GuidZP400 |
30b2ece1-7c0e-451e-a854-87beffbcbf4f
|
Biuletyn |
580338-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
2 Regionalna Baza Logistyczna w Warszawie
|
Regon |
142665904
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Marsa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
110
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
04-470
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261815214
|
Zamawiajacy fax |
261815093
|
Zamawiajacy email |
2rblog.zampub@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.2rblog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Skarb Państwa, Jednostka Budżetowa - podsektor Rządowy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.2rblog.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.2rblog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Koresopndencyjnie pod adres
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
2.RbLog, 04-470 Warszawa, ul. Marsa 110
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA MASZYN DRUKARSKICH I POLIGRAFICZNYCH ORAZ SPRZĘTU POLIGRAFICZNEGO – LAMINATOR ROLOWY
|
Numer referencyjny |
D/134/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn drukarskich i poligraficznych oraz sprzętu poligraficznego – laminator rolowy z podziałem na 7 części (zadań), z zastosowaniem prawa opcji w zakresie zadań nr 1 i 4, w pozostałych zadaniach Zamawiający nie przewiduje prawa opcji.
2. Wymogi, ilości oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.2rblog.wp.mil.pl
3. Zamawiający przewiduje prawo opcji w zakresie zadań 1 i 4.
Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający na pewno zakupi ilość gwarantowana, natomiast ilości opcjonalne zostaną określone przez Zamawiającego przez zawarciem umowy. Wykorzystanie prawa opcji określono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.
4. Wykonawca po instalacji urządzenia, na swój koszt, udzieli instruktażu z obsługi i użytkowania urządzenia w siedzibie użytkowników. Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia Zamawiający określił. W załączniku nr 1 i 5 do SIWZ . – dotyczy zadania nr 1,6 i 7.
|
Cpv glowny przedmiot |
42900000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-11-30T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminach:
Zadania nr 1- 7:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej – ilość dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do dnia 30.11.2017 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia.
2. Informacja w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zamawiający w dniu zamieszczenia informacji z otwarcia ofert udostępni wzór Informacji w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej stanowiący – załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1. Karty katalogowe oferowanego przedmiotu zamówienia wskazujące spełnienie wymaganych parametrów. – w zakresie zadań 1-6.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zastrzega się możliwość dokonania zmian treści umowy w zakresie:
1) zmiany terminu wykonania umowy – gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub użytkownika końcowego,
2) przedłużenia terminu wykonania umowy, o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym, w przypadku, gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
3) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami;
4) innych istotnych postanowień umowy - gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego,
5) zmiana określonego producenta, typu i modeli przedmiotu umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana w § 2 umowy nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w załączniku do umowy.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
3. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2017-09-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dalej „Zabezpieczenie”), na pokrycie roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy – dotyczy zadania nr 7.
2. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 2 % ceny brutto podanej w ofercie.
3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed podpisaniem umowy.
|