DOSTAWA MASZYN DRUKARSKICH I POLIGRAFICZNYCH ORAZ SPRZĘTU POLIGRAFICZNEGO – LAMINATOR ROLOWY

Publication date 2017-08-31
End date 2017-09-08 00:00:00
Instytucja 2 Regionalna Baza Logistyczna w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580338-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 429000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn drukarskich i poligraficznych oraz sprzętu poligraficznego – laminator rolowy z podziałem na 7 części (zadań), z zastosowaniem prawa opcji w zakresie zadań nr 1 i 4, w pozostałych zadaniach Zamawiający nie przewiduje prawa opcji.
2. Wymogi, ilości oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.2rblog.wp.mil.pl
3. Zamawiający przewiduje prawo opcji w zakresie zadań 1 i 4.
Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający na pewno zakupi ilość gwarantowana, natomiast ilości opcjonalne zostaną określone przez Zamawiającego przez zawarciem umowy. Wykorzystanie prawa opcji określono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.
4. Wykonawca po instalacji urządzenia, na swój koszt, udzieli instruktażu z obsługi i użytkowania urządzenia w siedzibie użytkowników. Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia Zamawiający określił. W załączniku nr 1 i 5 do SIWZ . – dotyczy zadania nr 1,6 i 7.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 30b2ece1-7c0e-451e-a854-87beffbcbf4f
Biuletyn 580338-N-2017
Zamawiajacy nazwa 2 Regionalna Baza Logistyczna w Warszawie
Regon 142665904
Zamawiajacy adres ulica ul. Marsa
Zamawiajacy adres numer domu 110
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04-470
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261815214
Zamawiajacy fax 261815093
Zamawiajacy email 2rblog.zampub@ron.mil.pl
Adres strony url www.2rblog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Skarb Państwa, Jednostka Budżetowa - podsektor Rządowy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.2rblog.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.2rblog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Koresopndencyjnie pod adres
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 2.RbLog, 04-470 Warszawa, ul. Marsa 110
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MASZYN DRUKARSKICH I POLIGRAFICZNYCH ORAZ SPRZĘTU POLIGRAFICZNEGO – LAMINATOR ROLOWY
Numer referencyjny D/134/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn drukarskich i poligraficznych oraz sprzętu poligraficznego – laminator rolowy z podziałem na 7 części (zadań), z zastosowaniem prawa opcji w zakresie zadań nr 1 i 4, w pozostałych zadaniach Zamawiający nie przewiduje prawa opcji. 2. Wymogi, ilości oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.2rblog.wp.mil.pl 3. Zamawiający przewiduje prawo opcji w zakresie zadań 1 i 4. Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający na pewno zakupi ilość gwarantowana, natomiast ilości opcjonalne zostaną określone przez Zamawiającego przez zawarciem umowy. Wykorzystanie prawa opcji określono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wykonawca po instalacji urządzenia, na swój koszt, udzieli instruktażu z obsługi i użytkowania urządzenia w siedzibie użytkowników. Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia Zamawiający określił. W załączniku nr 1 i 5 do SIWZ . – dotyczy zadania nr 1,6 i 7.
Cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-11-30T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminach: Zadania nr 1- 7: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej – ilość dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do dnia 30.11.2017 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia. 2. Informacja w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający w dniu zamieszczenia informacji z otwarcia ofert udostępni wzór Informacji w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej stanowiący – załącznik nr 4 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Karty katalogowe oferowanego przedmiotu zamówienia wskazujące spełnienie wymaganych parametrów. – w zakresie zadań 1-6.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zastrzega się możliwość dokonania zmian treści umowy w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania umowy – gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub użytkownika końcowego, 2) przedłużenia terminu wykonania umowy, o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym, w przypadku, gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 3) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami; 4) innych istotnych postanowień umowy - gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego, 5) zmiana określonego producenta, typu i modeli przedmiotu umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana w § 2 umowy nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w załączniku do umowy. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 3. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego.
IV 4 4 data 2017-09-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dalej „Zabezpieczenie”), na pokrycie roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy – dotyczy zadania nr 7. 2. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 2 % ceny brutto podanej w ofercie. 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed podpisaniem umowy.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)