09-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)