Zakup zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń wielofunkcyjnych
Publication date | 2012-12-06 |
End date | 2012-12-14 10:00:00 |
Instytucja | Powiat Głogowski |
Miejscowość | Głogów |
Województwo | dolnośląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 494962 / 2012 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 302133008, 302321108, 302131006 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, zainstalowanie oraz serwisowanie sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych, w podziale na niżej wymienione części zamówienia: Nr Nazwa Wyszczególnienie 1 Zakup sprzętu komputerowego oraz urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa - Komputer stacjonarny - 2 szt, - Monitor - 1 szt, - urządzenie wielofunkcyjne A4 - 1 szt, - dodatkowe licencje oprogramowania - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2A 2 Zakup komputera przenośnego na potrzeby obsługi osób niepełnosprawnych - klientów Pełnomocnika ds. Osób Niepełnosprawnych - komputer przenośny - 1 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2B 3 Zakup urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby obsługi osób niepełnosprawnych przez Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności - urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2C 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu o takich samych lub lepszych parametrach, aniżeli wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna sprzętu). 4. Dostawa obejmuje dostarczenie sprzętu na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. 5. Wykonawca zapewni nieodpłatny serwis wraz z kosztami dojazdu w okresie udzielonej gwarancji. 6. W przypadku stwierdzenia wad towaru Zamawiający niezwłocznie poinformuje o tych wadach Wykonawcę, który naprawi, względnie wymieni i dostarczy towar w okresie objętym gwarancją na swój koszt, w terminie 21 dni od dnia zgłoszenia wady przez Zamawiającego. 7. Wykonawca udostępnia sprzęt zastępczy do czasu usunięcia stwierdzonej usterki. 8. Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad i usterek za pomocą internetu lub telefonicznie. 9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych. 10. Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu. 11. Sprzęt objęty zamówieniem powinien być fabrycznie nowy oraz powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 12. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa: - Specyfikacje techniczne - załącznik nr 2A - 2C do SIWZ, - Projekt umowy - załącznik nr 3 do SIWZ, 13. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie ze specyfikacją techniczną sprzętu, jak również zgodnie z postanowieniami projektu umowy. 14. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia, tj.: a) na komputery stacjonarne na okres 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia b) na monitor komputerowy na okres 24 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia c) na komputer przenośny - 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia, d) na urządzenia wielofunkcyjne 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia. 15. Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 16. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za dostawy, które wykonuje przy pomocy podwykonawcy. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 18. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i ofert wariantowych. Opis- Komputer stacjonarny - 2 szt,- Monitor - 1 szt, - urządzenie wielofunkcyjne A4 - 1 szt, - dodatkowe licencje oprogramowania - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2A- komputer przenośny - 1 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2B- urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2C |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Powiat Głogowski |
Ulica | ul. Sikorskiego 21 |
Nr domu | 21 |
Miejscowosc | Głogów |
Kod poczt | 67-200 |
Wojewodztwo | dolnośląskie |
Tel | 076 7282801 |
Fax | 076 7282817 |
Internet | www.powiat.glogow.pl |
Regon | 39065211100000 |
E mail | przetargi@glogow.um.gov.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 3 |
Czy wariant | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 5 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. |
Wiedza | Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. |
Potencjal | Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. |
Zdolne | Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. |
Sytuacja | Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1) Kompletna oferta musi zawierać: a) formularz oferty, sporządzony na podstawie wzorów stanowiących załączniki nr 1A-1C do niniejszej SIWZ w zależności od części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę. b) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, c) dokumenty wymienione w pkt 6 niniejszej SIWZ, |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | II. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust.1 ustawy Pzp określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, w szczególności: - wprowadzenia zamian korzystnych dla zamawiającego. III. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia brutto w części dotyczącej podatku VAT, jeżeli w okresie realizacji umowy ulegnie zmianie w drodze ustawowej stawka podatku VAT, będąca elementem wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana zostanie wprowadzona na umotywowany wniosek Wykonawcy w formie aneksu do umowy. Zmiany postanowień treści zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa powyżej odbywać się będą w formie pisemnej pod rygorem nieważności. |
Kryt cena | A |
Czy aukcja | Nie |
Spec www | http://sbip.pl/nglogowsp/ |
Spec war | Starostwo Powiatowe w Głogowie ul. Sikorskiego 21; Biuro Zamówień Publicznych pok. Nr 302-303 (III piętro) |
Data skl | 14/12/2012 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Starostwo Powiatowe w Głogowie ul. Sikorskiego 21; sekretariat pok. Nr 103 (I piętro) |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów, Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej |
Czy uniewaznienie | Nie |