Usługa asysty technicznej i konserwacji przy eksploatacji oprogramowania

Publication date 2017-08-31
End date 2017-09-08 00:00:00
Instytucja Politechnika Opolska
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581485-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 722500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi asysty technicznej i konserwacji przy eksploatacji Oprogramowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, przy czym punkty 1-2 obejmują zamówienie gwarantowane oraz punkty 3-4 stanowią zamówienie opcjonalne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 61662345-ab87-4ec2-9f5b-840a294e701c
Biuletyn 581485-N-2017
Zamawiajacy nazwa Politechnika Opolska
Regon 00000173200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Prószkowska
Zamawiajacy adres numer domu 76
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-758
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 4498178 , 77 4498177
Zamawiajacy fax 77 4498180
Zamawiajacy email r.piorkowska@po.opole.pl, zamowienia@po.opole.pl
Adres strony url www.po.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny UCZELNIA PUBLICZNA
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.po.opole.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.po.opole.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny FORMA PISEMNA
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Opolska Sekcja Zamówień Publicznych ul. Prószkowska 76, 45 - 758 Opole,budynek 5 pok. nr 3
Nazwa nadana zamowieniu Usługa asysty technicznej i konserwacji przy eksploatacji oprogramowania
Numer referencyjny ZP/U/42/2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi asysty technicznej i konserwacji przy eksploatacji Oprogramowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, przy czym punkty 1-2 obejmują zamówienie gwarantowane oraz punkty 3-4 stanowią zamówienie opcjonalne.
Cpv glowny przedmiot 72250000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, oprócz „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy”, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 3 do SIWZ)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania sytuacji ekonomicznej lub finansowej musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (polisa OC) tj. w zakresie usług informatycznych na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000,00 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej lub zawodowej musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. usługi asysty technicznej i konserwacji dla oprogramowania opartego o bazę danych Oracle, których wartość wyniosła min. 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) brutto dla każdej usługi oddzielnie oraz potwierdzą dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy PZP Zamawiający żąda dostarczenia przez Wykonawcę: Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ), w przypadku jeżeli Wykonawca nie dostarczy Zamawiającemu tegoż oświadczania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22. ust. 1b. pkt 2 ustawy, tj.: sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający żąda dostarczenia przez Wykonawcę: dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (polisa OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. 2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22. ust. 1b. pkt 3) ustawy, tj.: zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda dostarczenia przez Wykonawcę: 1.1. Wykazu usług - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz usług lub dowody potwierdzające czy usługi zostały wykonane należycie budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonywane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. W przypadku wartości usług wyrażonych w innej walucie niż PLN, Zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia zawarcia umowy na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej: http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx
Inne dokumenty niewymienione 1.W sytuacji, w której Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu oceny przez Zamawiającego czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1.1. Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 1.2. Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 1.3. Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 1.4. Czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu doty¬czących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, któ¬rych wskazane zdolności dotyczą; 1.5. Ponadto zgodnie z art. 36b. ust. 1a. ustawy Wykonawca podaje nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację usługi. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usługi. 2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu (o którym mowa w pkt. 5.1. niniejszego rozdziału), na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1., w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia,warunków płatności, terminu usunięcia awarii, błędów i usterk, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2)oświadczenia wymienione w pkt VI. 1-2 SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ; 3)pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy); 4)pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii - w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych); 5)dowód zabezpieczenia oferty wadium; 6) zaakceptowany Opis przedmiotu zamówienia ( OPZ) - załącznik nr 1 do SIWZ
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
IV 4 4 data 2017-09-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)