Wykonanie i dostawa zabudowy meblowej w SPSK im. Prof. A. Grucy CMKP w Otwocku DZP/138/2012

Publication date 2012-12-06
End date 2012-12-14 09:45:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
Miejscowość Otwock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 495024 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie i dostawa zabudowy meblowej w SPSK im. Prof. A. Grucy CMKP w Otwocku

Przedmiot zamówienia są następujące zadania, stanowiące jeden niepodzielny pakiet

Zadanie 1: wykonanie zabudowy meblowej do oddziału Ia
Zadanie 2: wykonanie zabudowy meblowej do oddziału XII
Zadanie 3: wykonanie zabudowy meblowej do Zakładu Diagnostyki Obrazowej
Zadanie 4: wykonanie zabudowy meblowej do oddziału IV
Zadanie 5: wykonanie zabudowy meblowej do magazynu odpadów medycznych
Zadanie 6: wykonanie zabudowy meblowej do przychodni specjalistycznej
Zadanie 7: wykonanie zabudowy meblowej do działu zamówień publicznych
Zadanie 8: wykonanie zabudowy meblowej do działu techniki medycznej
Zadanie 9: wykonanie zabudowy meblowej do oddziału XIV
Zadanie 10: wykonanie zabudowy meblowej do oddziału IX
Zadanie 11: wykonanie zabudowy meblowej dla zespołu anestezjologicznego
Zadanie 12: wykonanie zabudowy meblowej dla bloku operacyjnego
Zadanie 13: wykonanie zabudowy meblowej do pomieszczeń przy sali operacyjnej nr 6.

Przekazanie mebli:
Odbiór prac zgodnie z podziałem zadaniowym. Podstawą płatności będą protokoły odbioru każdego dla każdego etapu. Do każdego protokołu Wykonawca ma obowiązek dołączyć: kartę gwarancyjną, atesty higieniczne oraz świadectwa jakości zdrowia dla zastosowanych materiałów. Za każdy odebrany protokołem etap Wykonawca może wystawić fakturę.

Gwarancja na roboty i materiał:
Minimum 24 miesiące od końcowego protokołu odbioru robót.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Etap I - Zadanie 3 - 3 tygodnie od daty podpisania umowy.
Etap II - Zadanie 7,9,11 i 12 - 4 tygodni od daty podpisania umowy.
Etap III- Zadanie 1,2,4,5,6,8,10 - 6 tygodni od daty podpisania umowy.
Etap IV - Zadanie 13 - 2 tygodni od 6 lutego 2013 r.

Wymógł dla wszystkich zadań: montaż mebli może odbywać się w godz. popołudniowych (po godz. 15) i w dniach wolnych od pracy.
Wszystkie zadania powinny być realizowany równolegle

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
Ulica ul. Konarskiego 13
Nr domu 13
Miejscowosc Otwock
Kod poczt 05-400
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 7794031 w. 477
Fax 022 7794031 w. 477
Internet www.spskgruca.pl
Regon 00029015600000
E mail sekretariat@spskgruca.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 20/02/2013
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 786,00 (słownie: jeden tysiąc siedemset osiemdziesiąt sześć złotych). Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. w gwarancjach bankowych w gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oddzielonej kopercie, tak aby zamawiający mógł zweryfikować zabezpieczenie złożonej oferty przed otwarciem ofert. Zamawiający zaleca, aby kopię gwarancji załączyć bezpośrednio do oferty. Wpłaty wadium w formie pieniężnej należy dokonać na rachunek bankowy Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP, 05-400 Otwock ul. Konarskiego 13, Spółdzielczy Bank Rzemiosła i Rolnictwa w Wołominie Nr 84 8006 0000 0088 0194 2000 0009 z podaniem w tytule wpłaty numeru sprawy - SIWZ (DZP/138/2012) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, sytuacje, w których wykonawca może stracić oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Potencjal Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dok potw Atest dla klasy higieniczności E1 (dotyczy: korpusów mebli oraz frontów wykonanych z płyty wiórowej o grubości 18mm melaminowanej obustronnie)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana terminów wykonania umowy może nastapić w przypadkach nadzwyczajnych, niezawinionych przez Wykonawcę i niemożliwych do przewidzenia na etapie zawierania umowy, w szczególności w przypadku braku dostępu do pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego. Zmiana może nastąpić na wniosek Wykonawcy i wymaga formy aneksu do umowy.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.spskgruca.pl
Spec war Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych
Data skl 14/12/2012
Godz skl 09:45
Miejsce Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat ZEBRANIE WYKONAWCÓW Zamawiający przewiduje zebranie Wykonawców, które odbędzie się 10 grudnia 2012 roku o godz: 13:00 w Dziale technicznym. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny brutto podanej w ofercie, nie później niż w dniu podpisania umowy. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. lub następujących formach w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie pieniężnej wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP, 05-400 Otwock ul. Konarskiego 13, Spółdzielczy Bank Rzemiosła i Rolnictwa w Wołominie Nr 84 8006 0000 0088 0194 2000 0009 z podaniem w tytule wpłaty zabezpieczenie należytego wykonania umowy dotyczy sprawy numer (DZP/138/2012) W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie innej niż w pieniądzu, projekt dokumentu zabezpieczenia należytego wykonania umowy należy złożyć w Dziale Zamówień Publicznych SPSK pokój nr 5 najpóźniej dzień przed planowanym terminem podpisania umowy w celu zaakceptowania przez Zamawiającego. Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1i 2 ustawy Pzp. Zamawiający zwróci 70 % zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania go przez zamawiającego za należycie wykonane. Kwota pozostawiona w wysokości 30 % zabezpieczenia pełnić będzie rolę zabezpieczenia roszczeń z tytułu rękojmi za wady Kwota ta zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. Zgodnie z art. 568 § 1 Kodeksu cywilnego uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wygasają po upływie roku, a gdy chodzi o wady budynku - po upływie lat trzech, licząc od dnia, kiedy rzecz została kupującemu wydana. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie gwarancji/poręczenia z treści dokumentu winno wynikać, że bank, ubezpieczyciel, poręczyciel zapłaci, na rzecz Zamawiającego w terminie 30 dni od pisemnego żądania kwotę zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiającego, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)