Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego urządzenia Fujitsu Ethernus DX90

Publication date 2017-09-01
End date 2017-09-11 00:00:00
Instytucja Prokuratura Krajowa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582579-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302331325
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Nazwa zamówienia: Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego urządzenia Fujitsu Ethernus DX90.
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Rozbudowa przestrzeni dyskowej posiadanego przez Zamawiającego zasobu dyskowego Fujitsu Ethernus DX90 S2 Fujitsu ET DX8090 S2 DriveEncl. 3.5 IO Mod. x2– zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do Umowy (załącznik nr 1 do SIWZ).
9. Ilekroć w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne.
10. Przez produkt równoważny dla wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia rozumie się taki, który posiada lub realizuje te same funkcje/ funkcjonalności jak produkt określony za pomocą wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę oraz jego zastosowanie nie wymaga żadnych dodatkowych nakładów (finansowych, programistycznych, sprzętowych) związanych z dostosowaniem infrastruktury Zamawiającego określonej w Opisie przedmiotu zamówienia.
11. Przez normę jakościową równoważną rozumie się taką, która potwierdza, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z równoważnymi normami jakościowymi odwołującymi się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich lub potwierdza odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ecb8221e-d6b6-4b8d-9a4e-43dcbc5e3b2c
Biuletyn 582579-N-2017
Zamawiajacy nazwa Prokuratura Krajowa
Regon 363918998
Zamawiajacy adres ulica ul. Rakowiecka
Zamawiajacy adres numer domu 26/30
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-528
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 12 51 390
Zamawiajacy fax 22 12 51 313
Zamawiajacy email Marcin.Duchnowicz@pk.gov.pl
Adres strony url www.pk.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pk.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny zgodnie z zapisami SIWZ, rozdział X
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Prokuratura Krajowa, ul. Rakowiecka 26/30, 02528 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego urządzenia Fujitsu Ethernus DX90
Numer referencyjny PK XF 261.24.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Nazwa zamówienia: Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego urządzenia Fujitsu Ethernus DX90. 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Rozbudowa przestrzeni dyskowej posiadanego przez Zamawiającego zasobu dyskowego Fujitsu Ethernus DX90 S2 Fujitsu ET DX8090 S2 DriveEncl. 3.5 IO Mod. x2– zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do Umowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 9. Ilekroć w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne. 10. Przez produkt równoważny dla wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia rozumie się taki, który posiada lub realizuje te same funkcje/ funkcjonalności jak produkt określony za pomocą wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę oraz jego zastosowanie nie wymaga żadnych dodatkowych nakładów (finansowych, programistycznych, sprzętowych) związanych z dostosowaniem infrastruktury Zamawiającego określonej w Opisie przedmiotu zamówienia. 11. Przez normę jakościową równoważną rozumie się taką, która potwierdza, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z równoważnymi normami jakościowymi odwołującymi się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich lub potwierdza odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości.
Cpv glowny przedmiot 30233132-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen • odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Inne dokumenty niewymienione Rozdział V SIWZ: 17. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 16, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 18. Dokument, o którym mowa w pkt 17, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 19. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 17, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 18 stosuje się. 21. Wykonawca, o którym mowa w pkt 15, zobowiązany jest przedłożyć – na wezwanie zamawiającego - oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 16, dotyczące podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 11. Rozdział IX SIWZ: 13. Do oferty muszą być załączone oświadczenia, których wzory stanowią Załączniki nr 4 i 5 do SIWZ oraz Specyfikacja techniczna urządzenia stanowiąca jednocześnie opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ). Specyfikacja techniczna sprzętu jest niezbędnym elementem oferty. Jej niezłożenie wraz z ofertą skutkować będzie odrzuceniem oferty przez Zamawiającego na zasadach określonych w art. 89 ustawy. 14. Oferta powinna być złożona na Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 15. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takiej sytuacji ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawca składa w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Rozdział XIII SIWZ: 3. W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców - oryginał dokumentu lub kopia (odpis) poświadczona(-y) notarialnie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru WYKONAWCY. 2. Istotne zmiany postanowień Umowy mogą dotyczyć Przedmiotu Umowy w przypadku: 1) zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez WYKONAWCĘ Sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli WYKONAWCA pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia Umowy oraz pod warunkiem, że cena przedmiotu Umowy o nowych parametrach technicznych nie ulegnie zmianie, a nadto oferowany Sprzęt będzie posiadał parametry nie niższe niż parametry techniczne i funkcjonalności wskazane w OPZ oraz będzie kompatybilny ze Sprzętem (urządzeniem, elementem) ZAMAWIAJĄCEGO w zakresie wskazanym w SIWZ; Nadto WYKONAWCA przedstawi na piśmie propozycje istotnych zmian w zakresie specyfikacji technicznej i funkcjonalnej w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej Przedmiotu Umowy zaoferowanego przez niego w ofercie; 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, 3) konieczności zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia obiektywnych przeszkód technicznych lub innych okoliczności i zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu i których nie mogły przewidzieć w chwili zawierania Umowy, 3. Zmiana miejsca dostawy, użytkowania na terenie m. st. Warszawy, wykonywania świadczeń gwarancyjnych nie wymaga zmiany Umowy, do ich skuteczności wystarczy zachowanie formy pisemnej oraz powiadomienie drugiej STRONY, w sposób określony w § 5 ust. 4. 5. STRONY postanawiają, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – Wynagrodzenie przewidziane niniejszą Umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do wynagrodzenia brutto, objętego fakturami wystawionymi po dniu wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług.
IV 4 4 data 2017-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)