Dostawa sprzętu komputerowego II

Publication date 2017-09-01
End date 2017-09-11 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
Miejscowość Oława
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582562-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 300000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu biurowego, materiałów eksploatacyjnych, znak sprawy ZOZ/DZP/PN/17/17
2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 11 zadań:
Zadanie nr 1 – Komputery
Zadanie nr 2 - Monitory
Zadanie nr 3 – Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne
Zadanie nr 4 – Przełącznik sieciowy
Zadanie nr 5 - Kompresor
Zadanie nr 6 – Nośniki optyczne
Zadanie nr 7 – Duplikator Rimage z komputerem sterującym
Zadanie nr 8 – Monitory do czytników RTG
Zadanie nr 9 – Okablowanie sieciowe
Zadanie nr 10 - Projektor
Zadanie nr 11 – Komputer przenośny

3. Ilości, charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiących załączniki nr 9 oraz Załącznikach nr 1, 2, 5 i 5 a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
4. W zakresie Zadania nr 6 Zamawiający, sukcesywnie w miarę występujących potrzeb będzie każdorazowo ustalał wielkość zamówienia (rodzaj i ilość artykułów, które należy dostarczyć).
Ilości przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 6 zawarte w Załączniku nr 9, są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania do 40% przedmiotu zamówienia będącego treścią niniejszej umowy przed bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
6. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych, zostały określone cechy równoważności ( w Załączniku nr 2 do SIWZ). Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia co najmniej równy pod względem opisanych cech technicznych i jakościowych. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego oraz wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez podanie informacji – w Załączniku nr 2 - o spełnieniu cech wskazanych przez zamawiającego jako równoważne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9bd7c081-c877-497a-8121-80ae385bcdc4
Biuletyn 582562-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
Regon 00030681600000
Zamawiajacy adres ulica K. K. Baczyńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Oława
Zamawiajacy kod pocztowy 55-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713011300
Zamawiajacy fax 713011312
Zamawiajacy email m.zaplotna@zozolawa.wroc.pl
Adres strony url www.zozolawa.wroc.pl
Adres strony internetowej http://www.zozolawa.wroc.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=61&Itemid=29
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zozolawa.wroc.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=61&Itemid=29
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zozolawa.wroc.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=61&Itemid=29
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie, ul. Baczyńskiego 1, 55-200 Oława
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego II
Numer referencyjny ZOZ/DZP/PN/17/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu biurowego, materiałów eksploatacyjnych, znak sprawy ZOZ/DZP/PN/17/17 2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 11 zadań: Zadanie nr 1 – Komputery Zadanie nr 2 - Monitory Zadanie nr 3 – Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne Zadanie nr 4 – Przełącznik sieciowy Zadanie nr 5 - Kompresor Zadanie nr 6 – Nośniki optyczne Zadanie nr 7 – Duplikator Rimage z komputerem sterującym Zadanie nr 8 – Monitory do czytników RTG Zadanie nr 9 – Okablowanie sieciowe Zadanie nr 10 - Projektor Zadanie nr 11 – Komputer przenośny 3. Ilości, charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiących załączniki nr 9 oraz Załącznikach nr 1, 2, 5 i 5 a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 4. W zakresie Zadania nr 6 Zamawiający, sukcesywnie w miarę występujących potrzeb będzie każdorazowo ustalał wielkość zamówienia (rodzaj i ilość artykułów, które należy dostarczyć). Ilości przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 6 zawarte w Załączniku nr 9, są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania do 40% przedmiotu zamówienia będącego treścią niniejszej umowy przed bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 6. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych, zostały określone cechy równoważności ( w Załączniku nr 2 do SIWZ). Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia co najmniej równy pod względem opisanych cech technicznych i jakościowych. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego oraz wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez podanie informacji – w Załączniku nr 2 - o spełnieniu cech wskazanych przez zamawiającego jako równoważne.
Cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Zamawiający wymaga dostarczenie tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu -
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Oświadczenie o spełnieniu wymogów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 W przypadku wątpliwości co do spełnienia przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia ( Załącznik nr 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania wykonawcy do złożenia folderów/ulotek informacyjnych/ katalogów wydanych przez producenta oferowanych produktów, potwierdzających ich właściwości i przeznaczenie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w Załączniku nr 2 i 9 do SIWZ 2) Foldery/ulotki informacyjne wydane przez producenta oferowanych produktów, potwierdzające parametry, właściwości i przeznaczenie zaoferowanego produktu zgodnie z żądaniami Zamawiającego, określonymi w specyfikacji asortymentowo cenowej oraz opisie przedmiotu zamówienia - Załączniku Nr 2, 9 wraz z umieszczoną przez wykonawcę na tych dokumentach adnotacją określającą zadanie i pozycję w zadaniu, której dotyczy przedstawiony dokument. Dotyczy Zadania nr 3 i 7. 3) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada ważne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wystawione zgodnie z przepisami prawa na terenie RP - załącznik Nr 8;
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: a) zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy. b) zmiany stawki podatku VAT, wówczas zmianie ulega kwota podatku VAT oraz cena brutto, a cena netto pozostaje bez zmian; W zakresie Zadania nr 6 również: a) numeru katalogowego produktu, b) sposobu konfekcjonowania, c) liczby opakowań, d) dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową w przypadku, gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta lub wycofanie produktu z obrotu, e) w przypadku obniżki cen Wykonawcy lub zastosowania promocyjnej obniżki cen, Zamawiający zastrzega sobie prawa zakupu przedmiotu zamówienia objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych, f) zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy. g) nie zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie określonym w § 7ust.1, Zamawiający może przedłużyć okres realizacji przedmiotu zamówienia do 6 miesięcy.
IV 4 4 data 2017-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)