GuidZP400 |
6d300e9a-5f66-4f75-941c-5428f11c4d90
|
Biuletyn |
582296-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gdańsku
|
Regon |
22070075000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Chmielna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
54/57
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-748
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 683 68 00
|
Zamawiajacy fax |
58 683 68 03
|
Zamawiajacy email |
sekretariat.gdansk@rdos.gov.pl
|
Adres strony url |
http://bip.gdansk.rdos.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Fundusz Spójności w ramach programu operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.gdansk.rdos.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gdańsku, ul. Chmielna 54/57, 80-748 Gdańsk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
|
Numer referencyjny |
OI.I.261.1.23.2017.IW
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem - 4 laptopów wraz z oprogramowaniem 4 pokrowców na laptopy, 4 myszy bezprzewodowych na potrzeby projektu nr POIS.02.04.00-00-0193/16 pn.: „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000” (PZObis) i projektu nr POIS.02.04.00-00-0191/16 pn.: „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych” (tzw. Bank Danych)
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
13008,14
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2017-09-29T00:00:00+02:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Istotne zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć:
1. Zmiany terminu (przedłużenia) wykonania przedmiotu umowy określonego w umowie z następujących przyczyn:
a) wystąpienia siły wyższej: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec,
b) zmiany obowiązujących przepisów prawa, która stanowi przeszkodę w realizacji przedmiotu umowy jeżeli konieczność tej zmiany będzie wynikać z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
2. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt 1 termin na wykonanie przedmiotu umowy zostanie określony przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą.
3. Jeżeli w toku wykonywania Umowy Wykonawca stwierdzi zaistnienie okoliczności
opisanych w pkt 1 niezwłocznie pisemnie powiadomi Zamawiającego.
4. Zmiana osób wykonujących zamówienie możliwa jest w sytuacji kiedy będzie spowodowana przyczynami losowymi, niezależnymi od Wykonawcy, a leżącymi po stronie tych osób. Osoby zastępujące osoby wskazane w ofercie przetargowej muszą spełniać wymagania zawarte w SIWZ. Zmiana osób wykonujących zamówienie będzie możliwa po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego.
5. Wszelkie Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|